Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   18 en 75 mijn atnwoord te veel !!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136059)

grimbergen 11 maart 2010 15:55

18 en 75 mijn atnwoord te veel !!!!

Veel te veel is mijn antwoord op het verkwisten van ons belastinggeld.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...lde-imams.aspx

Sta op autochtone mensen. Zeg NEEN aan dit links beleid.

Steve_M 12 maart 2010 01:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 4636865)
Veel te veel is mijn antwoord op het verkwisten van ons belastinggeld.

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...lde-imams.aspx

Sta op autochtone mensen. Zeg NEEN aan dit links beleid.

Jaarlijkse kosten godsdiensten in België: 590 miljoen euro, waarvan 96 % naar de katholieke kerk gaat. Aantal katholieken in België: 11,2 % van de bevolking.

Raf 12 maart 2010 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 4637719)
Jaarlijkse kosten godsdiensten in België: 590 miljoen euro, waarvan 96 % naar de katholieke kerk gaat. Aantal katholieken in België: 11,2 % van de bevolking.

Hoog tijd dat al die geldverslindende sektes drooggelegd worden. Als ze niet op zichzelf kunnen overleven met de bijdragen van de sekteleden, hebben ze geen reden van bestaan meer.

Andro 12 maart 2010 08:13

Citaat:

Subsidie aan godsdiensten afschaffen. Dat ze hun eigen boontjes maar doppen.

fox 12 maart 2010 09:42

Citaat:

Dit topic gaat niet over de katholieke kerk. Degewenst kan u daarvoor een ander topic openen.

On topic: Het zijn er uiteraard 18 teveel.

eno2 12 maart 2010 10:15

Alle godsdiensten gelijk voor de wet en geen enkele Godsdienst door de staat betaald!

Godsdienst hoort in de privé-sfeer.

NOEKIE 12 maart 2010 10:19

Katholieke kerk kan ik nog begrijpen dat is onze cultuur. De islam weg ermee. Dat is voor niks goed.

Raf 12 maart 2010 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4637950)
Dit topic gaat niet over de katholieke kerk. Degewenst kan u daarvoor een ander topic openen.

Ik heb zeker het bericht van de moderatie gemist, waarin werd medegedeeld dat het voortaan UW bevoegdheid is om te bepalen waarover op dit forum kan en mag gesproken worden. Wilt u even linken?

Raf 12 maart 2010 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE (Bericht 4638009)
Katholieke kerk kan ik nog begrijpen dat is onze cultuur.

Nee, dat is niet "onze" cultuur. De uwe misschien; de mijne zeer zeker niet. Integendeel zelfs.

eno2 12 maart 2010 10:42

Citaat:

Katholieke kerk kan ik nog begrijpen dat is onze cultuur. De islam weg ermee. Dat is voor niks goed.

Cultuur mijn kloten, ik bedoel, die cultuur zat aan mijn kloten (toen ik klein was)

Herr Flick 12 maart 2010 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Andro (Bericht 4637819)
Subsidie aan godsdiensten afschaffen. Dat ze hun eigen boontjes maar doppen.

ook de subsidies aan alle VZW`s, afschaffen dus van de plaatselijke toneelkring tot homo rechten organisaties, ... ;-)

ah ja als we moeten besparen, dan pakken we alles en iedereen he, .

Jarno 12 maart 2010 10:51

Citaat:

De Kerk, die hier met het zwaard in de hand onze voorouders kwam bekeren? Dat noemt u onze cultuur? Ik heb met de jood Christus en diens geloof geen enkele affectie.

NOEKIE 12 maart 2010 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4638053)
Nee, dat is niet "onze" cultuur. De uwe misschien; de mijne zeer zeker niet. Integendeel zelfs.

Ga dan bij uw vriendjes in het midden oosten wonen. dada we zullen je niet missen :lol:

NOEKIE 12 maart 2010 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4638068)
De Kerk, die hier met het zwaard in de hand onze voorouders kwam bekeren? Dat noemt u onze cultuur? Ik heb met de jood Christus en diens geloof geen enkele affectie.

De islam meestal niet. :lol:

Pelgrim 12 maart 2010 11:33

christendom en islam hebben dezelfde roots, weet je. Dat maakt beiden eigenlijk even achterlijk. :)

NOEKIE 12 maart 2010 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4638138)
christendom en islam hebben dezelfde roots, weet je. Dat maakt beiden eigenlijk even achterlijk. :)

Alleen staat het sjiek om de katholieken af te breken en de islam op te hemelen? 8O

Divine 12 maart 2010 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE (Bericht 4638134)
De islam meestal niet. :lol:

Is één pot nat, idem het Jodendom.

Sywen 12 maart 2010 11:41

breng het druidisme terug, onze enige echt culturele godsdienst

Pelgrim 12 maart 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE (Bericht 4638153)
Alleen staat het sjiek om de katholieken af te breken en de islam op te hemelen? 8O

Van mij mag men zowel het christendom als de islam afbreken hoor, graag zelfs. Monotheïstische massagodsdiensten zijn een hoop gezeik en miserie.

fox 12 maart 2010 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4638048)
Ik heb zeker het bericht van de moderatie gemist, waarin werd medegedeeld dat het voortaan UW bevoegdheid is om te bepalen waarover op dit forum kan en mag gesproken worden. Wilt u even linken?

Op dit forum mag uiteraard over de katholieke kerk gesproken worden. Dat uiteraard in de topics over de katholieke kerk. De topicstarter wenst het hier duidelijk te hebben over de Islam. Het is dan ook logisch dat je je uit elementaire beleefdheid houdt aan de inhoud waarvoor dit topic bedoeld is.

Nergens heb ik enigszins gesteld dat ik forummoderator ben. Ik wijs de auteur er enkel op dat hij ook topics kan opstarten met het onderwerp van zijn keuze en dat het geapprecieerd zou worden moest hij on topic blijven.

Om u te plezieren zal ik dat volgende keer in niet mis te verstane bewoordingen formuleren zodat er geen verwarring zou optreden onder de mensen die niet zo bekend zijn met het concept forumetiquette.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be