Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Joodse extremisten slaan nog meer door (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136294)

F.Lurk 17 maart 2010 20:41

Joodse extremisten slaan nog meer door

De verloving van het Israëlische topmodel Bar Refaeli met Hollywoodster Leonardo DiCaprio wordt weinig gesmaakt in Israël. "Trouw liever met een degelijke joodse jongen. Beschadig de komende generaties niet", luidt het in een brief van de joodse activist Baruch Marzel waaruit de Jerusalem Post
citeert. "Assimilatie is altijd al een vijand van de joden geweest", stelt
hij nog. Marzel schreef de brief in naam van de organisatie Lehava, die gemengde huwelijken van joden wil verhinderen. In een interview met de Jerusalem Post wordt gesteld dat iemand die zo beroemd is als Bar
Refaeli, zich zou moeten schamen dat ze het jodendom op een
dergelijke manier bedriegt.

Marzel wou de toekomstige echtgenote van DiCaprio eigenlijk per
telefoon terechtwijzen, maar het fotomodel had niet opgenomen, luidt
het. Bij andere Israëlische prominenten zou de tussenkomst van de
activist wel succes gegenereerd hebben. Die braken met hun niet-joodse
partners en werden "goede religieuze meisjes". Refaeli heeft het momenteel niet onder de markt in haar thuisland. Sommigen kunnen het niet hebben dat ze aan de voor vrouwen verplichte militaire dienst is weten te ontsnappen, en ook de fiscus heeft het niet begrepen op het topmodel, dat in Israël geen belastingen betaalt.

Assimilatie, multicul, vermenging in de liberale Westerse wereld: voor iedereen, uitgenomen de joden? Het lijkt er op.

Sam M. 17 maart 2010 21:07

wat zeggen ze bij ons als de dochter met een marokaan wil trouwen. Meestal niet veel beters dacht ik.

globalmedia 17 maart 2010 21:12

Les extrêmes se touchent,
de joodse extremisten zijn geen haar beter of slechter dan de moslim extremisten,maar wel beter beschermd gezien hun internationale financiele machtspositie,in feite zijn ze onschendbaar..

Xenophon 17 maart 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sam M. (Bericht 4646408)
wat zeggen ze bij ons als de dochter met een marokaan wil trouwen. Meestal niet veel beters dacht ik.

Ofwel: Doemme!

Ofwel: Joepie!

D'ARTOIS 17 maart 2010 23:10

Beste Lurk, ik heb vernomen dat het al weer uit is tussen die twee. Vanwaar al die moeite?

F.Lurk 17 maart 2010 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 4646580)
Beste Lurk, ik heb vernomen dat het al weer uit is tussen die twee. Vanwaar al die moeite?

Daar gaat het helemaal niet over slimme. Tenzij la Refaeli alsnog geluisterd zou hebben naar de boodschap die de joodse tegenstanders van dat huwelijk hebben verkondigd.......

F.Lurk 17 maart 2010 23:20

Nu goed, ik heb zeker geen probleem met joden die vermenging afwijzen, verre van! Maar wel als datzelfde westen waar Israël en het zionisme deel van uitmaken tegenover de rest van de wereld wel multicul, vermenging en assimilatie opleggen.

Aletheia 17 maart 2010 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk (Bericht 4646377)
De verloving van het Israëlische topmodel Bar Refaeli met Hollywoodster Leonardo DiCaprio wordt weinig gesmaakt in Israël. "Trouw liever met een degelijke joodse jongen. Beschadig de komende generaties niet", luidt het in een brief van de joodse activist Baruch Marzel waaruit de Jerusalem Post
citeert. "Assimilatie is altijd al een vijand van de joden geweest", stelt
hij nog. Marzel schreef de brief in naam van de organisatie Lehava, die gemengde huwelijken van joden wil verhinderen. In een interview met de Jerusalem Post wordt gesteld dat iemand die zo beroemd is als Bar
Refaeli, zich zou moeten schamen dat ze het jodendom op een
dergelijke manier bedriegt.

Marzel wou de toekomstige echtgenote van DiCaprio eigenlijk per
telefoon terechtwijzen, maar het fotomodel had niet opgenomen, luidt
het. Bij andere Israëlische prominenten zou de tussenkomst van de
activist wel succes gegenereerd hebben. Die braken met hun niet-joodse
partners en werden "goede religieuze meisjes". Refaeli heeft het momenteel niet onder de markt in haar thuisland. Sommigen kunnen het niet hebben dat ze aan de voor vrouwen verplichte militaire dienst is weten te ontsnappen, en ook de fiscus heeft het niet begrepen op het topmodel, dat in Israël geen belastingen betaalt.

Assimilatie, multicul, vermenging in de liberale Westerse wereld: voor iedereen, uitgenomen de joden? Het lijkt er op.

Lijkt er inderdaad zo op. Hypocrisie alom.
Ooit eens zo'n extremistische lul horen zeveren dat ze de 6 miljoen doden nu moeten compenseren door het vooroorlogse aantal te herwinnen, wat men best doet door joods met joods te doen trouwen.
...Alsof ze eenmaal op dat punt dan wel exogamie zullen toelaten. :roll:

Savatage 18 maart 2010 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 4646580)

Omdat hij op die manier misschien toch een paar geïnteresseerde zieltjes kan winnen voor zijn wereldvreemd anti-semitisme. Nu ja, nice try zeker?

Antoon 18 maart 2010 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk (Bericht 4646606)
Nu goed, ik heb zeker geen probleem met joden die vermenging afwijzen, verre van! Maar wel als datzelfde westen waar Israël en het zionisme deel van uitmaken tegenover de rest van de wereld wel multicul, vermenging en assimilatie opleggen.

Man, man, van waar zoveel frustratie. Zou u niet eens beter met een professioneel iemand gaan praten?

Bottenskrapet 18 maart 2010 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aletheia (Bericht 4646646)
...Alsof ze eenmaal op dat punt dan wel exogamie zullen toelaten. :roll:

Gaat dat punt er ooit komen? Den Jihad en poetisch terrorisme zijn nog jong! :lol:

Aletheia 18 maart 2010 14:17

Oei. Dan maar extra bestellingen voor 't Israëlische leger van

RodeLantaarn 18 maart 2010 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 4646671)
Omdat hij op die manier misschien toch een paar geïnteresseerde zieltjes kan winnen voor zijn wereldvreemd anti-semitisme. Nu ja, nice try zeker?

Ik ben een beetje beschaamd in jouw plaats:oops:

Bottenskrapet 18 maart 2010 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aletheia (Bericht 4647357)
Oei. Dan maar extra bestellingen voor 't Israëlische leger van

Ik denk dat "Huggies" hen nog een betere troost bieden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be