![]() |
Geachte,
Als voormalig journalist heeft u nu overstap gemaakt naar het Vlaams Kartel/ Ongetwijfeld heeft u daar uw beweegredenen voor, doch u verkondigt ze niet. het enige wat we te lezen krijgen is uw motivatie om niet bij de VLD te gaan of de Spa. Waarom kiest u nu wel voor de CD&V? Hierbij aansluitend, hoe kan een intelligent ma, zoals u zich vereenzelvigen met een partij die symbool staat voor krampachtig conservatisme, holle manipulatieve slogans en jeugdonvriendelijkheid. Hoe kan u samenwerken met verachtelijke flaminganten zoals Geert Bourgeois? Welke meerwaarde biedt dit volgens u aan uw politieke visie? |
Deze vraag lijkt me de vrucht van een bijzonder verkrampte geest. Probeert u eerst eens goed naar het toilet te gaan en kom dan nog eens terug.
|
Ok leuk antwoord. :lol: (en toegegeven ook wel niet onterecht gezien de suggestieve vraag). Maar goed, er blijft natuurlijk nog wel de vraag wat u net heeft doen kiezen voor de CD&V?
|
[size=6]WE LOVE YOU IVO !!1!28!!i[/size]
.................................................. .................................................. ...... |
Ik denk niet dat er nog veel antwoorden te verwachten zijn.
Zijn week is bijna een week om. Van een journalist had ik toch iets meer commentaar verwacht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be