![]() |
Danny Smagghe, notoir homo en VLD-provincieraadslid, heeft een klacht ingediend tegen Tom Lanoye, notoir homo en PC-raadslid.
Tom Lanoye had gezegd: "Indien een lul als Danny Smegma, zelf homo, zich publiekelijk verzet tegen adoptierechten voor homo's en lesbo's, of erger: als Smagghe vindt dat allochtonen op basis van huidskleur de toegang moet worden ontzegd tot openbare zwembaden, spijker hem dan in een latexpakje aan het grootst mogelijke kruis". Lanoye wil nu een verklaring over vrije meningsuiting voorlezen. (bron: De Standaard) Schitterend gewoon!!! De PCers gaan zélf tenonder aan hun waanzin! bron : forum http://www.vlaanderen-actueel.be/phpBB2/index.php |
Indien hij Smegma (pfrrrt :lol: ) aan een kruis wil in een latexpakje, dan wel een omgekeerd kruis he. Dan kan iedereen zien dat homo's des duivels zijn.
|
en hier is nummer drie, die ook iets wou zeggen in de Standaard. Ben niet zeker dat hij daarvoor zijn mond gebruikte?
Citaat:
't zit bij die twee in 't bloed zeker? |
Citaat:
|
Ook wel opvallend dat danny Smagghe de officiële woordvoerder is voor de VLD inzake het holebibeleid. Raar maar waar!
|
Smagge , is dat diene vuile racist die niet balnken wou weren uit zwembaden... misschien kan het politiek getinte VLD centrum Leman een proces beginnen tegen de VLD :lol: maar dat zou niet opportuun zijn zeker :roll:
|
Citaat:
|
Hihi. :)
|
Ik word misselijk van die perverse idioten die niet kunnen of willen samenleven met hun andersgeaarde landgenoten.
Ik walg van die perverselingen :x |
Citaat:
Niet mee inzitten, Patriot! It's only a matter of time! |
Citaat:
|
Ik stel voor dat ze zich eens met drie samen terugtrekken en het eens uitpraten of iets anders doen whatever ze ook willen doen....
|
Citaat:
|
Citaat:
Grot? Zo een modern stulpje zal het wel nie zijn. Spreek maar eerder van een kruipput. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be