Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Publieke executie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136598)

Den Duisteren Duikboot 24 maart 2010 17:40

Publieke executie

De toekomst. Onder druk van het volk, waarvan de wijsheid niemand nog durft te betwisten, wordt de doodstraf heringevoerd. Bij referendum wordt beslist dat het eerste slachtoffer Marc Dutroux wordt.

Om deze historische vooruitgang met de nodige luister te vieren, opteren de machthebbers voor een publieke executie. Deze moet toekomstige kindermoordenaars afschrikken en tegelijkertijd de rituele vernietiging van het kwaad symboliseren.

Omdat mensen in de loop der tijden wat verwekelijkt zijn geraakt als het op geweld aankomt, besluiten de machthebbers niet meteen de guillotine boven te halen, maar stapsgewijs op te bouwen naar het Grote Moment. Dutroux zal eerst een week lang te midden van een plein aan een schandpaal worden gebonden.

Op de eerste dag mag het publiek hem openlijk en luidkeels verwensen, verwijten naar zijn hoofd slingeren, beledigen en bedreigen.

Op de tweede dag van de week mag hij ook worden bespuwd.

Op de derde dag is het toegestaan sigaretten op zijn lichaam te doven, hem te krabben, insecten op zijn lichaam te laten kruipen en hem kaal te scheren.

Op de vierde dag mag hij worden bekogeld met kleine steentjes. Het is toegestaan hem in het gezicht te slaan en in de maagstreek te stompen.

Op de vijfde dag mag het volk kerven in zijn huid maken. Een tandarts zal al zijn tanden verwijderen (zonder verdoving) en hij wordt plaatselijk gecastreerd.

Op de zesde dag worden in een volksarena grootse publieke spelen gehouden waarin Dutroux het moet opnemen tegen middelgrote roofdieren en apen.

Op de zevende dag wordt hij levend gevild, de ogen uitgestoken, de oren en penis afgesneden en ten slotte door de winnaar van een tombola met een kleine bijl in stukken gehakt.

Mijn vraag is tamelijk eenvoudig: Gaat u kijken? Alle dagen of alleen de eerste twee? Of misschien alleen dag zeven? En waarom eigenlijk? Uit nieuwsgierigheid? Neemt u uw kinderen mee? Of volgt u het liever via televisie of internet?

Xenophon 24 maart 2010 17:44

Uw lijst is niet volledig, op woensdag na 18.00 uur mogen de homo's hun lusten botvieren op Dutroux die aan de schandpaal toch al gebogen staat.

Den Duisteren Duikboot 24 maart 2010 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4657282)
Uw lijst is niet volledig, op woensdag na 18.00 uur mogen de homo's hun lusten botvieren op Dutroux die aan de schandpaal toch al gebogen staat.

Zelfs homo's hebben smaak. Op Andro na misschien.

Duvelke 24 maart 2010 17:50

geen executies. Dan ben je geen haar beter dan de misdadigers

II Gandalf II 24 maart 2010 18:00

Dillemma. Wil ze eeuwig laten rotten in een cel. Maar wil niet betalen om hem in leven te houden.

bgf324 24 maart 2010 18:04

Vooral het 6de vind ik tof.

Stierenvechten zonder zwaard of doek :-D

MaGNiFiCaT 24 maart 2010 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4657271)
De toekomst. Onder druk van het volk, waarvan de wijsheid niemand nog durft te betwisten, wordt de doodstraf heringevoerd.

:rofl: :rofl:

Ik heb geen enkele dag gekozen, omdat ik daarvoor geen tijd heb. Maar indien ik wel de tijd had: lees:tijd in overvloed, dan kwam ik op dag één om hem te verwensen en hem te zeggen dat hij een grote onnozelaar is!:x

Verder, je openingspost wordt hoe verder hoe degoutanter.:roll:

roger verhiest 24 maart 2010 18:13

Wie is Dutroux ?

roger verhiest 24 maart 2010 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 4657292)
geen executies. Dan ben je geen haar beter dan de misdadigers

De maatschappij zo rot als haar slechtste lid ?

Eigenzinnig 24 maart 2010 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest (Bericht 4657344)
Wie is Dutroux ?

Het zou handig zijn als medische beperkingen vermeld werden in het openbaar profiel..:-D

garfield 24 maart 2010 18:27

Zijn er mini-abo's voor de gehele week van het spektakel "te genieten" 8-)

Den Ardennees 24 maart 2010 18:36

Ik ben wel voorstander van de doodstraf, maar NIET van doodmartelen en andere beest8igheden.

Soit, ik neem aan dat de topicopener niet zat te w8en op genuanceerde reacties.:roll:

Jeronimo 24 maart 2010 18:56

Alle dagen behalve de 6de, die is dieronvriendelijk. :mrgreen:

Den Duisteren Duikboot 24 maart 2010 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 4657388)
...beest8igheden.

...w8en...

Te lang cyberchatten met prille tienermeisjes laat zijn sporen na blijkbaar...

Of is dit een subtiele verwijzing naar de duivelse 88? 8O

Zwartengeel 24 maart 2010 19:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4657282)

Ik ga de achtste dag kijken, wanneer de voltallige koninklijke familie aan de beurt is.

lantjes 24 maart 2010 20:05

een simpel spuitje is voldoende, men moet daar geen circus van maken.:roll:

Kapitein Nemo 24 maart 2010 20:23

De zesde dag. Wat de Romeinen deden, is toch niet te min voor ons?

Alleen vind ik niet dat we daar onschuldige diertjes voor mogen gebruiken. :evil:

Den Ardennees 24 maart 2010 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4657418)
Te lang cyberchatten met prille tienermeisjes laat zijn sporen na blijkbaar...

Of is dit een subtiele verwijzing naar de duivelse 88? 8O

gewoon luiheid, trouwens met tienermeisjes chatten is zo langzaamaan strafbaar voor mij

Renesse 24 maart 2010 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 4657271)
De toekomst. Onder druk van het volk, waarvan de wijsheid niemand nog durft te betwisten, wordt de doodstraf heringevoerd. Bij referendum wordt beslist dat het eerste slachtoffer Marc Dutroux wordt.

Uw walging voor de democratie begint wel obsessieve vormen aan te nemen 8O

Bovenbuur 24 maart 2010 21:19

Op de zevende ga ik sowieso niet kijken, want na de zesde is iemand wel dood. Ik zou hooguit de vijfde dag kunnen gaan om te zien hoe dat nou werkt, zo'n plaatselijke castratie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be