Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   interne homo-twist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13665)

PAJOT 11 mei 2004 16:09

Danny Smagghe, notoir homo en VLD-provincieraadslid, heeft een klacht ingediend tegen Tom Lanoye, notoir homo en PC-raadslid.

Tom Lanoye had gezegd: "Indien een lul als Danny Smegma, zelf homo, zich publiekelijk verzet tegen adoptierechten voor homo's en lesbo's, of erger: als Smagghe vindt dat allochtonen op basis van huidskleur de toegang moet worden ontzegd tot openbare zwembaden, spijker hem dan in een latexpakje aan het grootst mogelijke kruis".

Lanoye wil nu een verklaring over vrije meningsuiting voorlezen.
(bron: De Standaard)

Schitterend gewoon!!!
De PCers gaan zélf tenonder aan hun waanzin!

bron : forum http://www.vlaanderen-actueel.be/phpBB2/index.php

Sale-Flamin 11 mei 2004 16:14

Indien hij Smegma (pfrrrt :lol: ) aan een kruis wil in een latexpakje, dan wel een omgekeerd kruis he. Dan kan iedereen zien dat homo's des duivels zijn.

dagallemaal 11 mei 2004 16:50

en hier is nummer drie, die ook iets wou zeggen in de Standaard. Ben niet zeker dat hij daarvoor zijn mond gebruikte?

Citaat:

Ik ben geen antisemiet, maar

René Los
19/04/2004
...
Het samenleven in Antwerpen van de joodse en moslimgemeenschap zou er wel bij varen mocht de joodse gemeenschap zich duidelijker distantiëren van de Israëlische politiek. Er zijn trouwens veel argumenten voor die twee gemeenschappen om zichzelf als objectieve bondgenoten te zien. Beiden baseren hun identiteit vooral op hun religie, beiden hebben fundamentele kritiek op de westerse cultuur en willen hun eigenheid bewaren en dat zichtbaar uiten.

De manier waarop in de Belgische media het integratiedebat verloopt (zoals de discussie over de hoofddoeken) moet ook de orthodoxe joodse gemeenschap tot denken stemmen. De tolerantie voor het 'vreemde' is de laatste jaren afgenomen. Meer en meer wordt aan Belgische inwoners niet alleen gevraagd dat ze 'onze' normen respecteren, maar bovendien dat ze 'onze' waarden overnemen, waardoor de assimilatiedruk toeneemt.

...
René Los
De vriend van de stadsdichter die de taal van het AEL gebruikt om de Antwerpse Joden te gijzelen en zoiets van je aanpassen of aftrappen.

't zit bij die twee in 't bloed zeker?

Vlaanderen Boven 11 mei 2004 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
en hier is nummer drie, die ook iets wou zeggen in de Standaard. Ben niet zeker dat hij daarvoor zijn mond gebruikte?

Citaat:

Ik ben geen antisemiet, maar

René Los
19/04/2004
...
Het samenleven in Antwerpen van de joodse en moslimgemeenschap zou er wel bij varen mocht de joodse gemeenschap zich duidelijker distantiëren van de Israëlische politiek. Er zijn trouwens veel argumenten voor die twee gemeenschappen om zichzelf als objectieve bondgenoten te zien. Beiden baseren hun identiteit vooral op hun religie, beiden hebben fundamentele kritiek op de westerse cultuur en willen hun eigenheid bewaren en dat zichtbaar uiten.

De manier waarop in de Belgische media het integratiedebat verloopt (zoals de discussie over de hoofddoeken) moet ook de orthodoxe joodse gemeenschap tot denken stemmen. De tolerantie voor het 'vreemde' is de laatste jaren afgenomen. Meer en meer wordt aan Belgische inwoners niet alleen gevraagd dat ze 'onze' normen respecteren, maar bovendien dat ze 'onze' waarden overnemen, waardoor de assimilatiedruk toeneemt.

...
René Los
De vriend van de stadsdichter die de taal van het AEL gebruikt om de Antwerpse Joden te gijzelen en zoiets van je aanpassen of aftrappen.

't zit bij die twee in 't bloed zeker?

Het is toch zo?

NVG 11 mei 2004 16:58

Ook wel opvallend dat danny Smagghe de officiële woordvoerder is voor de VLD inzake het holebibeleid. Raar maar waar!

Bloxbuster 11 mei 2004 17:01

Smagge , is dat diene vuile racist die niet balnken wou weren uit zwembaden... misschien kan het politiek getinte VLD centrum Leman een proces beginnen tegen de VLD :lol: maar dat zou niet opportuun zijn zeker :roll:

sebby 11 mei 2004 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Zuiveraar
Weer zo een topicdie mij misselijk maakt over die vuile anus en kakkawroeters :x mijn dag is naar de kloten

joepie!

Vlaanderen Boven 11 mei 2004 17:05

Hihi. :)

Patriot! 11 mei 2004 17:19

Ik word misselijk van die perverse idioten die niet kunnen of willen samenleven met hun andersgeaarde landgenoten.
Ik walg van die perverselingen :x

NVG 11 mei 2004 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik word misselijk van die perverse idioten die niet kunnen of willen samenleven met hun andersgeaarde landgenoten.
Ik walg van die perverselingen :x

Niet mee inzitten, Patriot!

It's only a matter of time!

dorus 11 mei 2004 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Smagge , is dat diene vuile racist die niet balnken wou weren uit zwembaden...

Smagge is die 'racist' die wil voorkomen dat al onze publieke zwembaden gesloten worden door relschoppende allochtoontjes... :twisted:

Tegendradigaard 11 mei 2004 18:14

Ik stel voor dat ze zich eens met drie samen terugtrekken en het eens uitpraten of iets anders doen whatever ze ook willen doen....

Zeno! 11 mei 2004 18:20

Citaat:

Weer zo een topicdie mij misselijk maakt over die vuile anus en kakkawroeters :x mijn dag is naar de kloten

Kruip terug in je grot, dwaas.

NVG 11 mei 2004 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

Grot? Zo een modern stulpje zal het wel nie zijn. Spreek maar eerder van een kruipput.

dagallemaal 11 mei 2004 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NVG
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!

Grot? Zo een modern stulpje zal het wel nie zijn. Spreek maar eerder van een kruipput.

gelijk Saddam :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be