Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Tuigmannen stemmen massaal pvda (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136252)

Mitgard 16 maart 2010 21:07

Tuigmannen stemmen massaal pvda

de tuigman (= straattaal voor werkloze allochtoon) stemt massaal voor het witte linkse establishment.
zei er daar ergens een dat het linkse establishment schrik zou hebben van de tuigman en hun muziek?
integendeel, zij zijn hun electorale levensverzekering.
dikke vrienden, die kempi en wouter bos.
beide houden ze niet van geert wilders.

Allochtone stemmen redden PvdA

Nederland, maart 2010

Volgens onderzoek van de gemeente Amsterdam en het Instituut voor Migratie en Etnische Studies blijkt dat de opkomst onder ‘nieuwe’ Nederlanders in Amsterdam vergelijkbaar was met vier jaar geleden: 46% van de Turken stemde en 26% van de Surinamers en Antillianen.
In 2006 stemden 80% van de allochtonen PvdA, kleine percentages stemden GroenLinks en SP. Anno 2010 stemt 53% van de Surinamers en Antillianen op de PvdA, bij de Ghanezen is dat 88% en bij Marokkanen 74%.
Vooral Turken, Surinamers en Antillianen stapten bij de gemeenteraadsverkiezingen van deze week soms over naar GroenLinks (18%), D66 (14%) en SP (10%). VVD, CDA en Trots op Nederland halen praktisch geen enkele allochtone stem.
Uit onderzoek van één stembureau in Almere blijkt dat daar iets meer dan de helft van de allochtone bewoners PvdA heeft gestemd. In Den Haag heeft de PvdA haar leidende positie waarschijnlijk mede te danken aan de allochtone stem.

Retribution 16 maart 2010 21:09

Wat stemmen de tuigmannen aan de andere zijde?

Bovenbuur 16 maart 2010 21:09

Nee, als alle allochtonn Wilders stemmen, dan zijn ze ingeburgerd.

Mitgard 16 maart 2010 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4644866)

welke andere zijde?

Retribution 16 maart 2010 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4644870)
welke andere zijde?

Tuig dat het opneemt tegen tuig oid

Mitgard 16 maart 2010 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4644873)
Tuig dat het opneemt tegen tuig oid

het artikel maakt geen melding van een 'andere zijde' of een 'oid'.
bij de les blijven aub.

Retribution 16 maart 2010 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4644877)
het artikel maakt geen melding van een 'andere zijde' of een 'oid'.
bij de les blijven aub.

Vandaar dat ik het vraag, u zal er meer vanaf weten.

Ik zie trouwens nergens een artikel, enkel een rioolkrant zou zoiets publiceren, al is dat zelfs twijfelachtig. Lijkt me meer een opiniestuk van een of ander tuig. Discussiewaarde 0,0.

Bovenbuur 16 maart 2010 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4644886)

Ik zie trouwens nergens een artikel, enkel een rioolkrant zou zoiets publiceren. Lijkt me meer een opiniestuk van een of ander tuig. Discussiewaarde 0,0.

Alleen het onderste deel is een artikel, het bovenste deel is de opinie van de poster. En wat die rappert erbij doet...

Mitgard 16 maart 2010 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4644886)

Ik zie trouwens nergens een artikel, enkel een rioolkrant zou zoiets publiceren, al is dat zelfs twijfelachtig. Lijkt me meer een opiniestuk van een of ander tuig. Discussiewaarde 0,0.

het artikel verscheen in alle NL media.

doe jij ook aan tuigman-PR op het internet?

Mitgard 16 maart 2010 21:30

ook interessant:
de tuigman stemt helemaal niet op zijn geloofsgenoten, maar blijft massaal het linkse witte establishment steunen.
ballonnetje van de 'rebelse tuigman' doorprikt: braaf op de witte hand stemmen die hen voedert.

Moslim Partij komt nergens aan de bak
ANP op 04 maart '10, 10:10, bijgewerkt 4 maart 2010 10:14

RIJSWIJK - De Nationale Moslim Partij (NMP) is er in geen van de zeven gemeenten waar ze meedeed aan de gemeenteraadsverkiezingen, in geslaagd een zetel te veroveren.

In Tilburg, Almere, Alkmaar, Den Haag, Rotterdam, Woerden en Noordoostpolder was het resultaat hetzelfde als in november in Venlo, waar toen al verkiezingen werden gehouden in verband met een herindeling.

NMP-voorzitter Henny Kreeft liet weten dat de partij de komende dagen gaat evalueren wat er mis is gegaan. ‘We hebben een niet al te makkelijke achterban, die waarschijnlijk moeilijk te mobiliseren is om naar de stembus te gaan.’

Retribution 16 maart 2010 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4644893)
het artikel verscheen in alle NL media.

doe jij ook aan tuigman-PR op het internet?

Ik lees nergens tuigmannen? Dit is precies het werk van tuig. Enkel uit op provocatie en propaganda. Als je het dikwijls genoeg herhaald zal iedereen wel geloven dat alle allochtonen tuigmannen zijn en niet deugen.

Hoe wil je nu tot een serieuse discussie komen met nazi style propaganda waar iedereen los doorkijkt?

filosoof 16 maart 2010 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4644866)

die noemt men "tokkies" boven de Moerdijk.

filosoof 16 maart 2010 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 4644862)
de tuigman (= straattaal voor werkloze allochtoon) stemt massaal voor het witte linkse establishment.
zei er daar ergens een dat het linkse establishment schrik zou hebben van de tuigman en hun muziek?
integendeel, zij zijn hun electorale levensverzekering.
dikke vrienden, die kempi en wouter bos.
beide houden ze niet van geert wilders.

Allochtone stemmen redden PvdA

Nederland, maart 2010

Volgens onderzoek van de gemeente Amsterdam en het Instituut voor Migratie en Etnische Studies blijkt dat de opkomst onder ‘nieuwe’ Nederlanders in Amsterdam vergelijkbaar was met vier jaar geleden: 46% van de Turken stemde en 26% van de Surinamers en Antillianen.
In 2006 stemden 80% van de allochtonen PvdA, kleine percentages stemden GroenLinks en SP. Anno 2010 stemt 53% van de Surinamers en Antillianen op de PvdA, bij de Ghanezen is dat 88% en bij Marokkanen 74%.
Vooral Turken, Surinamers en Antillianen stapten bij de gemeenteraadsverkiezingen van deze week soms over naar GroenLinks (18%), D66 (14%) en SP (10%). VVD, CDA en Trots op Nederland halen praktisch geen enkele allochtone stem.
Uit onderzoek van één stembureau in Almere blijkt dat daar iets meer dan de helft van de allochtone bewoners PvdA heeft gestemd. In Den Haag heeft de PvdA haar leidende positie waarschijnlijk mede te danken aan de allochtone stem.

Allochtonen in Amsterdam hebben woensdag bij de emeenteraadsverkiezingen minder vaak op de PvdA gestemd dan vier jaar geleden.
http://www.depers.nl/binnenland/4578...mmen-PvdA.html

Eberhard Leclerc 16 maart 2010 22:10

Citaat:

de tuigman (= straattaal voor werkloze allochtoon)

Héérlijk weer zo'n provinciaal die geen idee heeft wat een tuigman is.

OPer kwam aandraven met een artikel met de volgende foto:

Waar zijn hier tuigmannen?

Bovenbuur 16 maart 2010 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4644957)

Waar zijn hier tuigmannen?

Die links (rechts voor de kijker), dat is er een!

porpo 16 maart 2010 22:29

Citaat:

Hij is Yes-R. De meeste collega's op deze site zijn oude mensen dus daar beetje rekening mee houden, als je niet zegt wie dat is dan weten ze het gewoon niet ;-)

Ik denk pvda is ok. In het algemeen is een sociaaldemocratische partij gewoon ok. Op wie anders stemmen?

Bovenbuur 16 maart 2010 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door porpo (Bericht 4644984)
Hij is Yes-R. De meeste collega's op deze site zijn oude mensen dus daar beetje rekening mee houden, als je niet zegt wie dat is dan weten ze het gewoon niet ;-)

Ik denk pvda is ok. In het algemeen is een sociaaldemocratische partij gewoon ok. Op wie anders stemmen?

Met een klik op properties hadden ze het ook geweten. (Dat is in ieder geval hoe ik erachter kwam.) ;)

Mitgard 16 maart 2010 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4644957)

kijk.
het beweegt als je het kietelt op de juist plek.

D'ARTOIS 17 maart 2010 00:58

Daarom is het bij de PvdA pappen en nathouden. De hele partij staat en valt met de allochtoonse tuigmannen.

Maar dat wisten we al decennia geleden.

Het is hun recht. Aboutaleb gaat derhalve Amerikaanse methoden gebruiken en allochtoonse stemgerechtigden met begeleiding naar de stemhokjes brengen.
Goed voor 200.000 PvdA stemmen. De biljetten zijn al van tevoren ingevuld. Zo werkt dat.

porpo 17 maart 2010 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4644998)
Met een klik op properties hadden ze het ook geweten. (Dat is in ieder geval hoe ik erachter kwam.) ;)

Da's slim gedaan ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be