Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Humo's Pop Poll de Luxe 2010 : genante vertoning (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136390)

Queensburry 20 maart 2010 10:41

Humo's Pop Poll de Luxe 2010 : genante vertoning

Ik heb me gisteren laten overtuigen om mee te kijken naar een deel van Humo's Pop Poll de Luxe 2010.
Zelden zoiets zieligs gezien: 'boereleute met een kaksausje erover'.
De oude Mortier kwam een liedje zingen over een kakkend vogeltje omdat hij nu eenmaal denkt dat hij dan jong overkomt. Kak en pies waren alomtegenwoordig. 'Ha, ha, ha!' :oops:
Een Hollands meisje mocht een liedje over lullen pijpen komen zingen en de kots en de blote konten van de Helaasheid der Dingen mochten uiteraard niet ontbreken.
En het absolute dieptepunt was een gemonteerde sketch waarin men vol enthousiasme stond te zwaaien naar de mensen die zich uit de torens van het WTC naar beneden te pletter gooiden.
Grappig.... voor sommigen.

Txiki 20 maart 2010 10:44

Een goede straf! Ge moet maar geen tv kijken.

Jazeker 20 maart 2010 10:51

Het kan nog dieper hoor. Nooit gezien hoe op de site van De Standaard een artikel werd aangekondigd als "De neerslag van 9/11". De foto die erbij stond was van de mensen die zich uit die gebouwen lieten vallen in de hoop op een betere dood dan het vuur. Qua wansmakelijkheid kan ik me weinig meer voorstellen.

Zwartengeel 20 maart 2010 10:54

Humo's Pop Poll de Luxe? Het jaarlijks terugkerend mentale masturbatiefeestje van het 'leuk links'-vriendenclubje met ieder jaar dezelfde voorspelbare winnaars: VRT, StuBru, Brusselmans, Kama & Seele, Tom Barman en de rest van de kliek...

Jazeker 20 maart 2010 10:56

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4650298)
Het kan nog dieper hoor. Nooit gezien hoe op de site van De Standaard een artikel werd aangekondigd als "De neerslag van 9/11". De foto die erbij stond was van de mensen die zich uit die gebouwen lieten vallen in de hoop op een betere dood dan het vuur. Qua wansmakelijkheid kan ik me weinig meer voorstellen.

Even tonen dan... De wereld heeft die beelden toch al gezien. Enkel de titel en zelfs de aanzet van het artikel en de keuze om zulkse foto erbij te zetten zijn gewoonweg walgelijk.

Jazeker 20 maart 2010 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4650306)
Humo's Pop Poll de Luxe? Het jaarlijks terugkerend mentale masturbatiefeestje van het 'leuk links'-vriendenclubje met ieder jaar dezelfde voorspelbare winnaars: VRT, StuBru, Brusselmans, Kama & Seele, Tom Barman en de rest van de kliek...

Of kortom... bureau Mortier en vrienden.

Zwartengeel 20 maart 2010 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4650311)
Even tonen dan... De wereld heeft die beelden toch al gezien. Enkel de titel en zelfs de aanzet van het artikel en de keuze om zulkse foto erbij te zetten zijn gewoonweg walgelijk.

Ik heb hier op mijn harde schijf nog een documentaire over die bewuste foto liggen: 'The Falling Man'.

Jazeker 20 maart 2010 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4650314)
Ik heb hier op mijn harde schijf nog een documentaire over die bewuste foto liggen: 'The Falling Man'.

En dat noem je dan "de neerslag" of de "fall-out" om te scoren. Diegene die dat schreef kan van mij twee blauwe ogen krijgen ook al had ie bruine ogen.

Maar "The Falling Man" is trouwens niet de enige. Je kan gerust bekijken op video's hoe verschillende mensen zich naar buiten hebben geworpen.

Zwartengeel 20 maart 2010 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4650313)
Of kortom... bureau Mortier en vrienden.

Een een dweil met het uiterlijk van een bankbediende wordt uitgeroepen tot Politicus Van Het Jaar. Zegt eigenlijk nog meer over de poppollers dan over de dweil zelf.

Arm Vlaanderen.

Jazeker 20 maart 2010 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4650360)
Een een dweil met het uiterlijk van een bankbediende wordt uitgeroepen tot Politicus Van Het Jaar. Zegt eigenlijk nog meer over de poppollers dan over de dweil zelf.

Arm Vlaanderen.

Met die conclusie geef ik je deels gelijk. Maar het is arm-Humo vlaanderen. Ik heb mijn vader er ooit van kunnen overtuigen om dat onding de deur uit te gooien. Net als het Nieuwsblad.

Samson616 20 maart 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4650336)
En dat noem je dan "de neerslag" of de "fall-out" om te scoren. Diegene die dat schreef kan van mij twee blauwe ogen krijgen ook al had ie bruine ogen.

Maar "The Falling Man" is trouwens niet de enige. Je kan gerust bekijken op video's hoe verschillende mensen zich naar buiten hebben geworpen.

Je zou goed zot moeten zijn om in dat gebouw te blijven terwijl je de kick van je leven kan beleven.

thefishdoesntthink 20 maart 2010 12:39

Khad er graag bij geweest, een bonte verzameling van de beste artiesten, acteurs, tv-makers, komieken, zangers en zangeressen en des meer, van Vlaanderen.
Je zou er trots op moeten zijn.

Xenophon 20 maart 2010 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4650360)

Arm Vlaanderen.

Zijn verdienste: anti-Vlaams zijn.

Txiki 20 maart 2010 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink (Bericht 4650470)
Khad er graag bij geweest, een bonte verzameling van de beste artiesten, acteurs, tv-makers, komieken, zangers en zangeressen en des meer, van Vlaanderen.
Je zou er trots op moeten zijn.

Ben jij een vis?

Jazeker 20 maart 2010 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Samson616 (Bericht 4650437)
Je zou goed zot moeten zijn om in dat gebouw te blijven terwijl je de kick van je leven kan beleven.

Nog iemand die walgelijk uit de hoek komt.

Den Ardennees 20 maart 2010 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 4650306)

Jammergenoeg moet ik me hier bij aansluiten, qua zelfverheerlijking is dit wel het toppunt, net zoals de bijhorende onderbroekenhumor wel erg goedkoop is.

Jazeker 20 maart 2010 14:31

Och... het is toch mooi om zien hoe het hele circus van vriendjes nu even de pis-kak-stront humor van Kamagurka laat vallen wegens te 80's en nu een slecht getekende kabouter die op ieders muil wil slaan als toppunt van humor.

Een mens zou voor minder emigreren.

Den Ardennees 20 maart 2010 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 4650608)
Och... het is toch mooi om zien hoe het hele circus van vriendjes nu even de pis-kak-stront humor van Kamagurka laat vallen wegens te 80's en nu een slecht getekende kabouter die op ieders muil wil slaan als toppunt van humor.

Een mens zou voor minder emigreren.

tjah, vorige week was ik op een debat waar Bart Dewever zei dat we (door de schuld van het VL. Belang uiteraard) de culturele elite waren kwijtgeraakt in de Vlaamse strijd, daarbij verwijzend naar bvb de Atomium-optredens en zo.

Ik had veel zin om te zeggen dat ik weinig "culturele elite" vindt aan dat Humo-wereldje met de Vantilts, de Kamagurka's en andere Arno's

Den Ardennees 20 maart 2010 17:11

uitzondering is Erika Van Tielen uiteraard:twisted:

Txiki 20 maart 2010 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4650750)
uitzondering is Erika Van Tielen uiteraard:twisted:

Wie is dat misschien?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be