![]() |
Wie barst eerst, België of het Vlaams Belang?
http://knack.rnews.be/nieuws/belgie/...knack-nl-daily
Het zit niet goed binnen het VB. Nu is Leo Delcroix misschien niet de persoon om de rekening van het VB te maken, het is wel een persoon die het van op afstand kan bekijken. |
Citaat:
Dan LDD Daarna N.VA |
Citaat:
Die gematigde achterban is nog altijd separatist. En laat ze nu net dit niet zijn in de NVA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leo Delcroix begot... in welke doos op een stoffige zolder hebben ze die gevonden?
|
Nja VB barst al 10 jaar als we Desmet moeten geloven.
|
Delcroix zegt wat veel VB'ers stilletjes denken...
Buiten diegene die nog steeds in de 'ontkennigsfase zitten :lol: |
Het VB zal niet barsten
Waarschijnlijk zullen er wel nog een tijdje zware interne twisten zijn |
Ik snap nog atlijd niet wat a has been wat Delcroix met VB te maken heeft. Als je daarmee je punt moet maken.
|
Citaat:
|
Nog een jaar en er komen verkiezingen aan, we gaan zien op wie de enigzins ontstemde Vlaming gaat stemmen.
Het is een feit, alles gaat zeer goed, de spheer is koed en de mensen hebben geen enkele reden om te klagen. |
Citaat:
|
Al die natte dromen van de tegenstanders... ;-)
|
Citaat:
De resultaten voor de komende verkiezingen zullen U dan ook zeer zwaar op de maag gaan liggen. Tip ? Draai snel uwe frak en pap aan met het N.VA.... nu het nog kan. Of hebt U zich in de loop der tijden "Non Grata" gemaakt bij andere partijen ? |
volgens mij worden ze bij de CVP een beetje ongerust door het resultaat van Wilders ...
|
Citaat:
Wie bij het VB kan op dit moment hier zo het debat naar zijn hand zetten als Wilders in Nederland? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het VB is al lang aan het barsten, maar de top helpt nu ook een handje, en dat was nieuw. Zie alle topics over ons Mormelken en haar poedel.
Maar de basis doet ook verder haar best... ;-) Ik citeer: Dirk Souffriau stapt uit het lokale partijbestuur van het Vlaams Belang in Ninove. De man blijft voorlopig wel nog deel uitmaken van de Vlaams Belangfractie. "Ik geef mijn ontslag wegens te weinig inspraak. Ik kan me ook niet vinden in het project Forza van Guy D'haeseleer", verduidelijkt Souffriau, die hiermee het voorbeeld volgt van Annita Sonck. Zij stapte een jaar geleden al uit het bestuur. In 2009 stapte gemeenteraadslid Arlette Dierickx al over naar de Lijst Dedecker. "Souffriau vroeg om garanties op de lijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Uiteraard kon ik die nu nog niet geven", zegt Guy D'haeseleer. (VMD) Publicatie: Het Laatste Nieuws |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be