![]() |
Nog harder werken en cake eten
Premier Leterme zegt in Het Laatste nieuws van zaterdag 13 maart 2010 wil men de sociale zekerheid redden de mensen langer en nog harder moeten werken.
Dat wij niet zoveel tijd hebben als de politiekers die s’middags uitgebreid gaan zakendineren en flessen wij van 100 euro opentrekken dat weten we, en dat eisen we ook niet. Met een beetje menselijke werkomstandigheden zijn we al blij. Heeft mijnheer Leterme als eens de moeite gedaan om te gaan kijken hoe hoog de werkdruk is bij mensen die aan de lopende band werken? Bij een autofabriek rolt elke 57 seconden een auto van de band. Een arbeider aan die band heeft netto èèn seconde persoonlijke verzorging per wagen. Tijd om naar de wc te gaan is onbestaande, als men het toch te vaak doet krijgt men ontslag. Moet deze mensen nu nog harder gaan werken? Het valt mij op dat veel mensen in de politiek in een ivoren toren leven. Wat zei Marie- antoinette ook alweer; “ heeft de bevolking geen brood meer?, dan moeten ze maar cake eten” |
Citaat:
|
Citaat:
Als Leterme zegt dat men langer en harder zal moeten werken om de sociale zekerheid te reeden terwijl iedereen weet dat er geen werk is en er nog honderduizenden werklozen gaan bijkomen... |
Eindelijk, ik dacht al dat ik op pensioen zou moeten gaan op 65 jaar, gelukkig zal ik langer mogen werken en dan nog zelfs veel harder, feeeeest :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Let them eat cock", of misschien heb ik een andere versie van die film gezien :-D
|
Ongelooflijk hoe die Leterme aan het tegenvallen is, met zijn 800.000 stemmen...
De volgende keer nog achthonderd zeker? Tuurlijk gaan de burgers langer en meer mogen werken om oa de ingevoerde multiculramp te kunnen betalen! Die laatste brengt weinig of niets op tenzij veel kosten! Men kan niet rap genoeg meer gevangenissen, scholen, sociale woningen enz optrekken en bepaalde superhypocrieten geven binnenkomers die niet meteen bediend worden nog 500 eur per dag erbovenop! |
We mogen niet klagen, we zijn allemaal hardwerkende Vlamingen.
|
boe!
Citaat:
Ook de heer Leterme werkt zeer hard; en hij is al evenzeer een slachtover van de economische recessie. In hetzelfde interview in het HLN waarnaar jij verwijst wordt hem voor de voeten geworpen: "Er is niet veel terechtgekomen van uw verkiezingsbeloften van weleer". Waarop de heer Leterme repliceert: "Komaan. Ik heb 2 jaar zeer hard gewerkt en toen brak de economische crisis los". Hard werken is voortaan 'hot'. Nederlanders kandideren met: "Ik beloof om me 4 jaar keihard te gaan inzetten in de 2de kamer". Mooi toch? (Nu nog het doel van al dat harde werk uitvogelen. Macedoniërs afschrikken?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is geen werk
Citaat:
Leterme leeft steeds meer in een ivoren toren. Jammer voor die 800.000... |
Citaat:
|
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100313_022
Citaat:
Gewoon schandalig dat hypocriet geleuter! Waarom moeten de mensen van 65 en ouder zo lang mogelijk kunnen blijven werken? Om onze vele werklozen uit de wind te zetten en de hele werkloze reutemeteut van onze multiculmaatschappij te kunnen verder voorzien van gevangenissen, sociale woningen, kindergeld en dop??? Is het daarvoor dat de burger hier langer en meer moet werken?? Waarom rept meneer Leterme met geen woord over wat hier juist boven staat? Neemt hij de burgers van dit landje voor doof, blind en onnozel? |
Citaat:
|
Its called eugenics
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ou1AZjEL5Zk |
Citaat:
Nederlanders en hard werken :lol: Als het effe moeilijk wordt gaan ze thuis op de kinderen passen. De enige die een beetje geloofwaardig overkwam was Jan Marijnissen. Maar die is gestopt omwille van zijn gezondheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be