![]() |
Beste collega.
Ik zou graag een paar antwoordjes krijgen op deze vragen a.u.b! 1 Waarom voert men al die heisa over het blok , waarom behandelt men het blok alsof het een partij van gevaar is ? eigenlik is er geen verschil tussen andere partijen een het blok , ze streven naar één doel maar de methode is verschillend . 2 Waarom zou het blok geen samenwerking uitvoeren tussen de partij van abou jah jah een het blok ? in plaats van lustig naar elkaar te kijken ? een zo een sterke extremistische partij vormen ? :lol: 3 Waarom is het blok tegen het koning huis ? 4 Waarom zou er geen hechte band zijn tussen de vlaamen een de walen zijn, staat toch op de paspoort "één dracht maakt macht", waarom willen jullie liever verdeling dan samen zijn ? ik ben is beniewd ![]() |
1. Er zou inderdaad geen verschil mogen zijn tussen de behandeling van het Vlaams Blok en de andere partijen. Dat is niet democratisch. Dat gezegd zijnde, bestaat er natuurlijk wel een verschil tussen ons de anderen wat politieke standpunten betreft. Niet onze methode is verschillend (zoals bij andere partijen bestaat die uit het democratisch debat, in het parlement en daarbuiten). Onze doelen (dus onze politieke standpunten) zijn dat wel.
2. U maakt wellicht een grapje. 3. Een monarchie is hoe dan ook al niet democratisch. Erfopvolging is niet meer van deze tijd. Bovendien is in de Belgische context de monarchie een stoorzender op de weg naar Vlaamse onafhankelijkheid. Zoals de monarchie al 170 jaat lang elke eis voor meer Vlaamse autonomie argwanend heeft bekeken, en waar mogelijk heeft tegengehouden. 4. Het is eerder 'Union fait la farce'. De tweespalt tussen Vlamingen en Walen gaat allang niet meer over taalkwesties. Er is bijna geen beleidsdomein meer waar beide groepen niet tegenover elkaar staan. Er bestaan aan beide zijden van de taalgrens fundamenteel verschillende visies op het organiseren van de samenleving. Dat is niet langer houdbaar en verlamt het beleid. We zouden beter elk onze eigen weg gaan. Dat is in het voordeel van Vlaanderen, maar ook in dat van Wallonië. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe gemakkelijk het toch soms kan zijn om die demagogische spelletjes te doorprikken. :D |
Citaat:
ik zie dus de relevantie hiervan niet |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga niet ontkennen dat de naam dillen hen geholpen heeft maar zou toch niet zeggen dat zij onbekwaam zijn in hun mandaat |
Citaat:
PS: Muys en alle anderen, je mag me gerust met mijn naam noemen. |
Citaat:
zowel marijke als koen zijn VERKOZEN voor het mandaat dat ze uitoefenen, en aan hun diplomas te zien zijn zij hier ook voor gekwalificeerd. ik zie dus niet de gelijkenis met erfopvolging.... |
Citaat:
|
leg mij dan eens uit op welke manier zij hun mandaat van karel hebben geerfd, hoe erf je trouwens iets van iemand die nog niet dood is
|
Citaat:
Net als steeds probeert u er zich door het verdraaien van feiten van onder the 'muizen' (excuse my french). Dit is net de reden waardoor u totaal ongeloofwaardig blijft. U wordt gewezen op een inconsistentie in het verhaal van het vlaams blok, omdat men tegen erfopvolging is (de reden waarom belgie volgens u geen democratie is) en terzelfder tijd ontkent u dat Marijke en Koen Dillen door toedoen van hun vader op een verkiesbare plaats gedropt worden op de lijst. Want daar gaat het over, over de plaats die men krijgt op de lijst, en het is zeker en vast het vlaams blok dat er zelf over beslist heeft om de beide dillens op een hoogst verkiesbare plaats te zetten. |
Citaat:
ik zou pas spreken over erfopvolging moesten ze niet bekwaam zijn het mandaat waarvoor ze verkozen zijn uit te oefenen, en dit is zeer duidelijk niet het geval. vindt u dan eigenlijk dat als je zoon of dochter van een politieker bent je niet op een kieslijst zou mogen gaan staan? |
Citaat:
|
Citaat:
de koning wordt NIET verkozen maar bekleed toch een openbare functie, of hij daar nu voor geschikt is of niet marijke en koen zijn WEL verkozen en zijn geschikt voor het ambt dat ze uitoefenen als u hier het verschil niet tussen ziet bent u echt wel een randdebiel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als u dat niet begrijpt bent u zelf een randdebiel denk ik. |
Citaat:
ten tweede is er niets dat zegt dat ze, moesten ze niet zoon en dochter van geweest zijn, niet in de politiek zouden zijn gegaan en niet verkozen zouden zijn geraakt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be