![]() |
Minister De Clerck weigert nog altijd roofmoordenaar uit te leveren
Ondanks de goedkeuring door het hof van beroep van Brussel en de overeenkomst met Polen weigert De Clerck tot hiertoe zijn handtekening te zetten.
Ik moet het dossier nog bestuderen zegt hij. Ik vraag mij toch wel af wat aan een dossier dat zo helder als pompwater is nog te bestuderen valt. :roll: http://www.gva.be/nieuws/binnenland/....aspx?cmt=all# Ook terrorist Trabelsi wiens uitlevering Amerika vraagt weigert hij ondanks het akkoord van de rechtbank uit te leveren. Is het soms zijn bedoeling dat Belgié al het vreemd gespuis onderdak blijft geven op onze kosten? |
Citaat:
"an sich" te maken hebben.... zoals gewoonlijk. Een minister zoals deze denkt en moet handelen zoals hij achter de schermen opgelegd wordt. Hetzelfde geldt trouwens voor de eigenaardige manier van doen door Pieter uit Aalter. Het is dan ook zeer normaal dat er reactie komt vanuit de "buitenwereld"... Wij doen en denken anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Een belofte NIET nakomen staat niet gelijk aan liegen.....zo doen ze toch ons geloven als je hun uitleg hoort. |
Citaat:
Idem voor de illegalen die uitgewezen worden. Hoeveel worden er uitgewezen en hoeveel verdwijnen er echt? Ook dat weten de politiekers wel, en wat doen ze er aan? Voor dezelfde redenen als hierboven... |
Ik ken het dossier niet (of te weinig ervan), het doet ook niet terzake. De minister moet de afspraken die gemaakt zijn gewoon nakomen. Gewoon zijn handtekening plaatsen en er is alweer plaats in de Belgische gevangenis.
|
Citaat:
|
Het is wel raar dat we steeds horen over gevangenen die aan ons worden uitgeleverd en gevangenen die we weigeren uit te leveren en nooit omgekeerd. Ik vraag me af hoe dat komt. Gebeurt het andersom niet of horen we er niet van ? En waarom in beide gevallen ?
|
Citaat:
|
D C
Citaat:
Hij heeft "ze" alle 5 maar er staan er 4 los... Een beetje zoals bij Dardenne maar "den onzen" kan het meesterlijk camoufleren ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Let wel, mensen stemmen daarop.:| |
Citaat:
|
Als Giza wordt afgevoerd naar Polen zal hij daar meer dan waarschijnlijk zijn 20 jaar volledig moeten uitzitten en zal hij omtrent 40 zijn als hij vrijkomt. Als hij hier blijft komt hij 9 kansen op 10 vrij rond zijn 30e. De minister denkt waarschijnlijk aan de toekomst van die arme jongen en tekent liever niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be