![]() |
Waarom!?
België, Islamisering, delokalisering... Waarom?
De nieuwe grote voorjaarscampagne van het Vlaams Belang stelt alvast de juiste vragen. Hoe lang nog gaan we ons laten beheersen door de Belgische ziekte? Hoe ver nog gaan we de Islamisering laten oprukken zonder er paal en perk aan te stellen? Hoeveel bedrijven gaan we nog laten wegtrekken alvorens we eindelijk bijvoorbeeld eens komaf maken met de federaal geblokkeerde loonkosthandicap? http://www.vlaamsbelang.org/0/7078 Nu nog het debat. |
beste manier om delocalisatie tegen te gaan is volledige aanrekening van co² emmissienormen inclusief van productie op locatie én transport
als die kosten werkelijk toegerekend worden aan alle producten, zullen bedrijven er ongetwijfeld voor kiezen terug lokaal (in de Eu dus)te produceren wat zijn de voorstellen hieromtrend ? |
|
Citaat:
|
Islamisering ? Hier en daar bekeert er zich eens iemand tot de islam, maar of die paar enkelingen het waard zijn om van een tendens te spreken en er een etikelt als 'islamisering' op te plakken ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit is het grootste deel van hun antwoord! Het moet nog uitgewerkt worden? Voor iets dat zo nu plotseling "al jarenlang de corebusiness" noemen! |
Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/files/fec200908.pdf p.4 http://vlaamsbelangvlaamsparlement.o...zingen2009.pdf p 60-62 |
Citaat:
Citaat:
En daarmee is het opgelost? Hoe regionalisering van de fiscaliteit en arbeidsmarktbeleid de bedrijven hier moet houden; zou ik ook wel eens willen weten. Verder moet Vlaanderen meer geld steken in de industrie. Ik dacht al dat het VB pleitte voor nationaliseren maar Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als er nu één probleem is dat Europees of zelfs globaal moet aangepakt worden is het wel het toerekenen van de werkelijke kost aan elk product (EU/VN gaat die toerekening moeten verplichten, anders delocaliseert heel de economie als ge dat lokaal doet)... en dat is de énige want economische sleutel op globalisering, delocalisering etc ... Valkeniers zal het wel snappen ... |
Citaat:
heb jij zijn speechen over economie en migratie, globalisering en delocalisatie al ooit gehoord ? heb er een van hem gehoord, ik dacht een paar weken voor of na zijn overstap tot VBvoorzitter ... hij pleitte daarin trouwens heel nuchter voor een heel open maatschappij ... (kweet ni of zijn NSV publiek dat toen wel in alle consequenties doorhad, want hij oogste toch applaus :) ) van dat toerekenen van de werkelijke economische kost kan je bij G Noels trouwens ook wat lezen in zijn econoshocks ... nogal onverdachte neutrale bron toch, niet? we staan daar toch voor, ze zouden er beter als eerste partij mee uitpakken ... het was toch de bedoeling om de politieke agenda terug te gaan beheersen, niet ? ... en het is dé link om al te gortige delocalisaties tegen te gaan of zelfs terug te draaien hoor. |
Ik beschouw deze campagne als een poging om zich ook op andere vlakken wat meer te profileren, en dus om aan te geven dat er over nog wat meer gepraat wordt in die partij dan over de gekende thema's. Ik merk in de campagne dan ook een soort evenwicht-zoeken tussen "klassiek" en "nieuw".
|
Citaat:
:mrgreen: |
Die VB'ers snappen er niks van aldus vader Morel.
Voor elke PC die China uitvoert, het land voor zeven pc's hoogtechnologische onderdelen van het westen invoert |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be