![]() |
LDD wordt een karikatuur van zichzelf
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...esjoemel.dhtml
Typisch selfmade zelfstandigen attitude..ik werk hard dus ik mag.. Na de volgende verkiezingen wordt het zowiezo overbodig om nog over de sollen of postjes te debatteren..omdat ze weg zijn.. |
"wordt" ?
|
Citaat:
|
Dedecker liegt in ieder geval als hij zegt dat alle voorzitters een bijkomende vergoeding krijgen van hun partij.
Verder vind ik het wel érg inhalig om én een fractieleidervergoeding én 55000 euro extra te krijgen |
Zou Dedecker zich kunnen inhouden tot ná de voorzittersverkiezingen om die Dobbelaere buiten te kegelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dictators dulden geen tegenspraak. |
De Decker is egocentrisme ten voeten uit. Geef mij dan maar ene Van Rossem die er op één of andere manier een klucht van maakte (maar evenals DD soms rake dingen zei)
|
Citaat:
Bij LDD is het vis noch vlees. Dedecker zegt dat we de autoindustrie moeten laten vallen en enkele weken later komt zijn eigen fractievoorzitter in het parlement vurig pleiten voor het behoud van diezelfde autoindustrie. '' Met Belgié als het kan, zonder als het moet'', ook weer een uitspraak waar je alle kanten mee uit kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez, ze kunnen een vervolg beginnen te schrijven op het reeds bestaande naslagwerk van het gesjoemel van JMDD ("De Buffel").
Ik denk dat hij zijn partij-avontuur gewoon als bijverdienste ziet. De ene werkt zwart in de horeca, JMDD sluist zijn fraudegeld via een partij op zijn rekening. |
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet., de VB'ers zijn weer zot van glorie. :lol:
Straks publiceert HLN weer een stukje negatief nieuws van het VB, en dan staat men weer te janken als een klein kind... Dat de media ne pik op het VB heeft, en altijd negatief afgeschilderd wordt Nu dat het om een andere partij gaat, vindt men het heel normaal.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Met zwaard en knuppel gaan ze elkaar te lijf, en de media schreeuwt het van de daken. Het stille Linkse Vlaanderen zal zegevieren. Proficiat daiwa! |
Citaat:
Ik heb absoluut niks vandoen met De Decker maar vergeleken met V.R. is hij een amateur. Wat niet betekent dat ik zijn bijkomende vergoeding goedkeur. Bovendien zegt hij soms zeer zinnige dingen die ik volledig onderschrijf. Dat kan je niet zeggen van V.R. tenzij je "Vive la république" dunnetjes overdoen als een knap staaltje van staatsmanschap beschouwt. |
Citaat:
De Lof Der Domheid is nu eenmaal wat ze altijd al geweest is... |
Topdagen voor de BRT !
Kathleen Cools glunderde gisteren, als een gier die al begon te pikken terwijl het eten nog leeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be