![]() |
Vrouw neergeschoten op straat in Sint-Agatha-Berchem
Gaat dit ooit eens ophouden??? :x
Citaat:
|
Please let the shooter be a maroc
Pleaseeeeeeeeeeeeeeee, if there is a god... Im ready to shoot my rethoric. :kwijl: |
Citaat:
|
Dat hoorde inderdaad bij de voorspelbare replieken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als de dader nu een moegetergde autochtoon blijkt te zijn is het hek van de dam, migrantenrellen, brandende auto's, leeggeplunderde winkels...
Dat er tegenwoordig quasi iedere dag autochtonen door allochtonen afgemaakt worden is blijkbaar reeds goed ingeburgerd en gedowngrade naar een fait divers. Anyway, ik hoop dat ze de dader snel oppakken en in een donker gat smijten. Vermits het over een weduwe gaat is haar zoon nu wees. :-( Ik maak me erge zorgen bij de toename in frequentie van dit soort ernstige gewelddelicten. Het is iedere dag wel iets... Moorden, gijzelingen, tigerkidnappings, overvallen... Volgens mij staat ons land op het randje van een bijzonder gewelddadige implosie. |
Valt nog mee. Het is de veramerikanisering die zich begint te uiten.
|
De armoede is wel erg aan het worden, heb vandaag ergens gelezen dat een invalide in een rolstoel een nachtwinkel wou overvallen... wat wil je, voeding dubbel zo duur dan elders door dat neoliberaal VLD pipootje van Q
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze hebben een verdachte: Vahid Ozen.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Berchem.dhtml Het is dus wederom (waarschijnlijk) GEEN autochtoon die iemand omver geknald heeft. Ik vraag me af of hij een wapenvergunning had ? Of zou het pistool per ongeluk 4 keer afgegaan zijn ? |
Citaat:
![]() http://www.rtlinfo.be/info/votre_reg...-sainte-agathe <-- hier de video, op 1.18 komt hij met zijn bakkes in beeld. |
Fait Divers
|
Wat ist jongens, waar blijft de verontwaardiging? Of zijde nog moe van den andere thread?
Of klopt de stelling toch, Citaat:
|
Citaat:
|
Die is toch fake, egotripper
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be