![]() |
Natuurlijke rondingen
Waarom is een ei rond?
Waarom is het niet vierkantig? |
steek eens een kubus in uw aars..
|
Of een stoeptegel, nog beter.
|
Citaat:
:-P |
Citaat:
Bedenk dat het met onze hedendaagse biotechnologische kennis perfect mogelijk moet zijn om een vierkantig soort anus te fabriceren, die dat vierkanterig ei aankan. De vraag is veel filosofischer: waarom eerder rond dan wel vierkantig? Het gaat hier over de grote kosmische natuurwetten. Waarom heeft God, of het gebrek daaraan, besloten om alles nogal bolvormig te maken? Ik stel me die vraag ook, hier in Kinshasa, waar ik bijwijlen mijn koele hoofd compleet verlies bij het zien van al dat prachtige ronds. Vooral wanneer dat dan nog begint te draaien en te bewegen ook. Ach, een vierkant heeft ook wel zijn erotische aantrekkingskracht, maar het is toch net iets minder opwindend dan bollen die dollen. |
Citaat:
Ach ja, C2C laat het zich welgevallen het aanschouwen van al die weelderige schaarsgeklede ronde bolle konten.:-D En idd, vierkant, hoekig........da's vel over been, lelijk dus....:-( |
Citaat:
|
Citaat:
Uw argumentaties in dit forum zijn al vierkant..ruim voldoende voor mij.. |
Citaat:
Die van ons leggen mooie kubusjes hoor. Zoals het moet. |
Citaat:
|
Bij ons eens een parallellogram. Kakelen dat die kip deed.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik iets als 'natuurlijke rondingen' lees, denk ik eerder aan de rondingen van het menselijk lichaam.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, meisjes, heb je gehoord wat die van Nynnie kunnen? Ja, en waarom leggen jullie dan onnozele vierkanten? |
Natuurlijke rondingen ....
davht eerst aan .... borsten 8O Citaat:
Citaat:
Ervaringsdeskundige hieraanwezig :lol: Maaranders , zouzeggen probeer eens ei in uw .... testeken en weer uite persen :p :twisted: :p Nuweer m'n bakkespoelen , wegens tegore praat :mrgreen :oops: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be