Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Weer eens een fait diverske (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136428)

hurricane 21 maart 2010 12:14

Weer eens een fait diverske

Vannacht is Jeugdclub 'Joh' in Hoboken overvallen door een 8-tal amokzoekers van vreemde origine.
Rond 3 uur kwamen 8 vreemdelingen het terrein van de jeugdzaak opgewandeld. Iets later zochten ze balken en planken en gingen, zonder enige reden, de jongeren daarmee te lijf.
Volgens de aanwezigen waren de ongewenste bezoekers zwaar onder de drugs want hoe hard de aanwezigen zich ook verdedigden, ze beleven bloedend opnieuw aanvallen.
Heel wat aanwezigen werden gewond door het crapuul.
Iets later arriveerde de politie. 3 Van de agressors werden aangehouden.
Volgens één van de vrouwelijke aanwezigen waren de meeste jongeren in shock door dit vertoon van bruut geweld. 6 Personen werden naar het ziekenhuis gebracht ter verzorging.
Ik weet niet of dit de kranten zal halen. Wellicht niet. Het is een gewoonte geworden dat de nieuwe Belgen op deze manier feest vieren.
Ik heb dit item uit eerste hand.

iiderVL 21 maart 2010 13:05

Erg he, Maar misschien kunnen we ze wat geld geven om ook een feestje te maken zoals in Nederland.
Misschien moeten wij hun "moskee feestjes" ook maar eens bezoeken dat is de enige taal dat deze "mensen" kennen. Om deftig te communiceren zijn ze toch te achterlijk!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 4651686)
... 3 Van de agressors werden aangehouden. ...

Voor hoelang? Er zal wel weer iemand vies naar hun "schaap" hebben gekeken.

Bovenbuur 21 maart 2010 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iiderVL (Bericht 4651747)
Erg he, Maar misschien kunnen we ze wat geld geven om ook een feestje te maken zoals in Nederland.
Misschien moeten wij hun "moskee feestjes" ook maar eens bezoeken dat is de enige taal dat deze "mensen" kennen. Om deftig te communiceren zijn ze toch te achterlijk!

Voor hoelang? Er zal wel weer iemand vies naar hun "schaap" hebben gekeken.

Dit klinkt inderdaad echt als een groep mensen die bij religieuze moskeefeesten de harde kern vormt, vooral met die drugs enzo. Hardcore Islam.

hurricane 21 maart 2010 13:15

Ik vermoed dat de aanwezige jongeren niet snel geneigd zullen zijn om in de toekomst links te stemmen.
Op die manier snijden 'de gasten' van ons land alleen maar in eigen vel.

iiderVL 21 maart 2010 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4651751)
Dit klinkt inderdaad echt als een groep mensen die bij religieuze moskeefeesten de harde kern vormt, vooral met die drugs enzo. Hardcore Islam.

Ja zou wel eens kunnen! De moskee, het "pleintje" en het jeugdhuis liggen inderdaad niet zover gescheiden.

Marie van de koster 21 maart 2010 13:30

Citaat:

Vannacht is Jeugdclub 'Joh' in Hoboken overvallen door een 8-tal amokzoekers van vreemde origine.
Rond 3 uur kwamen 8 vreemdelingen het terrein van de jeugdzaak opgewandeld. Iets later zochten ze balken en planken en gingen, zonder enige reden, de jongeren daarmee te lijf.
Volgens de aanwezigen waren de ongewenste bezoekers zwaar onder de drugs want hoe hard de aanwezigen zich ook verdedigden, ze beleven bloedend opnieuw aanvallen.
Volgens één van de vrouwelijke aanwezigen waren de meeste jongeren in shock door dit vertoon van bruut geweld. 6 Personen werden naar het ziekenhuis gebracht ter verzorging.
Ik weet niet of dit de kranten zal halen. Wellicht niet. Het is een gewoonte geworden dat de nieuwe Belgen op deze manier feest vieren.

Binnenkort moeten we eerst aan de vreemdelingen toestemming vragen om een gewoon alledaags feestje te vieren. 8O
Als het moslims zijn, heb ik ook grote vragen bij dat druggebruik : alcohol mag niet, drugs wel ??? Rare jongens, die moslims ... :?

hurricane 21 maart 2010 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 4651784)
Binnenkort moeten we eerst aan de vreemdelingen toestemming vragen om een gewoon alledaags feestje te vieren. 8O
Als het moslims zijn, heb ik ook grote vragen bij dat druggebruik : alcohol mag niet, drugs wel ??? Rare jongens, die moslims ... :?

Alles mag, zo lang het in hun kraam past.
Eigenlijk wel handig, zo'n geloof dat je naar je hand kan zetten...

Dixie 21 maart 2010 13:45

Citaat:

dit is niet de eerste keer is aan de JOH :roll: en zal spijtig genoeg ook niet de laatste keer zijn...

Retribution 21 maart 2010 13:52

Hippe term precies, dat fait diverke.

filosoof 21 maart 2010 13:56

Kabaal bij JOH, wie verschiet daar nog van? Werden die al niet eens bijna gesloten omwille van drugs?

Xenophon 21 maart 2010 14:29

Citaat:

De aanwezigen in dat jeughuis, waren die dan maar met twee ofzo?

Zover is het gekomen dat de aanwezigen, wie weet waren die met tien maal zoveel als de "jongeren" en nog krijgen die daar klop van.

Wat een bende janetten is de jeugd van tegenwoordig nu?

Xenophon 21 maart 2010 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4651810)
Kabaal bij JOH, wie verschiet daar nog van? Werden die al niet eens bijna gesloten omwille van drugs?

Ik hoor u komen, ze hebben dat voorzekers uitgelokt wat?

Dixie 21 maart 2010 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 4651810)

niemand verschiet daar nog van de regelmatige bezoekjes door je marokaanse lievertjes...

Retribution 21 maart 2010 14:36

Ze konden hun poef op drugs niet meer betalen en dan is de knokploeg maar eens langsgeweest. Wilde gok.

Jazeker 21 maart 2010 14:50

Een Fait-divers en filosoof is er meteen bij. Surprise.

filosoof 21 maart 2010 15:03

Citaat:

Citaat:

Dit klinkt.

Je leest ook maar de versie van één kant over 't gebeurde. Ik zou graag eens lezen wat de andere versie is.

kiko 21 maart 2010 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4651807)
Hippe term precies, dat fait diverke.

Het is hèt modewoord van het moment blijkbaar. De kranten mogen er nochtans vol van staan, men bljift hardnekkig zweren bij "fait divers".

Citaat:

Zou je eerst niet wachten op de kranten en het nieuws van de komende dagen, en dan pas klagen dat deze geen interesse tonen ?

Eberhard Leclerc 21 maart 2010 15:50

Citaat:

....waren de meeste jongeren in shock door dit vertoon van bruut geweld...

En dat is nog het schokkendste van dit bericht.

Klootjesvolk.

kiko 21 maart 2010 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4651979)
En dat is nog het schokkendste van dit bericht.

Klootjesvolk.

Doe jij eigenlijk iets anders behalve would-be rap artiesten promoten en af en toe wat te stoken ?

Zwartengeel 21 maart 2010 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4651855)
De aanwezigen in dat jeughuis, waren die dan maar met twee ofzo?

Zover is het gekomen dat de aanwezigen, wie weet waren die met tien maal zoveel als de "jongeren" en nog krijgen die daar klop van.

Wat een bende janetten is de jeugd van tegenwoordig nu?

Je weet toch wat er gebeurt als er iemand terugslaat en één van de aanvallers een bloedneus geslagen wordt? 'Zware racistische aanval', 'zinloos geweld', blablabla...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be