![]() |
Ex Guantanamo Bay gevangene klaagt Belgische staat aan
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-rechter.dhtml
Ruim 5 jaar nadat een Marrokaanse Belg bij gebrek aan bewijzen werd vrijgelaten uit Guantanamo wil de man o.a. de Belgische staat aanklagen voor nalatigheid.. Ik noem dit vrijgelaten uit gebrek aan bewijzen omdat ik sterke vragen heb bij de aanwezigheid van een extremistische moslim in Afghanistan op het hoogtepunt van Al Quida voorzien van teksten opgesteld door ene Osama.. Dat hier dient gescoord worden om compensatie los te weken van de zwakke Belgische staat is duidelijk..het aandeel van de Belgischse staat in de mishandelingen en arrestaties is onbestaande..ook de Pakistaanse en Amerikaanse overheid worden 'in theorie' aangeklaagd om de feitelijke bedoelingen wat te verdoezelen... |
vandaag lees ik bovendien dat dat mietje van nen de clerck (minister van just is just en bijgevolg beschermheer van boer de clerck) de ballen niet heeft van die trabelsi niet uit te leveren aan de states, terwijl ze hem ginder levenslang op hun kosten willen opsluiten.
|
Wat doet een 'echte Belg' en 'echte Antwerpenaar' in Afghanistan/Pakistan tijdens het hoogtepunt van een conflict? Antwerpse handjes verkopen? De toeristische trekpleisters van ruraal Afghanistan bezichtigen? Als echte Belg met compromissen op de proppen komen om het conflict vriendschappelijk op te lossen?
Zowel Pakistan, de VS als België worden blijkbaar gedagvaard. Pakistan heeft praktisch geen rechtssysteem. In de VS zal een veroordeling onmogelijk zijn. Blijft dus het zwakke België dat, vanwege de politieke correctheid, een ontzettend makkelijk slachtoffer zal blijken in een zaak waarmee dit land eigenlijk absoluut niets te maken heeft (of moeten we voortaan moslims tegen zichzelf beschermen en hen nog weigeren uit eigen overtuiging naar conflictgebieden te trekken?). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op terzake werd het manifest van Obama dat de man bij zich had afgedaan als een stuk krantenartikel dat als bladwijzer (voor de koran?) werd gebruikt..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft lang geduurd eer ik mee was..:-) |
Die wil geen geld, die wil enkel dat Guantanamo sluit. Goed zo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En door Belgie aan te klagen ook niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Belgie aanklagen? De rechtbank zal wel zo verstandig zijn om die klacht onontvankelijk te verklaren zeker? Of maken we ons opnieuw onsterfelijk belachelijk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be