![]() |
Zou een taks op plastic draagtassen het zwerfvuil verminderen? De BBL denkt alvast van wel en vraag de gemeenten aan te dringen bij de regering om werk te maken van een dergelijke taks. Wat denken jullie? http://www.stemkot.be/modules/xoopsp...php?poll_id=62
|
ik heb nog een paar stemmen uitgebracht ! Bedankt voor de tip ! :P
|
Citaat:
Leve de taksen!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Ik heb geenenkel bezwaar tegen een taks op plastiek zakken, en op ander wegwerpverpakkingsmateriaal, zolang de vuilzakken dan terug gratis worden. Dan zal het sluikstorten volgens mij trouwens ook veel meer afnemen.
|
Citaat:
Dat is idd waar we naar toe gaan , maaja ze moeten al die bussen toch kunnen betalen !! |
Citaat:
En de racistische partijen hun dotaties niet te vergeten. |
Citaat:
|
Citaat:
En wat met de taks op onzinnige opmerkingen? |
Citaat:
Daar zegt u zoiets, u staat al enkele maanden serieus achter met betalingen, zo blijkt. |
Citaat:
Georganiseerde misdaad noemt in Sicilië mafia ... georganiseerde bedrog en gesjoemel noemt men hier politiek ... |
Citaat:
|
Taks op wegwerpspullen lijkt me verdedigbaar, maar anderzijds is verpakking ook noodzakelijk, dus moet men niet gaan overdrijven met aangerekende taksen.
Vuilniszakken zijn ook wegwerpspullen. Taks hierop helpt mee het het totaal volume te verminderen, dus zou ik die niet zomaar schrappen, maar gezien de rest al getakseerd wordt, wel verminderen. Wat geeft dat aan bijkomende administratie bij de belastingen ? Hopelijk kost die niet meer dan de inkomsten uit die taksen ? |
Citaat:
het waren toch ZIJ die de vreemdelingen hier mee rechten gaven dan de oorspronkelijke bewoners van België? Dus ik geef u gelijk, stop te doteren met die illegale partijen!! |
Citaat:
|
Ze kunnen ook bij zichzelf beginnen en het goede voorbeeld geven. 8)
Al eens gezien welke hopen afval overheidsdiensten ed. produceren ? Kijk eens naar de maaltijden in hospitalen, alleen de koffie is nog niet voorverpakt. :lol: |
Citaat:
Die spullen kan men niet meer recicleren en daardoor heeft die taks geen enkele waarde. Alleen de staatskas wordt er door gespekt. Wanneer men voor het milieu is, moet men deze zaken verbieden aande bron. Taksen heft het probleem niet op. Taksen zijn BELASTINGEN!!! |
Citaat:
Enfin, ondertussen heeft bijna heel onze jeugd astma en andere allergieën omdat ze als kind te weinig met bakteriën ed in aanraking zijn gekomen. |
Citaat:
|
Gewoon de niet-recycleerbare zakken afschaffen en vervangen door herbruikbare (waarvoor dan geld word gevraagd, zodat de mensen ze ook gebruiken).
|
k'ben enkel akkoord om taks te betalen op plastieke zakken indien er ook...
taks komt op politieke zakken ! :oops: :oops: :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be