![]() |
Humo's Pop Poll de Luxe 2010 : genante vertoning
Ik heb me gisteren laten overtuigen om mee te kijken naar een deel van Humo's Pop Poll de Luxe 2010.
Zelden zoiets zieligs gezien: 'boereleute met een kaksausje erover'. De oude Mortier kwam een liedje zingen over een kakkend vogeltje omdat hij nu eenmaal denkt dat hij dan jong overkomt. Kak en pies waren alomtegenwoordig. 'Ha, ha, ha!' :oops: Een Hollands meisje mocht een liedje over lullen pijpen komen zingen en de kots en de blote konten van de Helaasheid der Dingen mochten uiteraard niet ontbreken. En het absolute dieptepunt was een gemonteerde sketch waarin men vol enthousiasme stond te zwaaien naar de mensen die zich uit de torens van het WTC naar beneden te pletter gooiden. Grappig.... voor sommigen. |
Een goede straf! Ge moet maar geen tv kijken.
|
Het kan nog dieper hoor. Nooit gezien hoe op de site van De Standaard een artikel werd aangekondigd als "De neerslag van 9/11". De foto die erbij stond was van de mensen die zich uit die gebouwen lieten vallen in de hoop op een betere dood dan het vuur. Qua wansmakelijkheid kan ik me weinig meer voorstellen.
|
Humo's Pop Poll de Luxe? Het jaarlijks terugkerend mentale masturbatiefeestje van het 'leuk links'-vriendenclubje met ieder jaar dezelfde voorspelbare winnaars: VRT, StuBru, Brusselmans, Kama & Seele, Tom Barman en de rest van de kliek...
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar "The Falling Man" is trouwens niet de enige. Je kan gerust bekijken op video's hoe verschillende mensen zich naar buiten hebben geworpen. |
Citaat:
Arm Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je zou goed zot moeten zijn om in dat gebouw te blijven terwijl je de kick van je leven kan beleven. |
Khad er graag bij geweest, een bonte verzameling van de beste artiesten, acteurs, tv-makers, komieken, zangers en zangeressen en des meer, van Vlaanderen.
Je zou er trots op moeten zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och... het is toch mooi om zien hoe het hele circus van vriendjes nu even de pis-kak-stront humor van Kamagurka laat vallen wegens te 80's en nu een slecht getekende kabouter die op ieders muil wil slaan als toppunt van humor.
Een mens zou voor minder emigreren. |
Citaat:
Ik had veel zin om te zeggen dat ik weinig "culturele elite" vindt aan dat Humo-wereldje met de Vantilts, de Kamagurka's en andere Arno's |
uitzondering is Erika Van Tielen uiteraard:twisted:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be