![]() |
Homofobie in de islam.
Patat daar gaan de linksen knock out. Het knuffelen van de islam gooit onze progressieve levenshouding terug in de tijd. Wat gaan ze nu doen? De linkse knuffelaars. De holebi's helpen of de islam verder knuffelen. Ik vind het plezant dat de linksen moeten kiezen tussen twee knuffelgroepen. Persoonlijk kies ik voor de aanvaarding van holebi's. En de islam eruit. Holebi's zijn gelijkwaardige burgers. We zullen zien. Het zal verhelderend zijn. Ik amuseer me met de houding van het links gespuis. Alles gaat goed ondertussen homos gemolestreerd halal in de scholen. Dan zwijg ik nog over het pijnlijke besef dat onze sociale potjes worden geplunderd. Onze kinderen een schuldgevoel aangepraat omdat ze hondjes thuis hebben. Sossen sossen toch daar gaat jullie multicul samenleving. :lol:
http://www.gva.be/antwerpen/homo-s-k...straten-2.aspx |
Droeve zaak :-(
|
Als de islam niet wil dat die homo's op straat hand in hand lopen dan moeten we daar toch rekening mee houden?
Of zouden we nu plots toch geen rascisten zijn? |
als al de Antwerpse homo's en lesbiennes nu eens steeds hand in hand lopen, dan gaan die toch niet allemaal kletsen krijgen zeker ?
|
Tja, normvervaging lokt reactie uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
twee mannen die hand in hand lopen zijn een normvervaging die geweldadige reactie verdient ???? gortig standpunt ... verdedig de allochtone geweldenaars nog wat ja ?!? :roll: |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hoeft ook niet natuurlijk. Maar dat gebeurd evengoed door blanken lijkt me. Er zijn immers veel homohaters.
|
Citaat:
edit, maar t is genoteerd, je bent den eerste hier om het allochtoon gedeelte ongevraagd te relativeren |
Je gaat het ontkennen ofzo? Onze aanvallen zijn afgenomen omdat we evolueren. Ginder hebben ze die normvervaging niet gekend. Het is iets nieuws. Doch, moeten we hen wel opvoeden dat dit niet kan.
|
Citaat:
dat lijkt u wel te willen ontkennen tevens lijk je te willen insinueren dat het een aflopend 'ouderwets' verhaal is ... terwijl het omgekeerde waar is, het is een toenemend verschijnsel vanuit een vernieuwd en groeiend fundamentalisticher wordende islam ... een groeiend deel van de allochtone jongeren heeft daar oor naar. |
Ik ontken niks, kzou het niet weten.
Van fundamentalisme merk ik weinig, de meesten zijn alles behalve gelovig, de jongeren dan. Kzeg alleen dat ze dat in hun landen niet tegenkwamen. Dat verdwijnt wel eens ze er aan gewend raken, zoals dat met ons gebeurde. Overtreders straffen. |
Citaat:
Ik heb dat nog al gehoord dat die jongeren alles behalve gelovig zijn. Nochtans willen ze wel de gebruiken van het geloof van hun ouders aan ons opdringen (halal-voedsel, hoofddoeken voor vrouwen enz.) Waar zit de logica? Of gaat het enkel om overdreven macho-gedrag van autoritaire verwende jongeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be