![]() |
Belgie steunt schurkenstaat.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20100317_012
Waar zijn de VS bashers nu? Dan hoor je ze weer niet. Stel... |
Citaat:
wat is er tegen het bashen van de VS dan? |
Citaat:
Wees toch eens duidelijk, vent. :roll: En volg jij de media niet? Je zou moeten weten dat dit een zeer controversieel onderwerp is, waarbij men nooit goed kan doen. Misschien dat we jou naar ginder kunnen sturen? Ik betaal de postzegel wel. :twisted: PS. Dus, jouw 'logica' volgend : het feit ik nog geen aanklacht van jou heb zien verschijnen tegen bvb. de chinese inval in Tibet, de russische invasie van Tsjetsjenie en Georgie, duiden er dus op dat jij die invasies steunt? Begrijp je de domheid van dergelijke logica? Ik ben weer te optimistisch vrees ik. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Ik volg de media. Nooit goed doen is 1 ding. Moordenaars steunen is nog iets anders. Men heeft het zelfs al gehad over miljoenen doden, Belgie weet hiervan en blijft dit regime openbaar steunen. Misschien dat we jou ook naar ginder kunnen sturen? Ik betaal de postzegel ook wel. :twisted: Dat is mijn logica helemaal niet. Deze domheid komt dus van jou en niet van mij. Wat jij bent? Geen idee, optimistisch, pessimistisch...kies maar, het zal mij een worst wezen. :lol: |
*KNIP*
Geen persoonlijke aanvallen! |
|
Wat blijft het stil nu het geen topic over de VS is é. Toch straf elke keer. :-)
|
Nochtans sneuvelen er 500.000 mensen per jaar door het conflict ginds.
Zoveel doden, dat toppen de VS zelfs niet. 5,4 MILJOEN DODEN tot nu toe? Bwa, t'is de VS niet é. Valt allemaal wel mee. http://www.theirc.org/special-report...report-congo-y |
Herinnert u zich bijvoorbeeld nog de beelden van het handjes-geschud van Rumsfeld en wijlen Saddam ? Amerika heeft een lange geschiedenis van ruggensteun te verlenen aan totalitaire regimes, zelfs meer dan alleen bezoekjes brengen.
Ik kan nog een hoopje schurkenstaten opsommen die België direct en indirect steunt, China om te beginnen, maar als een relatie rendabel is dan zien we dat allemaal door de vingers. Een Panorama-reportage'ke waar men eens van moet zuchten over de toestand ginds en de kous is af. Wat natuurlijk deze casus m.b.t. Congo in geen geval goedspreekt. Ik zou zelfs als Congolees het nageslacht van een massamoordenaar niet op mijn grond willen, maar bon. En onze verbouwereerde sossen in 't parlement zijn wel de laatste die moeten janken over het bestaan van schurkenstaten. |
Citaat:
Het handjesgeschud van meerdere Belgische politici, samen met de koning van Belgie en de Congolezen is zelfs nadat men weet van meer dan 5 miljoen doden. Hier kan je een proficiat bijzetten. Ik zie den Albert al handjes schudden en proficiat zeggen, goed gedaan kerel. 5 miljoen doden...had erger gekunt. |
Deze lovers gaan nog een stapje verder.
![]() |
Citaat:
![]() Aan te raden lectuur. En ik geef je voor de rest geen ongelijk wat betreft dit verdorven koninkrijk. |
Kheb gehoord dat het hier stevig aan toe gaat...zo te zien idd wel.
Goeiemiddag aan iedereen en je zal nog veel van me zien verschijnen. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb nog steeds de bewijzen dat de Europeaan het helemaal niet erg vonden dat de VS meer dan 5.000.000 burgers doden en verschillende grote steden totaal plat bombardeerden om de NAZI's te verdrijven. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be