![]() |
Wordt Geert Wilders de eerste niet-blanke MP van Nederland?
Wordt Geert Wilders de eerste niet-blanke MP van Nederland?
Cruciaal is hier de vraag of Balkenende bereid is om het CDA als junior partner in een kabinet Wilders te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuw 8O nodig misschien. |
Citaat:
|
Ik geef hem geen enkele kans.
Het wordt of een CDA-er of Cohen. |
Citaat:
Volgens mij heeft Hans Anders geen Genealogische databank. Of er moet iets zijn veranderd natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezellig kleurrijk Oranje
|
Nu wordt het bij die Nederlanders toch wel al te gortig.
Als die gast MP wordt in Nl zie ik heel wat landen hun Ambassadeur terugroepen (officieel voor overleg) ui Den Haag. |
Citaat:
maar die grap zal ons wel niet gegund zijn, ofwel E.L.? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cordon sanitaire. Naar de wastafel ermee wil dit zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En Femke Halsema is dan Captain Planet. |
@ Henri 1 - Dat zou prachtig zijn. We kunnen die opvreters allemaal dik missen. Ik ben geen Wilders fan overigens, maar zo langzamerhand beginnen de non-producenten - lees het geitenkorps van de PvdA - me de keel uit te hangen. Balkenende zal best met de groep Wilders in zee gaan - als het niet anders kan. Idem dito voor de PvdA. Als ze met hun rug tegen de muur staan doen ze het. Echte moraal heeft dit slag lieden niet. Hun brallende woorden zullen ze derhalve ook nooit waar maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan héél goed leven met de huidige zwarte nummer één in de US..zelfs beter dan met de vorige religieuze redneck..:roll: |
Ik heb zo de indruk dat een João Varela meer voldeed aan het stereotype van 'niet blank zijn' dan Geert Wilders.
EDIT: Ach neen, ik zie nu pas in dat 'MP' niet stond voor 'Member of Parliament' maar 'Minister-President'. Als zelfs ik begin te verengelsen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be