![]() |
Ouders van spijbelaars verliezen kinderbijslag
|
Ik denk het wel, spijtig genoeg kan het gedrag van hun kidneren sommige ouders niets schelen, daar komt mogelijk verandering in als ze het in hun portomonee voelen. Zal vooral allochtonen treffen denk ik dus als die hun kindergeld zouden verliezen...
|
Als je niet gaat werken krijg je ook geen loon.
|
Een kinderbijslag is geen loon en valt daarmee ook niet te vergelijken. Het is evenmin een "beloning", maar een bijslag waarop ouders recht hebben. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik zo'n maatregel zou afkeuren. Het houdt een stok achter de deur. Vraag is echter wie er weer de dupe van zou kunnen zijn... en dan bedoel ik niet op de eerste plaats migranten en hun nazaten.
|
Citaat:
Maar geen rechten zonder plichten. |
Citaat:
Ja, dat zijn dikwijls alochtonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wie krijgt het kindergeld wanneer de student zelfstandig gaat wonen ? |
Citaat:
Er kan ook voor gekozen worden, natuurlijk, om het kindergeld aan de moeder te blijven storten, ook al gaat iemand zelfstandig wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal NIEMAND treffen...Allah en den trek kunnen veel in beweging krijgen.. |
In België daarentegen kunnen ouders nog steeds ongestrafd hun kinderen wekenlang thuishouden.
Het fabeltje "ze gaan aan het kindergeld zitten" mist zijn effect, omdat goed gëinformeerde ouders weten dat het een fabeltje is. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus nee..geld dat ik niet krijg en waarover ik niet kan beschikken is niet van mij.. |
Citaat:
Het is van u maar de opvoedende volwassene beheert het voor u. Zodra je groot genoeg bent kunt ge het zelf ontvangen en op eigen benen gaan staan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uw redenatie klopt niet, geld expliciet voorzien voor een kind komt op naam van dat kind,kinderbijslag komt op naam van de opvoeder..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be