Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Algemeen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=19)
-   -   verzwaring van levenslange gevangenisstraf (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136031)

rikus 11 maart 2010 00:40

verzwaring van levenslange gevangenisstraf

"Men zou een verzwaring van levenslange gevangenisstraf kunnen bedenken: door kunstmatige verlenging van het leven."

Xenophon 11 maart 2010 16:29

Helaas, er is geen geld voor.

filosoof 11 maart 2010 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4636018)
"Men zou een verzwaring van levenslange gevangenisstraf kunnen bedenken: door kunstmatige verlenging van het leven."

Dat is de facto al gebeurd.

Vyvyan 11 maart 2010 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4636018)

Als je dan toch gaat martelen weet ik er ook nog 1.

Sluit levenslang veroordeelden gewoon op in hun eigen lichaam. Raak in de nek het zenuwkoord dat door het ruggemerg loopt en hops, ze zijn vanaf hun nek naar beneden verlamd maar wel bij bewustzijn.

Voordelen zijn dat je maar 1 cipier nodig hebt om het zooitje te bewaken en om de sondes met intraveneuze voeding van tijd tot tijd te vervangen. En ontsnappen kunnen ze ook al niet. En zo kun je gelijk ook meerdere gevangen op 1 cel kwijt.

Xenophon 12 maart 2010 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vyvyan (Bericht 4637367)

Sluit levenslang veroordeelden gewoon op in hun eigen lichaam. Raak in de nek het zenuwkoord dat door het ruggemerg loopt en hops, ze zijn vanaf hun nek naar beneden verlamd maar wel bij bewustzijn.

Voordelen zijn dat je maar 1 cipier nodig hebt om het zooitje te bewaken en om de sondes met intraveneuze voeding van tijd tot tijd te vervangen. En ontsnappen kunnen ze ook al niet. En zo kun je gelijk ook meerdere gevangen op 1 cel kwijt.

Van die gevangenen kunnen we dan ook de armen en benen afzetten. Zij hebben ze toch niet nodig en zo hebben de andere gevangenen ook eens een lekker stukje vlees.

rikus 12 maart 2010 22:22

Citaat:

Ik heb het toch niet over martelen, laat ze alleen wat langer genieten van hun gratis kost en inwoon

Xenophon 13 maart 2010 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4639248)
Ik heb het toch niet over martelen, laat ze alleen wat langer genieten van hun gratis kost en inwoon

Als je bejaarden en hoog bejaarden gaat gevangen houden, moet dan de gevangenis niet aangepast worden om ouderlingen te kunnen verzorgen?

Of denk je dat de cipiers de mensen gaan wassen en in bed steken zoals bejaardenverzorgers/sters dat doen?

Waar gaat men dat geld vandaan halen vraag ik me af?

rikus 14 maart 2010 00:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4639591)
Als je bejaarden en hoog bejaarden gaat gevangen houden, moet dan de gevangenis niet aangepast worden om ouderlingen te kunnen verzorgen?

Of denk je dat de cipiers de mensen gaan wassen en in bed steken zoals bejaardenverzorgers/sters dat doen?

Waar gaat men dat geld vandaan halen vraag ik me af?

Bij ons is het een 3 sterren hotel. De Belgen weten dat ook ze komen hier hun staf uitzitten

Xenophon 14 maart 2010 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4640557)
Bij ons is het een 3 sterren hotel. De Belgen weten dat ook ze komen hier hun staf uitzitten

Noem zo is een Belgische gevangenis op die een drie sterren hotel is?

Steve_M 14 maart 2010 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4641049)

Ik denk dat 'bij ons' in Nederland is en dat hij met 'hier' op Tilburg doelt. Nu weet ik natuurlijk niet of ze in Tilburg wel af en toe een propere onderbroek krijgen, want dat hoort volgens mij toch wel bij de service van driesterrenhotels.

Ambiorix 14 maart 2010 17:54

Citaat:

Ah en wie gaat die mensen hun pampers vervangen?
Ik verwacht dan wel wat vrijwilligerswerk van mensen zoals u he.

rikus 15 maart 2010 00:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4641049)

Ik heb nooit in Belgiƫ ;-)gezeten

Xenophon 15 maart 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikus (Bericht 4642075)
Ik heb nooit in Belgiƫ ;-)gezeten

Als het dan uw idee is dat de Belgische gevangenissen driesterrenhotels zijn, dan ga je verschieten als je hier eens vastkomt te zitten.

Geloof me maar, driesterrenhotels hebben gewoonlijk geen bloed en strontplekken tegen de muren en op de matras.

Xenophon 15 maart 2010 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4641459)
Ik denk dat 'bij ons' in Nederland is en dat hij met 'hier' op Tilburg doelt. Nu weet ik natuurlijk niet of ze in Tilburg wel af en toe een propere onderbroek krijgen, want dat hoort volgens mij toch wel bij de service van driesterrenhotels.

Ja, die "bij ons" was me precies niet opgevallen toen ik reageerde.

Pericles 15 maart 2010 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4642332)
Als het dan uw idee is dat de Belgische gevangenissen driesterrenhotels zijn, dan ga je verschieten als je hier eens vastkomt te zitten.

Geloof me maar, driesterrenhotels hebben gewoonlijk geen bloed en strontplekken tegen de muren en op de matras.

Da's pas vanaf 4 sterren Xenophon. 8-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be