![]() |
Waalse dronken agenten
http://www.123video.nl/playvideos.as...ID=704457&So=1
hilarisch filmke (21seconden)met geluid ... was t hier al gepost ? ... zalig ! allemaal familie van papa Dardenne ? :-D zouden ze die niet kunnen vragen voor de 21 juli defilé ? zo ipv die congolezen van Decrem ? |
Doet mij denken aan wat ik een paar jaar geleden meemaakte in Knokke.
2 "zwaantjes" gekend bij de goegemeente als zijnde 2 onverbetelijkde drinkebroers die beiden voor een rood licht moesten remmen en 2 seconden later tegen de grond lagen met moto en al :-D |
Zat zeg!
Lijm |
Citaat:
Hier laten ze agenten uit andere zones komen om het werk te doen in die periode, want de meeste eigen agenten zijn in die periode ook niet echt als de nuchterst van het dorp te bestempelen. Het zijn immers ook maar mensen. En carnaval betekend gewoonlijk zuipen als de beesten. |
Citaat:
Dan belde ge aan, en kwam de gemeente ambtenaar zeggen dat de flik in t cafe op den hoek zat. Dien ambtenaar zat daar trouwens zelf ook regelmatig. Dat is echt meerdere keren gebeurd , die zat regelmatig goed bien op zijne mobilette ook. Als m t verkeer moest gaan regelen bij kermiskoersen was de dichtstbijzijnde cafe ook altijd maar een paar stappen weg. ;-) Alleen die gasten konden zuipen wat ze wilden, daar zag je met veel moeite aan dat die gezopen hadden, die begonnen al te drinken in de voormiddag. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet je eerst eens uitzoeken waar die wapens vandaan komen en hoe het komt dat de politie deze niet uit het straatbeeld krijgt. En dan moet je eens uitzoeken wie die schutters zijn. Vaak staan criminelen sneller terug op straat met hun wapens dan de agenten die hen hebben opgepakt voor verboden wapendracht. |
Citaat:
|
Ik heb geen HD-TV in huis gehaald om dat soort pover beeldmateriaal te bekijken..voor mijn part had die gast(en) een toeval..8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik stel voor dat ze bij de volgende defilé op 21 juli iedereen eerst in deze stemming brengen ... dan ga ik toch eens kijken ! :D |
Die moesten waarschijnlijk hun quotum aan positieve ademtests nog halen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens carnaval interessert me hoegenaamd niet..;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het imago van de politie ... who cares ... :-P |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=_U8ebf3kCBk :lol: |
:rofl: fantastisch
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be