![]() |
Erdogan: NIET integreren
Citaat:
Voor en tijdens de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen werd dat ook al duidelijk. Zo werd in de Rotterdamse deelgemeente Feijenoord bij de PvdA-fractie een coup gepleegd door Turkse leden, die door de reguliere media angstvallig uit het nieuws werd gehouden. Verkiezingsposters in het Turks, onregelmatigheden op de dag van de verkiezingen zelf, en ga zo maar door. Maar verder is er niets aan de hand hoor... gewoon doorlopen mensen en doen alsof uw neus bloedt, en vooral verdraagzaam wezen en beslist geen eisen stellen. Dan komt het allemaal goed. Heus waar. |
21ste eeuwse kolonisatie. ik snap evenwel niet waar ze verbaasd over zijn, het is niet bepaald de eerste keer dat hij deze oproep doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik zou verhuizen blijf ik ook mezelf. Ga geen tulband aandoen ofzo.
|
Citaat:
|
tja een Europeaan integreerd ook niet als hij naar het buitenland vertrekt ;-) :lol: :oops:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kijk eens aan, daar kunnen we hier nog wat van leren.
|
Als iemand die gevaarlijke gek uit de weg zou ruimen, zouden zowel Europa als Turkije een stuk beter af zijn.
|
Citaat:
???? die heeft minder bloed aan zijn handen hangen dan sommige Europese regeringsleider :lol: Maar tja kortzichtigheid hé :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anyway, het zijn zaken zoals deze waarom ik resoluut tegen een toetreding van Turkije bij de EU ben. Buiten al de talloze andere redenen (mensenrechten, Koerden,...) kunnen ze nu al niet stoppen met zich in te mengen in nationale belangen, laat staan moesten ze lid zijn van de EU en een disproportioneel grote hoeveelheid macht krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Over dat punt moeten ze hier in Europa hun bek houden! Guantanamo en het openstellen van hun grenzen om gevangenen te deporteren zonder vorm van proces en met foltering... :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be