Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moskee met bloed besmeurd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136319)

Sus Iratus 18 maart 2010 13:12

Moskee met bloed besmeurd

Tijd om eens een 'fait divers'eke' te posten.

Citaat:

GRONINGEN - Onbekenden hebben in de nacht van dinsdag op woensdag een moskee in de Groningse wijk Selwerd besmeurd met bloed. Dat meldde de politie donderdag. Behalve het bloed, werden bij de moskee ook dierlijke ingewanden en de kop van een wild zwijn aangetroffen.

rest artikel
Hier kan ik kort over zijn: totaal foute actie. Men kan nog zoveel tegen de aanwezigheid van de islam zijn, maar van andermans eigendom heeft men gewoon af te blijven, en het bezoedelen van moskeeën dient geen enkel doel.

Ik ben wel benieuwd naar de daders. Moegetergde autochtonen die zich, zoals gezegd, op een hele foute manier uiten? Of zijn de daders afkomstig uit de hoek van de moskee zelf, dan wel sympathisanten uit AFA-hoek?
Het zou namelijk de eerste keer niet zijn dat er een 'racistische' aanval in scene is gezet om de publieke opinie te beïnvloeden, en met de verkiezingen in aantocht ben ik extra sceptisch.

Multiculturalisten en racismebestrijders, kom er maar in en laat uw licht over deze zaak schijnen. En anderen die hun zegje willen doen natuurlijk ook.

Anna List 18 maart 2010 13:18

idd ontoelaatbare verspilling van voedsel

Marie van de koster 18 maart 2010 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4647267)
idd ontoelaatbare verspilling van voedsel

Grapjas

den dinges 19 maart 2010 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4647259)

Hier kan ik kort over zijn: totaal foute actie. Men kan nog zoveel tegen de aanwezigheid van de islam zijn, maar van andermans eigendom heeft men gewoon af te blijven, en het bezoedelen van moskeeën dient geen enkel doel.

Ik ben wel benieuwd naar de daders. Moegetergde autochtonen die zich, zoals gezegd, op een hele foute manier uiten? Of zijn de daders afkomstig uit de hoek van de moskee zelf, dan wel sympathisanten uit AFA-hoek?
Het zou namelijk de eerste keer niet zijn dat er een 'racistische' aanval in scene is gezet om de publieke opinie te beïnvloeden, en met de verkiezingen in aantocht ben ik extra sceptisch.

Multiculturalisten en racismebestrijders, kom er maar in en laat uw licht over deze zaak schijnen. En anderen die hun zegje willen doen natuurlijk ook.

Slachtoffer spelen ? Best mogelijk .

lantjes 19 maart 2010 00:07

Ocharme dat zwijn...maar verder :roll: 't is eens iets anders dan een in de fik gestoken auto.

Marie van de koster 19 maart 2010 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 4648478)
Ocharme dat zwijn...maar verder :roll: 't is eens iets anders dan een in de fik gestoken auto.

Zijn wilde zwijnen ook onrein? Leefden die in de Arabische wereld ten tijde van Mohammed? Als hij ze niet gekend heeft, kan hij ze niet als onrein bestempeld hebben in de Koran. Dus wat dat betreft, geen probleem voor de moskee.
Inderdaad, ocharme dat zwijntje. Was dat nu echt nodig? Ze konden toch ook een paar koteletten kopen en die van de deur van de moskee leggen.

Sus Iratus 19 maart 2010 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 4648783)
Zijn wilde zwijnen ook onrein? Leefden die in de Arabische wereld ten tijde van Mohammed? Als hij ze niet gekend heeft, kan hij ze niet als onrein bestempeld hebben in de Koran. Dus wat dat betreft, geen probleem voor de moskee.

Leefgebied wilde zwijnen. Met uitzondering van het Arabisch schiereiland kwamen wilde zwijnen dus overal in het Midden-Oosten voor. En mohammed baseerde zijn regeltjes over wat wel en niet te eten op die van het jodendom, waar men wel degelijk wilde zwijnen kende.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 4648783)
Inderdaad, ocharme dat zwijntje. Was dat nu echt nodig? Ze konden toch ook een paar koteletten kopen en die van de deur van de moskee leggen.

Ik denk niet dat ze er speciaal een wild zwijntje voor hebben afgeschoten. Eerder bij het slachthuis wat slachtafval opgehaald. Op de Veluwe krioelt het van de wilde zwijnen trouwens, en buiten het natuurgebied is jacht erop toegestaan.

Sus Iratus 19 maart 2010 13:21

Uit dezelfde categorie als het openingsbericht:
Citaat:

Leider moslimpartij bedreigd

EMMELOORD - Voorzitter Henny Kreeft van de Nederlandse Moslim Partij (NMP) heeft bij de politie in Emmeloord aangifte gedaan wegens bedreiging, belediging en smaad. Kreeft liet vrijdag weten dat hij sinds januari haatmails en bedreigende telefoontjes heeft ontvangen.

In de mailtjes zou de NMP-voorzitter onder meer zijn uitgemaakt voor Hitler en NSB'er.

(...)

Ook heeft de man volgens Kreeft Allah en de profeet Mohammed beledigd en dingen hebben gezegd als: „Namens het Germaanse volk wil ik jullie waarschuwen, we gaan de moslims uit Europa verdrijven, te beginnen uit Rotterdam. Uitroeien moeten we jullie.”

hele artikel
Helemaal uitsluiten dat deze bekeerling is bedreigd kunnen we natuurlijk niet, maar dit zaakje stinkt, en hard ook.
Iemand die zogezegd namens het 'Germaanse volk' spreekt, en het dan over 'uitroeien' heeft, maar dan wel de ander uitscheldt voor 'Hitler' en 'NSB'er', die bij uitstek juist de voorvechters van het 'Germaans volk' waren. Dat spreekt elkaar tegen.
Meneer Kreeft en zijn moslimpartij hebben afgelopen gemeenteraadsverkiezingen niet één zetel weten te halen en hij kan wat extra gratis publiciteit natuurlijk wel gebruiken. En een zielig verhaal ophangen is al eerder een probaat middel gebleken om de publieke opinie te beïnvloeden en wat sympathiestemmen te vergaren.

Mahalingam 19 maart 2010 13:46

Last van bloedvlekken? Wij van Biotex adviseren profeet-groene Biotex vloeibaar "Outdoor".

Bompa Punk 19 maart 2010 14:16

Foute boel vind ik dat. Het is niet omdat er een net iets teveel allochtonen zijn die het hier uithangen. Dat je je frustraties op zo'n manier moet gaan afreageren.
Wie de daders zouden kunnen zijn? Waarschijnlijk volk dat geen haar beter is dan de gemiddelde rel-allochtoon.
Met andere woorden, marginaal zuipvolk dat te lomp is om te helpen donderen en er nooit is in geslaagd om iets van hun leven te maken.

Xenophon 19 maart 2010 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Punk (Bericht 4649197)
Foute boel vind ik dat. Het is niet omdat er een net iets teveel allochtonen zijn die het hier uithangen. Dat je je frustraties op zo'n manier moet gaan afreageren.
Wie de daders zouden kunnen zijn? Waarschijnlijk volk dat geen haar beter is dan de gemiddelde rel-allochtoon.
Met andere woorden, marginaal zuipvolk dat te lomp is om te helpen donderen en er nooit is in geslaagd om iets van hun leven te maken.

Foute boel zoals uw post foute boel is?

Hoogmoed 19 maart 2010 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Punk (Bericht 4649197)

Mischien een voorbode van nieuwe kristalnachten :oops::oops::oops:

Marie van de koster 19 maart 2010 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4649030)
Leefgebied wilde zwijnen. Met uitzondering van het Arabisch schiereiland kwamen wilde zwijnen dus overal in het Midden-Oosten voor. En mohammed baseerde zijn regeltjes over wat wel en niet te eten op die van het jodendom, waar men wel degelijk wilde zwijnen kende.

Ik denk niet dat ze er speciaal een wild zwijntje voor hebben afgeschoten. Eerder bij het slachthuis wat slachtafval opgehaald. Op de Veluwe krioelt het van de wilde zwijnen trouwens, en buiten het natuurgebied is jacht erop toegestaan.

Weer wat bijgeleerd :-D

Marie van de koster 19 maart 2010 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4649117)
Uit dezelfde categorie als het openingsbericht:

Helemaal uitsluiten dat deze bekeerling is bedreigd kunnen we natuurlijk niet, maar dit zaakje stinkt, en hard ook.
Iemand die zogezegd namens het 'Germaanse volk' spreekt, en het dan over 'uitroeien' heeft, maar dan wel de ander uitscheldt voor 'Hitler' en 'NSB'er', die bij uitstek juist de voorvechters van het 'Germaans volk' waren. Dat spreekt elkaar tegen.
Meneer Kreeft en zijn moslimpartij hebben afgelopen gemeenteraadsverkiezingen niet één zetel weten te halen en hij kan wat extra gratis publiciteit natuurlijk wel gebruiken. En een zielig verhaal ophangen is al eerder een probaat middel gebleken om de publieke opinie te beïnvloeden en wat sympathiestemmen te vergaren.

Mijnheer Kreeft van de moslimpartij? Die kreeft is in ieder geval halal ;-)

liberalist_NL 19 maart 2010 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 4647259)

Groningen... dat zijn communisten. :-D Tegen het opium van het volk ;-)

filosoof 19 maart 2010 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 4649780)
Groningen... dat zijn communisten. :-D Tegen het opium van het volk ;-)

Friesche tokkies...

Wisord 19 maart 2010 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4649782)
Friesche tokkies...

:lol::lol:

liberalist_NL 19 maart 2010 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4649782)
Friesche tokkies...

Brabanders kunnen er ook wat van... http://www.youtube.com/watch?v=A6NEa3iHgq8
:-D

den dinges 20 maart 2010 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 4649261)
Mischien een voorbode van nieuwe kristalnachten :oops::oops::oops:

De agressor die zich als slachtoffer voordoet, waar hebben we dat nog gezien ?

Hoogmoed 20 maart 2010 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4650017)
De agressor die zich als slachtoffer voordoet, waar hebben we dat nog gezien ?

Zoals ik al zei het begin van nieuwe kristalnachten. :oops::oops::oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be