![]() |
2 mocro's zijn Hollandse agentjes véél te slim af
http://www.youtube.com/watch?v=Nb-7C83kfBU
Leipe mocro vs Agenten (322.000 hits) |
Citaat:
|
idd, die jongens zijn auto kwijt plus er is een zware boete voor de eigenaar vd wagen.
te slim af? ik denk het niet |
Mensen die dit slim en cool vinden zijn nog grotere mongolen dan die 2 "leipe mocro's"
|
Citaat:
:rofl: stoemmekloten !!! hoe achterlijk kan je zijn :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid zal dan zijn dat de eigenaar zijn wagen is gaan afhalen en daarmee is de kous af. En de boetes zijn de vuilbak ingegaan want niemand weet wie de chauffeur was. |
Citaat:
anders kon er geen enkele flitsboete meer geind worden natuurlijk, dan volstaat het te zeggen dat je je auto uitleende aan iemand die je niet kent ... |
Citaat:
|
Citaat:
Dus geloof mij die eigenaar van die wagen krijgt een fikse boete. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch sjapeau voor die flikken om zo beleeft te blijven ge zou toch goesting hebben om zo ne snotaap een oorveeg te verkopen bij zoveel nonsens hé :lol: |
|
Citaat:
De rechter zal dat zeker niet komen zeggen in een of andere TV-show. De meeste mensen schijnen niet te begrijpen dat justitie in Belgie een lachertje is. Ze denken dan dat het in andere landen ook zo werkt maar dat is niet het geval. In Nederland werkt justitie niet zoals in Belgie a la: we vinden de dader niet dus gij hebt het gedaan. Van zulke fratsen wordt in Nederland door advokaten brandhout gemaakt. |
Citaat:
Op ne maandag bij onze fleetmanager, ja eene nen deuk in de voituur gereden, ge belt naar de carosserie, (aangesteld door de verzekering. ) Ik wil beginnen uitleggen, waar het is aan die mens, doe geen moeite mijnheer ik ben er daar vanmorgen al 3 komen halen, ... ;-) duur weekendje... |
Citaat:
ajajaj, da was meekomen naar den bureau, en nen telefoonboek tegen uwe kop vrees ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be