![]() |
Hollanders op een apart forum
Is het mogelijk om Hollanders niet meer toe te laten op Politics.be of ze in elk geval een apart hoekje te geven op het forum?
|
Van mij mogen die gozers uiteraard blijven maar een apart hoekje met hun politiek en problemen is zeker gewenst. Zo blijft het overzichtelijk.
|
Zageventen op een apart forum. Van mij mogen die gozers uiteraard blijven maar een apart hoekje met hun politiek en problemen is zeker gewenst. Zo blijft het overzichtelijk. 8-)
|
Forum eerst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals ik een apart hoekje zou willen reserveren voor West-Vlamingen. Etc. Wie buiten het eigen ghetto berichtjes plaatst , wacht een verbanning voor eeuwig en drie dagen.:roll: |
Eigen volk eerst en de rest op den boot, daar opperen ze stevig voor blijkbaar, dus zullen ze dat niet erg vinden. We zijn zelfs tollerant, we gunnen hen een apart hoekje. Ze kunnen nog veel leren.
|
Waarom zouden Nederlandse mensen een apart forum/subforum moeten krijgen ?
Wat een onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
Worden Belgen geband van een Amerikaans of Engels forum ? Dacht het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom geen subgedeelte in "geschiedenis" voor "de zwarte geschiedenis"
|
Citaat:
En waarom alleen de Hollanders ? Wat met de Groningers ? Of de Zeeuws-Vlamingen ? Of de Noord-Brabanders ? Misschien een ban uitspreken over de Walen ? En de Limburgers ? Tjonge, tjonge... Een open forum is er voor iedereen. Kan je het niet hebben dat sommigen hier zijn : één advies : richt je eigen in-hokjes-ingedeelte-forum op. Oh ja, vergeet de gele sterren, de rode driehoeken, en de zwarte balkjes niet... :roll::roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Die multicul zever werkt gewoon niet. |
Citaat:
|
Een forum is voor iedereen.
Of gaan we hier ook een 'cordon sanitaire' opleggen ? De democratie is al genoeg met de voeten getreden imho. |
F.Lurk en Retribution hebben niets tegen Nederlanders, maar wel iets tegen hun meningen. De Nederlanders (zeker op dit forum) zijn overwegend pro-Israël en anti-Islamisering. Het is dan ook in die draden waar het meeste gezeur over Hollanders van deze twee heren komt.
Deze futiele actie is gewoon een poging om een bepaald soort meningen te onderdrukken. Ik wens dubbelnickers 'Bruutgeweld'-F.Lurk en 'Zeikstraal'-Retribution alle succes in hun strijd tegen de vrijheid van meningsuiting. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be