Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   2 mocro's zijn Hollandse agentjes véél te slim af (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136542)

Eberhard Leclerc 23 maart 2010 14:09

2 mocro's zijn Hollandse agentjes véél te slim af

http://www.youtube.com/watch?v=Nb-7C83kfBU
Leipe mocro vs Agenten (322.000 hits)

Bovenbuur 23 maart 2010 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4655035)

Hij is zijn auto kwijt en hij moet voor de rechter komen, en dat terwijl hij voor het oorspronkelijke vergrijp, over de doorgetrokken lijn invoegen, slechts een waarschuwing had gekregen. Dan kunnen ze stoer doen zoveel ze willen, maar dan ben je niet slim geweest hoor.

Duvelke 23 maart 2010 15:12

idd, die jongens zijn auto kwijt plus er is een zware boete voor de eigenaar vd wagen.
te slim af? ik denk het niet

Monocle 23 maart 2010 15:18

Mensen die dit slim en cool vinden zijn nog grotere mongolen dan die 2 "leipe mocro's"

Anna List 23 maart 2010 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 4655035)

hahaha

:rofl:

stoemmekloten !!!

hoe achterlijk kan je zijn :lol:

Bovenbuur 23 maart 2010 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4655113)
idd, die jongens zijn auto kwijt plus er is een zware boete voor de eigenaar vd wagen.
te slim af? ik denk het niet

En die eigenaar had er heus niet niks mee te maken hoor, waarschijnlijk was hij gewoon zelf de bestuurder, en anders was het die geheel onschuldige passagier die hem zo graag voor de rechter wil hebben en nu nooit meer d auto mag lenen.

Xenophon 23 maart 2010 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4655097)
Hij is zijn auto kwijt en hij moet voor de rechter komen, en dat terwijl hij voor het oorspronkelijke vergrijp, over de doorgetrokken lijn invoegen, slechts een waarschuwing had gekregen. Dan kunnen ze stoer doen zoveel ze willen, maar dan ben je niet slim geweest hoor.

En waar is het verdict van de rechter? Nergens te zien?

De waarheid zal dan zijn dat de eigenaar zijn wagen is gaan afhalen en daarmee is de kous af.

En de boetes zijn de vuilbak ingegaan want niemand weet wie de chauffeur was.

Anna List 23 maart 2010 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4655180)

De waarheid zal dan zijn dat de eigenaar zijn wagen is gaan afhalen en daarmee is de kous af.

dat is in B alvast niet waar ... als jij als eigenaar geen derde kan identificeren die die boete aanvaardt, dan draai jij als eigenaar op voor de boete.

anders kon er geen enkele flitsboete meer geind worden natuurlijk, dan volstaat het te zeggen dat je je auto uitleende aan iemand die je niet kent ...

Xenophon 23 maart 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4655185)
dat is in B alvast niet waar ... als jij als eigenaar geen derde kan identificeren die die boete aanvaardt, dan draai jij als eigenaar op voor de boete.

anders kon er geen enkele flitsboete meer geind worden natuurlijk, dan volstaat het te zeggen dat je je auto uitleende aan iemand die je niet kent ...

Jaja, in Belgie kan men dat met de schapen. In Nederland echter werkt het niet a la: we vinden de dader niet dus heb jij het dan maar gedaan.

Monocle 23 maart 2010 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4655180)

Op het einde van het filmpje wordt verteld dat de eigenaar van de wagen opdraait voor de boetes. En ik geloof nooit dat het nederlandse OM dit Kifkif zal laten.
Dus geloof mij die eigenaar van die wagen krijgt een fikse boete.

Anna List 23 maart 2010 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4655198)
Jaja, in Belgie kan men dat met de schapen. In Nederland echter werkt het niet a la: we vinden de dader niet dus heb jij het dan maar gedaan.

nogthans is t principe dat de minnelijke schikking geldt of aangevochten moet worden door de verkrijger van de boete al heel lang geldig in NL en pas sinds vorige week in B

Pericles 23 maart 2010 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 4655200)
Op het einde van het filmpje wordt verteld dat de eigenaar van de wagen opdraait voor de boetes. En ik geloof nooit dat het nederlandse OM dit Kifkif zal laten.

Ze hebben toch genoeg geld. 10.000 euro was geen probleem ,aldus de stoere jongen. :-D

Monocle 23 maart 2010 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 4655204)
Ze hebben toch genoeg geld. 10.000 euro was geen probleem ,aldus de stoere jongen. :-D

Grote broer zal nog wat wiet en coke moeten dealen en grote zus ff op de wallen wat gaan bijverdienen :-D

Anna List 23 maart 2010 16:07

Citaat:

:rofl: da's waar

toch sjapeau voor die flikken om zo beleeft te blijven

ge zou toch goesting hebben om zo ne snotaap een oorveeg te verkopen bij zoveel nonsens hé :lol:

Txiki 23 maart 2010 16:08

Deze is anders wèl grappig :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=mxR8peF41cw&feature=fvw

Xenophon 23 maart 2010 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 4655200)

En door wie wordt dat verteld op het einde van het programma? Door de agent? Door de presentator?

De rechter zal dat zeker niet komen zeggen in een of andere TV-show.

De meeste mensen schijnen niet te begrijpen dat justitie in Belgie een lachertje is. Ze denken dan dat het in andere landen ook zo werkt maar dat is niet het geval.

In Nederland werkt justitie niet zoals in Belgie a la: we vinden de dader niet dus gij hebt het gedaan. Van zulke fratsen wordt in Nederland door advokaten brandhout gemaakt.

Herr Flick 23 maart 2010 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4655185)

Inderdaad, de lease maatschappij wist altijd heel goed wie er met zijn voituurkes reed, ... (dat zou anders een massa poen gekost hebben... ;-) )

Op ne maandag bij onze fleetmanager, ja eene nen deuk in de voituur gereden, ge belt naar de carosserie, (aangesteld door de verzekering. ) Ik wil beginnen uitleggen, waar het is aan die mens, doe geen moeite mijnheer ik ben er daar vanmorgen al 3 komen halen, ... ;-)

duur weekendje...

Herr Flick 23 maart 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4655213)
:rofl: da's waar

toch sjapeau voor die flikken om zo beleeft te blijven

ge zou toch goesting hebben om zo ne snotaap een oorveeg te verkopen bij zoveel nonsens hé :lol:

Hadden ze da eind jaren 80 zo tegen de rijkswachters (toen die nog allemaal een snor hadden. ) moeten zeggen, ...

ajajaj, da was meekomen naar den bureau, en nen telefoonboek tegen uwe kop vrees ik.

Xenophon 23 maart 2010 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 4655203)
nogthans is t principe dat de minnelijke schikking geldt of aangevochten moet worden door de verkrijger van de boete al heel lang geldig in NL en pas sinds vorige week in B

En wie is dat in het filmpje?

Herr Flick 23 maart 2010 16:13

Citaat:

Als ge 10000 euro cash liggen hebt, rijd ge niet met ne ford ka he, ... ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be