![]() |
Wilders gaat straks regeren met hulp van het volk[/B][/U][/COL
Wilders gaat straks regeren met hulp van het volk
![]() Op elke site, weblog of forum, komt de naam Wilders voor. Dagelijks worden er duizenden bijdragen geopend die over dit fenomeen gaan. Een deel prijst hem de hemel in een anderr deel verfoeid hem. Natuurlijk krijgt hij op moslim sites het flink te verduren. Allah SWT staat gereed met een flinke pot “hellekooksel” om hem te overgieten en de vreselijkste pijnen te laten lijden. Marokko.nl is daar de voorvechter in natuurlijk. Die zijn er van overtuigd dat ze straks de vette subsidie pot gaan kwijtraken. Wie zal dan het vette salaris van100.000 euro per jaar aan de directeur uit betalen? Wilders zeer zeker niet! Lees verder |
heeft hij de verkiezingen nu eigenlijk gewonnen of niet?
ik heb dat even niet gevolgd. |
De regeerkansen worden toch niet enorm geschat hoor, zo was het percentage stemmen dat ze bij de gemeenteraadsverkiezingen kregen in zowel Den Haag als Almere lager dan het percentage stemmen dat ze in beide plaatsen kregen voor de eerdere Europese verkiezingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wanneer zijn het dan wel verkiezingen? zijn er wel verkiezingen? ik vind de berichtgeving daarrond knap verwarrend. wat is dat voor een land zeg. :? |
3 maart gemeenteraadsverkiezingen geweest.
wat heeft wilders gedaan? ik durf dat niet opzoeken op hollandse nieuwssites want die begrijp ik niet. |
kan je geen nederlands lezen mitgard?
je typt het nochtans op dit forum. |
Of zou't een stand in zijn geweest?
http://www.youtube.com/watch?v=aFuV7Nb3Jrw
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als Wilders gaat regeren zal zijn allereerste plicht het pluraliseren van de media zijn.
Hopelijk haalt hij genoeg stemmen om het linkse mediablok te breken en open te stellen voor álle Nederlanders. |
Oké, recap:
Wel geweest: Gemeenteraadsverkiezingen. PVV deed alleen in Den Haag en Almere mee, in Almere zijn ze nu de grootste. Hertellingen zijn in Rotterdam. Niet geweest: Landelijke verkiezingen. PVV doet mee. Nog geen hertellingen aangekondigd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be