Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vrouw neergeschoten op straat in Sint-Agatha-Berchem (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136094)

Antoon 12 maart 2010 11:53

Vrouw neergeschoten op straat in Sint-Agatha-Berchem

Gaat dit ooit eens ophouden??? :x

Citaat:

In Sint-Agatha-Berchem is deze ochtend een 43-jarige vrouw neergeschoten op straat. Dat meldt het Brusselse parket. Het is onduidelijk of de vrouw nog in leven is.

De vrouw liep op de Gentsesteenweg in Sint-Agatha-Berchem toen plots een voertuig naast haar stopte en iemand vanuit de wagen verschillende schoten loste. De vrouw werd in de keel geraakt en zeeg neer, waarop het voertuig wegreed. Verschillende getuigen zagen het incident gebeuren en verwittigden de hulpdiensten. Die konden de zwaargewonde vrouw naar het ziekenhuis overbrengen.

Het slachtoffer is een weduwe van Marokkaanse afkomst en moeder van een zeventienjarige jongen. De vrouw is overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze geopereerd wordt. Volgens de VRT-nieuwsdienst is de vrouw echter overleden in het ziekenhuis. In de wagen zou enkel de schutter gezeten hebben. Over zijn identiteit en motief is nog niets bekend.

Het parket heeft onmiddellijk een onderzoeksrechter gevorderd en is ter plaatse afgestapt met het gerechtelijk lab en een ballistisch expert. De lokale recherche van de zone Brussel-West en een team van de Brusselse Federale Gerechtelijke Politie (FGP) ondervragen de getuigen, maar voorlopig is er nog geen verdachte opgepakt. (adb)

Koppensneller 12 maart 2010 13:28

Please let the shooter be a maroc
Pleaseeeeeeeeeeeeeeee, if there is a god...
Im ready to shoot my rethoric.

:kwijl:

backfire 12 maart 2010 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koppensneller (Bericht 4638422)

Allé. Als ze elkaar beginnen af te schieten, dat is toch goed?

Koppensneller 12 maart 2010 13:50

Dat hoorde inderdaad bij de voorspelbare replieken.

backfire 12 maart 2010 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koppensneller (Bericht 4638456)
Dat hoorde inderdaad bij de voorspelbare replieken.

Ja ja. Zet even je Ironiemeter op, wil je?

den dinges 12 maart 2010 15:45

Citaat:

Please let the shooter be a maroc Pleaseeeeeeeeeeeeeeee, if there is a god...

hallo, hier god : uw gebed is verhoord.:-) Wel, happy ?

Antoon 12 maart 2010 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4638433)

Domme opmerking.

Antoon 12 maart 2010 16:45

Citaat:

Is in ieder geval wel te verwachten.

Struik500 12 maart 2010 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 4638433)

:roll:

Dajjal 12 maart 2010 16:57

Als de dader nu een moegetergde autochtoon blijkt te zijn is het hek van de dam, migrantenrellen, brandende auto's, leeggeplunderde winkels...

Dat er tegenwoordig quasi iedere dag autochtonen door allochtonen afgemaakt worden is blijkbaar reeds goed ingeburgerd en gedowngrade naar een fait divers.

Anyway, ik hoop dat ze de dader snel oppakken en in een donker gat smijten. Vermits het over een weduwe gaat is haar zoon nu wees. :-(

Ik maak me erge zorgen bij de toename in frequentie van dit soort ernstige gewelddelicten. Het is iedere dag wel iets... Moorden, gijzelingen, tigerkidnappings, overvallen... Volgens mij staat ons land op het randje van een bijzonder gewelddadige implosie.

Koppensneller 12 maart 2010 17:02

Valt nog mee. Het is de veramerikanisering die zich begint te uiten.

BlueThunder 12 maart 2010 17:13

De armoede is wel erg aan het worden, heb vandaag ergens gelezen dat een invalide in een rolstoel een nachtwinkel wou overvallen... wat wil je, voeding dubbel zo duur dan elders door dat neoliberaal VLD pipootje van Q

Dixie 12 maart 2010 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder (Bericht 4638748)
De armoede is wel erg aan het worden, heb vandaag ergens gelezen dat een invalide in een rolstoel een nachtwinkel wou overvallen... wat wil je, voeding dubbel zo duur dan elders door dat neoliberaal VLD pipootje van Q

wat heeft dit met deze topic te maken 8O

BlueThunder 12 maart 2010 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 4638768)
wat heeft dit met deze topic te maken 8O

fait divers, reageerde op voorgaande post , veramerikanisering....

Dajjal 12 maart 2010 20:42

Ze hebben een verdachte: Vahid Ozen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Berchem.dhtml

Het is dus wederom (waarschijnlijk) GEEN autochtoon die iemand omver geknald heeft.

Ik vraag me af of hij een wapenvergunning had ? Of zou het pistool per ongeluk 4 keer afgegaan zijn ?

Sus Iratus 12 maart 2010 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4638989)
Ze hebben een verdachte: Vahid Ozen.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-Berchem.dhtml

Het is dus wederom (waarschijnlijk) GEEN autochtoon die iemand omver geknald heeft.

Ik vraag me af of hij een wapenvergunning had ? Of zou het pistool per ongeluk 4 keer afgegaan zijn ?

Welke autochtoon heet Vahid Ozen? Aan de naam te zien, zou het wel eens een Turk kunnen zijn.

http://www.rtlinfo.be/info/votre_reg...-sainte-agathe <-- hier de video, op 1.18 komt hij met zijn bakkes in beeld.

Nexer 12 maart 2010 21:55

Fait Divers

Koppensneller 12 maart 2010 21:57

Wat ist jongens, waar blijft de verontwaardiging? Of zijde nog moe van den andere thread?

Of klopt de stelling toch,

Citaat:

Dajjal 12 maart 2010 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 4638728)
Anyway, ik hoop dat ze de dader snel oppakken en in een donker gat smijten. Vermits het over een weduwe gaat is haar zoon nu wees. :-(

Hier is de verontwaardiging.

Koppensneller 12 maart 2010 22:01

Die is toch fake, egotripper

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be