Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homofobie in de islam. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136484)

grimbergen 22 maart 2010 08:46

Homofobie in de islam.

Patat daar gaan de linksen knock out. Het knuffelen van de islam gooit onze progressieve levenshouding terug in de tijd. Wat gaan ze nu doen? De linkse knuffelaars. De holebi's helpen of de islam verder knuffelen. Ik vind het plezant dat de linksen moeten kiezen tussen twee knuffelgroepen. Persoonlijk kies ik voor de aanvaarding van holebi's. En de islam eruit. Holebi's zijn gelijkwaardige burgers. We zullen zien. Het zal verhelderend zijn. Ik amuseer me met de houding van het links gespuis. Alles gaat goed ondertussen homos gemolestreerd halal in de scholen. Dan zwijg ik nog over het pijnlijke besef dat onze sociale potjes worden geplunderd. Onze kinderen een schuldgevoel aangepraat omdat ze hondjes thuis hebben. Sossen sossen toch daar gaat jullie multicul samenleving. :lol:

http://www.gva.be/antwerpen/homo-s-k...straten-2.aspx

Marie van de koster 22 maart 2010 10:59

Droeve zaak :-(

Xenophon 22 maart 2010 12:28

Als de islam niet wil dat die homo's op straat hand in hand lopen dan moeten we daar toch rekening mee houden?

Of zouden we nu plots toch geen rascisten zijn?

Anna List 22 maart 2010 12:32

als al de Antwerpse homo's en lesbiennes nu eens steeds hand in hand lopen, dan gaan die toch niet allemaal kletsen krijgen zeker ?

Alvader 22 maart 2010 12:51

Tja, normvervaging lokt reactie uit.

Jarno 22 maart 2010 12:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alvader (Bericht 4653045)

²

Anna List 22 maart 2010 13:35

Citaat:

8O

twee mannen die hand in hand lopen zijn een normvervaging die geweldadige reactie verdient ????

gortig standpunt ... verdedig de allochtone geweldenaars nog wat ja ?!? :roll:

backfire 22 maart 2010 14:02

Citaat:

Allé jong. Zelfs de Mo was nies vies van een jong mannelijk aarsje. Is de vervanging dan toen al begonnen?

toccata 22 maart 2010 14:26

Klik
Klik2

Retribution 22 maart 2010 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4653113)
8O

twee mannen die hand in hand lopen zijn een normvervaging die geweldadige reactie verdient ????

gortig standpunt ... verdedig de allochtone geweldenaars nog wat ja ?!? :roll:

Zolang ze elkaar publiekelijk niet aflekken gaat het nog net.

Anna List 22 maart 2010 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4653205)
Zolang ze elkaar publiekelijk niet aflekken gaat het nog net.

het gaat hier over systematisch aangevallen worden vanwege hand in hand lopen.

Retribution 22 maart 2010 14:34

Dat hoeft ook niet natuurlijk. Maar dat gebeurd evengoed door blanken lijkt me. Er zijn immers veel homohaters.

Anna List 22 maart 2010 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4653215)
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Maar dat gebeurd evengoed door blanken lijkt me. Er zijn immers veel homohaters.

Alvader en Jarno bedoel je, die jeanetten :lol:

edit, maar t is genoteerd, je bent den eerste hier om het allochtoon gedeelte ongevraagd te relativeren

Retribution 22 maart 2010 14:40

Je gaat het ontkennen ofzo? Onze aanvallen zijn afgenomen omdat we evolueren. Ginder hebben ze die normvervaging niet gekend. Het is iets nieuws. Doch, moeten we hen wel opvoeden dat dit niet kan.

Anna List 22 maart 2010 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4653223)
Je gaat het ontkennen ofzo? Onze aanvallen zijn afgenomen omdat we evolueren. Ginder hebben ze die normvervaging niet gekend. Het is iets nieuws. Doch, moeten we hen wel opvoeden dat dit niet kan.

autochtoon geweld tegenover homo's is een marginaal verschijnsel tegenover het allochtoon geweld ten opzichte van homo's

dat lijkt u wel te willen ontkennen

tevens lijk je te willen insinueren dat het een aflopend 'ouderwets' verhaal is ... terwijl het omgekeerde waar is, het is een toenemend verschijnsel vanuit een vernieuwd en groeiend fundamentalisticher wordende islam ... een groeiend deel van de allochtone jongeren heeft daar oor naar.

Retribution 22 maart 2010 14:52

Ik ontken niks, kzou het niet weten.

Van fundamentalisme merk ik weinig, de meesten zijn alles behalve gelovig, de jongeren dan.

Kzeg alleen dat ze dat in hun landen niet tegenkwamen. Dat verdwijnt wel eens ze er aan gewend raken, zoals dat met ons gebeurde. Overtreders straffen.

Marie van de koster 22 maart 2010 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Retribution (Bericht 4653240)
Ik ontken niks, kzou het niet weten.

Van fundamentalisme merk ik weinig, de meesten zijn alles behalve gelovig, de jongeren dan.

Kzeg alleen dat ze dat in hun landen niet tegenkwamen. Dat verdwijnt wel eens ze er aan gewend raken, zoals dat met ons gebeurde. Overtreders straffen.

De meeste van die jongeren zijn hier geboren en getogen. In "hun" landen komen ze enkel tijdens de vakantie.
Ik heb dat nog al gehoord dat die jongeren alles behalve gelovig zijn. Nochtans willen ze wel de gebruiken van het geloof van hun ouders aan ons opdringen (halal-voedsel, hoofddoeken voor vrouwen enz.) Waar zit de logica? Of gaat het enkel om overdreven macho-gedrag van autoritaire verwende jongeren?

Jarno 22 maart 2010 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4653217)
Alvader en Jarno bedoel je, die jeanetten :lol:

edit, maar t is genoteerd, je bent den eerste hier om het allochtoon gedeelte ongevraagd te relativeren

En waarom ben ik een homohater? :?

Xenophon 22 maart 2010 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4653644)

Omdat je in ontkenning leeft? :)

Raf 22 maart 2010 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno (Bericht 4653644)

Onder meer hierom.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be