Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Eurabia (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136525)

I Run This Place 22 maart 2010 19:54

Eurabia

Hoe kunnen we dit proces bespoedigen? Laten we strijden voor een sterk verenigd Eurabia en alle gevaren trotseren.

Bovenbuur 22 maart 2010 20:00

Gaap. Zijn pas dertig draden over hoor.

I Run This Place 22 maart 2010 20:03

Het is toch onvermijdelijk. Ze zijn met meer en neuken onze dochters. We kunnen niets doen. We kunnen beter nu verbroederen. Voor een rijk en verenigd Eurabie!

Bovenbuur 22 maart 2010 20:10

Oké, dams en heren, place your bets! Ik zet in op Floppy.

Raf 22 maart 2010 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4653946)
Oké, dams en heren, place your bets! Ik zet in op Floppy.

Nee, daarvoor heeft ie het te weinig over anale seks en fecaliën, DE stokpaardjes van Floppy. Ik denk dat dit de zoveelste incarnatie van Zeikstraal is. 't Zal wel weer vlug overgaan. ;-)

Raf 22 maart 2010 20:12

Oké, 't is al over blijkbaar. :lol:

Bovenbuur 22 maart 2010 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4653955)

Ik gok dat het dat geheim van Hitler was dat het hem deed.

Eigenzinnig 22 maart 2010 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 4653955)

:lol::lol:

It seems like I don't run this place..

Sjaax 23 maart 2010 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Run This Place (Bericht 4653904)
Hoe kunnen we dit proces bespoedigen? Laten we strijden voor een sterk verenigd Eurabia en alle gevaren trotseren.

Berichtje van een Nederlander in Marokko:

Citaat:

Marokko is inmiddels zo sterk met de Europese Gemeenschap verbonden dat wij hier vrijwel alles, net zoals in Europa en Nederland alles kunnen kopen wat ons hartje begeerd. Je zult momenteel zelfs erg lang moeten zoeken om iets te vinden wat wij hier nog niet zo maar kunnen vinden. Wat ons hier nog wel erg veel moeite kost is een bouwmarkt waar je alles koopt om te woning te verbouwen enzovoort.

Ook is het democratisch kiesstelsel en wetgeving bijkans hetzelfde als in Europa en in Nederland. Marokko volgt Europa en met name Nederland op de voet. Wat ik wel erg jammer vindt dat de Marokkaanse regering min-of-meer wordt gedwongen om een rigide visumaanvraagbeleid te voeren als gevolg van Afrikaanse vluchtelingen. Voor hen is hier geen plaats. En net zoals in Nederland blijven ook hier de vluchtelingen illegaal tegen een hongerloontje werken en wonen wat ontwrichtend werkt op de Marokkaanse samenleving.

Net zoals Nederland heeft ook Marokko mensen uitgezet. Alleen ontbreekt het de Marokkaanse overheid aan voldoende financiële middelen om de vluchtelingen met een vliegtuig naar het oude vaderland terug te sturen en werden ze voorheen met vrachtauto’s in de Sahara gedumpt. Dan mag nu niet meer want anders houdt Nederland het betweterige wijzende vingertje in de lucht om het land te veroordelen.

Nu betaald de Europese Gemeenschap aan Marokko jaarlijks enige honderden miljoenen euro-tjes om de Afrikaanse vluchtelingen tegen te houden terwijl men hardop studeert om een tunnel te bouwen tussen Spanje het Europese vaste land, Marokko en Maghrebiaanse landen.
Marokko en andere landen in de Maghreb veranderen sneller dan velen hier in de smiezen hebben. Een democratisch en economisch sterk Eurabia komt dichterbij.

Bovenbuur 23 maart 2010 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 4654555)
Berichtje van een Nederlander in Marokko:

Marokko en andere landen in de Maghreb veranderen sneller dan velen hier in de smiezen hebben. Een democratisch en economisch sterk Eurabia komt dichterbij.

Of is het dan Aropa?

D'ARTOIS 23 maart 2010 16:02

Ik heb een jaar in Marokko gewerkt en wel met veel plezier denk nog aan die tijd terug. Zeker ook aan de gouverneur van Tetuan, met wie ik het genoegen smaakte van vele lange discussies over onderwerpen die toen zeker niet bespreekbaar waren.
Ik ben zelfs nog eens met de huidige koning uit rijden geweest.
Maar van dat liberale Marokko van toen - met hier en daar opvallende cultuurinterpretaties - lees verschillen - merk ik in NL weinig of niets.
Ik ben bang dat het toch die ene bevolking is die in de Rif huist die het hier de mens moeilijk maakt.

nihao 24 maart 2010 14:02

Citaat:

Ik ben bang dat het toch die ene bevolking is die in de Rif huist die het hier de mens moeilijk maakt.
2.

pajoske 24 maart 2010 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I Run This Place (Bericht 4653932)
Het is toch onvermijdelijk. Ze zijn met meer en neuken onze dochters. We kunnen niets doen.

Denk toch eens 2 minuten na.

Luister naar wat het hoofd van onze kerk al lang verkondigt: "Je mag enkel neuken om kinderen te maken, zonder voorbehoedsmiddelen. En abortus is des duivels"

Daar gaan hier nog al wat Vlaamse kinderen geboren worden in de toekomst. Dan zijn ze niet meer met méér.
Probleem opgelost.

En als je zelf geen groot gezin wil met veel kinderen, kom dan niet klagen en zeuren.

Nr.10 24 maart 2010 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 4654555)

Als de EU met Turkije onderhandelt kan/moet ze dat met Marokko ook.
Marokko is misschien wel Europeser dan Turkije.

nihao 24 maart 2010 16:25

Citaat:

Maar dat geldt voor Zuid-Afrika nog sterker. En voor Suriname. En Hong Kong !

Misschien moeten we het criterium 'Europesigheid' wat verfijnen...

Nr.10 24 maart 2010 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nihao (Bericht 4657124)
Maar dat geldt voor Zuid-Afrika nog sterker. En voor Suriname. En Hong Kong !

Misschien moeten we het criterium 'Europesigheid' wat verfijnen...

Ook Argentinië en Chili zijn meer Europees dan Amerika.

Bovenbuur 24 maart 2010 18:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 4657036)

En hun koning is misschien nog wel gekker dan de Turkse president. Al kan je bij een koning natuurlijk wel altijd nog aanvoeren dat je niet op hem gestemd hebt...

Mahalingam 24 maart 2010 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 4657036)

Daar kan je wel eens gelijk in hebben. Dat is de erfenis van de kolonisatie.
Heeft dat toch iets positiefs gebracht. Of juist niet?

Max van Dietschland 24 maart 2010 20:08

Een alliantie tussen continentaal Europa en de Arabische volkeren kan inderdaad nuttig zijn in de strijd tegen de Anglosaksische en zionistische pest die de wereld domineert vandaag. Echter wel binnen heel duidelijk afspraken. In die afspraken kan bijvoorbeeld ook staan dat de Arabische volkeren tienduizenden vreemdelingen, zelfs die uit de tweede of derde generatie terugnemen en dat ze ons helpen die mensen gedwongen te laten terugkeren naar het land van herkomst. In ruil kunnen groepen als Hamas en Hezbollah bijvoorbeeld militaire en financiële steun krijgen.

Respect voor elkaars cultuur, religie, ethnische afkomst en vooral grondgebied moet binnen zo'n pact wel centraal staan.

II Gandalf II 24 maart 2010 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 4657486)
Een alliantie tussen continentaal Europa en de Arabische volkeren kan inderdaad nuttig zijn in de strijd tegen de Anglosaksische en zionistische pest die de wereld domineert vandaag. Echter wel binnen heel duidelijk afspraken. In die afspraken kan bijvoorbeeld ook staan dat de Arabische volkeren tienduizenden vreemdelingen, zelfs die uit de tweede of derde generatie terugnemen en dat ze ons helpen die mensen gedwongen te laten terugkeren naar het land van herkomst. In ruil kunnen groepen als Hamas en Hezbollah bijvoorbeeld militaire en financiële steun krijgen.

Respect voor elkaars cultuur, religie, ethnische afkomst en vooral grondgebied moet binnen zo'n pact wel centraal staan.

Tijd voor een referendum

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be