![]() |
Mop van de week...
Brusselse ministerraad geannuleerd omdat helft regering in Cannes zit.
"Dit is ongepast", zegt MR-fractieleider Didier Gosuin. "Wat is er zo belangrijk om met zo veel mensen naar Cannes te gaan en de wekelijkse ministerraad te annuleren?" "En wat kost deze reis van al die regeringsleden en hun medewerkers niet?" Gosuin zal PicquƩ volgende week in het Brussels parlement alvast om uitleg vragen. |
Citaat:
De place to be om contacten te leggen, tussen regelgevers, mensen die investeringen willen aantrekken, aannemers, architecten, ...... Daar zitten momenteel heel wat belgen, zawat alle vlaamse steden met naam hebben daar vertegenwoordigers. Of daar 4 ministers naar toe moeten kan betwijfeld worden, maar of Brussel daar hoort, dat staat boven twijfel. Buiten de vakbeurs, wordt daar net zoals tijdens het filmfestival veel aan networking gedaan, partys en fuiven alom, na de beursdag. |
En ik maar werken tot ver in de zeventig.
|
Citaat:
daar heb ik hier niks van gemerkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu gaan ze nog een tunnel bouwen in Brussel... Hahaha... ik vraag me toch af met wat die in kop rondlopen. Totaal geen besef of benul in hetgeen de bevolking meemaakt tegenwoordig. Ik dacht dat er geen geld was?? Ik stel voor om nog langer te gaan werken en de pensioenleeftijd optrekken tot 85. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be