Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waalse dronken agenten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136197)

Anna List 15 maart 2010 09:27

Waalse dronken agenten

http://www.123video.nl/playvideos.as...ID=704457&So=1

hilarisch filmke (21seconden)met geluid ... was t hier al gepost ? ... zalig ! allemaal familie van papa Dardenne ? :-D

zouden ze die niet kunnen vragen voor de 21 juli defilé ?
zo ipv die congolezen van Decrem ?

Monocle 15 maart 2010 09:37

Doet mij denken aan wat ik een paar jaar geleden meemaakte in Knokke.
2 "zwaantjes" gekend bij de goegemeente als zijnde 2 onverbetelijkde drinkebroers die beiden voor een rood licht moesten remmen en 2 seconden later tegen de grond lagen met moto en al :-D

Renesse 15 maart 2010 09:37

Zat zeg!

Lijm

Jantje 15 maart 2010 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4642188)
http://www.123video.nl/playvideos.as...ID=704457&So=1

hilarisch filmke (21seconden)met geluid ... was t hier al gepost ? ... zalig ! allemaal familie van papa Dardenne ? :-D

zouden ze die niet kunnen vragen voor de 21 juli defilé ?
zo ipv die congolezen van Decrem ?

Het was carnaval. Die jongens weten tenminste nog wat dit betekend.

Hier laten ze agenten uit andere zones komen om het werk te doen in die periode, want de meeste eigen agenten zijn in die periode ook niet echt als de nuchterst van het dorp te bestempelen.

Het zijn immers ook maar mensen.
En carnaval betekend gewoonlijk zuipen als de beesten.

Herr Flick 15 maart 2010 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 4642196)
Doet mij denken aan wat ik een paar jaar geleden meemaakte in Knokke.
2 "zwaantjes" gekend bij de goegemeente als zijnde 2 onverbetelijkde drinkebroers die beiden voor een rood licht moesten remmen en 2 seconden later tegen de grond lagen met moto en al :-D

Wij hadden zo een buurtflik, en als ge naar het gemeente huis moest voor een bewijs van goe gedrag, of ge moest een boete gaan betalen of eender wat.

Dan belde ge aan, en kwam de gemeente ambtenaar zeggen dat de flik in t cafe op den hoek zat. Dien ambtenaar zat daar trouwens zelf ook regelmatig.

Dat is echt meerdere keren gebeurd , die zat regelmatig goed bien op zijne mobilette ook. Als m t verkeer moest gaan regelen bij kermiskoersen was de dichtstbijzijnde cafe ook altijd maar een paar stappen weg. ;-)

Alleen die gasten konden zuipen wat ze wilden, daar zag je met veel moeite aan dat die gezopen hadden, die begonnen al te drinken in de voormiddag.

Anna List 15 maart 2010 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4642203)

Hier laten ze agenten uit andere zones komen om het werk te doen in die periode, want de meeste eigen agenten zijn in die periode ook niet echt als de nuchterst van het dorp te bestempelen.

en dan verschieten en reclameren dat ze afgeschoten worden ! :lol: kunt daaraan uit ... :-P

Jantje 15 maart 2010 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4642212)
en dan verschieten en reclameren dat ze afgeschoten worden ! :lol: kunt daaraan uit ... :-P

Dat is een heel ander verhaal.

Dan moet je eerst eens uitzoeken waar die wapens vandaan komen en hoe het komt dat de politie deze niet uit het straatbeeld krijgt.

En dan moet je eens uitzoeken wie die schutters zijn.

Vaak staan criminelen sneller terug op straat met hun wapens dan de agenten die hen hebben opgepakt voor verboden wapendracht.

Jantje 15 maart 2010 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 4642205)
Wij hadden zo een buurtflik, en als ge naar het gemeente huis moest voor een bewijs van goe gedrag, of ge moest een boete gaan betalen of eender wat.

Dan belde ge aan, en kwam de gemeente ambtenaar zeggen dat de flik in t cafe op den hoek zat. Dien ambtenaar zat daar trouwens zelf ook regelmatig.

Dat is echt meerdere keren gebeurd , die zat regelmatig goed bien op zijne mobilette ook. Als m t verkeer moest gaan regelen bij kermiskoersen was de dichtstbijzijnde cafe ook altijd maar een paar stappen weg. ;-)

Alleen die gasten konden zuipen wat ze wilden, daar zag je met veel moeite aan dat die gezopen hadden, die begonnen al te drinken in de voormiddag.

Mijn ex-schoonvader was een douane, die stond op met een pint in zijn hand en ging ermee slapen. De mens heeft nooit één probleem veroorzaakt en heeft nooit geweten hoe het afvuren van een wapen buiten de schietstand klinkt.

Eigenzinnig 15 maart 2010 10:41

Ik heb geen HD-TV in huis gehaald om dat soort pover beeldmateriaal te bekijken..voor mijn part had die gast(en) een toeval..8-)

Pericles 15 maart 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4642212)

Juist niet. Probeer daar maar eens op te schieten op zo'n zwalpend doel. :-D

Anna List 15 maart 2010 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4642263)
Ik heb geen HD-TV in huis gehaald om dat soort pover beeldmateriaal te bekijken..voor mijn part had die gast(en) een toeval..8-)

gij hebt gekeken zonder t geluid op te zetten, denk ik, heb je ze niet horen zingen mss ???

ik stel voor dat ze bij de volgende defilé op 21 juli iedereen eerst in deze stemming brengen ... dan ga ik toch eens kijken ! :D

Libro 15 maart 2010 10:48

Die moesten waarschijnlijk hun quotum aan positieve ademtests nog halen...

Eigenzinnig 15 maart 2010 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4642266)
gij hebt gekeken zonder t geluid op te zetten, denk ik, heb je ze niet horen zingen mss ???

Er is geen enkel bewijs dat dit geluid door de gefilmde personen werd geproduceerd, als bewijslast moeten alle gsm movies horizontaal geklasseerd worden..:twisted:

Anna List 15 maart 2010 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4642275)
Er is geen enkel bewijs dat dit geluid door de gefilmde personen werd geproduceerd, als bewijslast moeten alle gsm movies horizontaal geklasseerd worden..:twisted:

hahaha collega's van u mss ? :lol:

Eigenzinnig 15 maart 2010 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4642279)
hahaha collega's van u mss ? :lol:

Nee hoor, een notoir hater van alle gsm broadcasting..ik kan me geen fatsoenlijk probleem voor de geest halen dat door deze puberale hobby uit de wereld is geholpen..
Trouwens carnaval interessert me hoegenaamd niet..;-)

Anna List 15 maart 2010 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4642287)
Nee hoor, een notoir hater van alle gsm broadcasting..ik kan me geen fatsoenlijk probleem voor de geest halen dat door deze puberale hobby uit de wereld is geholpen..
Trouwens carnaval interessert me hoegenaamd niet..;-)

ik vermoed nogthans dat dit commissariaat het alcoholmisbruik tijdens de uren toch zal moeten aanpakken nav deze monsterhit op Youtube ...

Samson616 15 maart 2010 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4642293)
ik vermoed nogthans dat dit commissariaat het alcoholmisbruik tijdens de uren toch zal moeten aanpakken nav deze monsterhit op Youtube ...

Ja ze riskeren één maand schorsing zonder wedde. Op elke andere job met veiligheidsfunctie sta je op straat met een slechte C4. :x

Anna List 15 maart 2010 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samson616 (Bericht 4642322)
Ja ze riskeren één maand schorsing zonder wedde. Op elke andere job met veiligheidsfunctie sta je op straat met een slechte C4. :x

ik denk eigenlijk dat een schorsing zonder c4 efficienter is om hun alcoholprobleem aan te pakken dan een koud ontslag ...

het imago van de politie ... who cares ... :-P

Everytime 15 maart 2010 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje (Bericht 4642203)

In Vlaanderen weten ze ook wat Carnaval betekent :
http://www.youtube.com/watch?v=_U8ebf3kCBk

:lol:

Txiki 15 maart 2010 17:59

:rofl: fantastisch

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be