Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Sociale Media zijn bedrog (https://forum.politics.be/showthread.php?t=135990)

Soldier XVR175987 9 maart 2010 23:47

Sociale Media zijn bedrog

Ingevoerd door de corporats om u

1. bezig te houden
2. u te onderzoeken
3. dat tegen u te gebruiken voor welke reden dan ook

Blijf er ver van weg

kiko 10 maart 2010 09:05

Genoteerd.

Pelgrim 10 maart 2010 10:48

wat zijn "sociale media"??

kiko 10 maart 2010 11:17

Facebook, Twitter en co.

fox 10 maart 2010 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soldier XVR175987 (Bericht 4634646)
Ingevoerd door de corporats om u

1. bezig te houden
2. u te onderzoeken
3. dat tegen u te gebruiken voor welke reden dan ook

Blijf er ver van weg

1. Je bepaald zelf hoeveel tijd je er aan spendeert en als het een leuke ontspanning is dan zie ik er niets verkeerd aan. Alle vormen van ontspanning zijn om u bezig te houden. Laten we meteen sport, tv en cafés afschaffen want dat is ook ingevoerd om u bezig te houden.

2. Welke corporats willen wat onderzoeken en waarom?

3. Wat gaan ze gebruiken? En waarom?

Met andere woorden. Te gek voor woorden dat dergelijke lachwekkende en compleet holle slogans moeten dienen als openingspost voor een topic.

Pelgrim 10 maart 2010 12:31

smoelenboektoestanden lijken me alleszins nuttiger tijdverdrijf dan passief voor den tv zitten.

Soldier XVR175987 10 maart 2010 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4634987)
1. Je bepaald zelf hoeveel tijd je er aan spendeert en als het een leuke ontspanning is dan zie ik er niets verkeerd aan. Alle vormen van ontspanning zijn om u bezig te houden. Laten we meteen sport, tv en cafés afschaffen want dat is ook ingevoerd om u bezig te houden.

2. Welke corporats willen wat onderzoeken en waarom?

3. Wat gaan ze gebruiken? En waarom?

Met andere woorden. Te gek voor woorden dat dergelijke lachwekkende en compleet holle slogans moeten dienen als openingspost voor een topic.

Toevallig zit ik oa ook in de marketing en ben met zulke dingen bezig. Ge bent gewoon een rat. Maar goed, uw oordeel staat al klaar en weet er alles van dus hoef ik er verder niet op in te gaan.

fox 10 maart 2010 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Soldier XVR175987 (Bericht 4635155)
Toevallig zit ik oa ook in de marketing en ben met zulke dingen bezig. Ge bent gewoon een rat. Maar goed, uw oordeel staat al klaar en weet er alles van dus hoef ik er verder niet op in te gaan.

U bent er mee bezig, dus u kan er waarschijnlijk ook wel dieper op gaan. Maar aangezien u mij gewoon uitscheldt voor rat terwijl ik enkel wat meer diepgang vraag, veronderstel ik dat u maar wat uit uw nek l**t

Soldier XVR175987 10 maart 2010 14:13

De gebruikers ervan idd.

Hoe onderzoeken, vrij makkelijk, buiten wat pollekes. Ge bent gewoon een profiel en alles wat ge ooit hebt geschreven (wat van belang is) blijft aan u gelinkt. En zal tegen u gebruikt worden. En u volgen, waar ge daarvoor zat te surfen en erna. De gewenste data word verkocht.

Maar ook bij de overheden vrij populair. Foras aanmaken en opinies "opdringen". Complete constructs. Propaganda. En ga zo maar door.

Nr.10 11 maart 2010 18:13

Every phone call, email and internet click stored by 'state spying' databases
9 nov 2009
Citaat:

Every phone call, text message, email and website visit will be stored for a year for monitoring by the state.
Citaat:

All telecoms companies and internet service providers will be required by law to keep a record of every customer's personal communications, showing who they are contacting, when, where and which websites they are visiting.
Citaat:

Despite widespread opposition over Britain's growing surveillance society, 653 public bodies will be given access to the confidential information, including police, local councils, the Financial Services Authority, the Ambulance Service, fire authorities and even prison governors.
Citaat:

They will not require the permission of a judge or a magistrate to access the information, but simply the authorisation of a senior police officer or the equivalent of a deputy head of department at a local authority.
Het hoeven geen 'sociale media' te zijn (link: via straddle).

Eigenzinnig 11 maart 2010 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4634955)
wat zijn "sociale media"??

Forums...:-P

nihao 18 maart 2010 15:55

Mundus vult decipi.

Bovenbuur 18 maart 2010 16:28

Er word wel degelijk informatie uit gewonnen, maar dat word er uit zoekopdrachten ook. Mensen gebruiken deze sites omdat ze ze handig en leuk vinden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be