Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Ik vraag mij af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136360)

Pericles 19 maart 2010 12:39

Ik vraag mij af

Wat is er gebeurd met het dossier van het vermeend frauduleus faillisement van de firma's van Daisy Van Cauwenbergh en haar man, of met het dossier van vermeende kasgeldfraude binnen de bedrijven van Wouter Vandenhaute.

Verjaren die zaken zoals we gewoon zijn ?

Samson616 19 maart 2010 13:29

Abonneer u op de Story of zo eh als't u zo interesseert ...

Tejokus 19 maart 2010 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4649045)
Wat is er gebeurd met het dossier van het vermeend frauduleus faillisement van de firma's van Daisy Van Cauwenbergh en haar man, of met het dossier van vermeende kasgeldfraude binnen de bedrijven van Wouter Vandenhaute.

En dan vergeten we bijna nog onze handdoeken-breier....

omaplop 19 maart 2010 14:05

Je kan misschien gelijk hebben dat het voor "dag allemaal " of voor Story is, maar het duidt wel aan dat veel zaken in Belgiƫ, vooral waar het gekende personen betreft, langzaam maar zeker op de lange baan worden geschoven om nadien volledig in de doofpot te geraken; Als ze dan toch door iemand worden opgerakeld, zijn de feiten wonder boven wonder verjaard!!

Retribution 19 maart 2010 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samson616 (Bericht 4649127)
Abonneer u op de Story of zo eh als't u zo interesseert ...

Het zou u nogthans ook moeten interesseren, het gaat over uw geld.

Samson616 19 maart 2010 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4649196)
Het zou u nogthans ook moeten interesseren, het gaat over uw geld.

Pffft, ik heb nooit in gerechtigheid geloofd. Klassejustitie daar leven we onder. Niet meer of minder. Mocht het mij dus interesseren ik zou oproepen tot geweld en dat is bij wet verboden.

Amon_Re 19 maart 2010 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4649045)

Sshhttt, men is dat toch aan't doodzwijgen? Heb ge de memo nie gekregen? :roll:

Dat zal wel verjaren, maak u geen zorgen

Amon_Re 19 maart 2010 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samson616 (Bericht 4649244)
Pffft, ik heb nooit in gerechtigheid geloofd. Klassejustitie daar leven we onder. Niet meer of minder. Mocht het mij dus interesseren ik zou oproepen tot geweld en dat is bij wet verboden.

Eigenlijk zouden we een soort wikipedia moeten bijhouden met al die stinkende zaken en regelmatig polsen wat de status is daarvan, de journalistiek in Belgiƫ zal't niet doen, de politiek ook niet, en helaas, de burger ook niet....

Retribution 19 maart 2010 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samson616 (Bericht 4649244)

Klassejustitie is bij wet verboden door het volk. Als je een vinger geeft nemen ze arm. Je ingesteldheid is zeker de juiste, dient alleen nog wat aanmoediging. Je bent lang niet de enige.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be