![]() |
Auto aanvullen in firexfox (uitschakelen)
Weet er iemand hoe ik in firefox kan uitschakelen dat hij begint aan te vullen in de adresbalk als ik een website ingeef?
Ik zit nu al even te googelen, maar ik geraak er niet goed uit ... Ik heb versie 3.5.8. Thx! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met internet explorer kan je gewoon een vakje uitvinken en dan vult de adresbalk niets meer zelf aan, maar met firefox lukt het me niet .. |
Ok, ik heb het gevonden.
Extra - Opties - Privacy - Locatiebalk suggereren - niets |
altijd lastig dien auto aanvul
zeker als ge voor de volle aula het woord ticker wilt intikken en die vult aan met tits in een lijstje van een tiental zoektermen :) te gek om zomaaar te verzinnen he :D |
Citaat:
|
beste oplossing
In Uw URL balk typ about:config - enter. Dan naar onder scrollen naar MaxRichResults - rechts klik en veranderen het getal in een 0. Dan Firefox afsluiten en weer opstarten en weg is die greetz :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zo ooit mijn buurvrouw uit de nood geholpen. Die stond bij ons aan de deur met de vraag of ik eens naar hun pc kon komen kijken want "ik vraag mij af wat dieje vanons altijd op internet doet." Bleek dat daar younglolitas.com ofzo op onwrikbare wijze de startpagina van zijn browser had ingenomen. Toch blij dat die mensen verhuisd zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be