![]() |
Dedecker liegt dat hij zwart ziet
Komt niet van mij, maar van zijn eigen partij-collega die hem eerder al beschuldigde van gesjoemel.
Citaat:
|
Nu nog enkel wachten tot Verstrepen in actie schiet. ;-)
|
WSS zit de VLD hier weer achter..... postjes en geld ;-) net als de vorige keer
http://www.medium4you.be/Overloper-L...VLD-terug.html |
Citaat:
|
Citaat:
Onlangs kreeg Verstrepen verbod om op een uitnodiging van Ter Zake in te gaan en ik kan me voorstellen dat dit voor een mediageile man als Verstrepen een dreun was die hij niet rap zal vergeten. |
Het zijn allemaal dezelfden!
|
Citaat:
Alles draait om macht en geld. |
Als Verstrepen hierover zijn mond opendoet.... die moet veel zeggen, lol.
Da's zelf een carrièreplanner en poenpakker van het eerste uur. En niet eens een waardig politicus: veel lawaai maken op het internet, de toffe kloot uithangen bij de jeugd maar prestaties leveren: nul de botte |
De aanklager is al serieus teruggekrabbeld.
|
Hoeveel is daar van waar? LDD is een nieuwe, groeiende partij. Die Dobbelaere is kandidaat-voorzitter, speelt misschien een vuil spelletje.
|
Ik weet het niet natuurlijk,maar zo vlak voor de voorzittersverkiezing en als kandidaat voorzitter zou het wel eens vuil spel kunnen zijn.
Waarom deed hij zijn mond niet open op de partijvoorstelling van de kandidaten een paar dagen geleden? |
En waarom er niet meteen een lijstje bijzetten van de graaipraktijken in alle andere politieke partijen???
Komt JMDD er waarschijnlijk als een braaf jongetje uit... |
JMDD is al altijd een kampioen geweest is het laten overvloeien van het subsidiegeld van de vzw's die hij controleert (of laat controleren) naar zijn reguliere bedrijven.
|
Citaat:
|
Straks moet ik nog geloven dat Bart Dewever blij mag zijn toen hij zich openlijk zo heeft moeten laten rijden omdat indertijd de CVP niet wou dat Jean Marie toe zou treden tot de NVA.
Stel u voor. |
Citaat:
|
is er eigenlijk iemand verwonderd?
Het nog gewoon wachten op de oprichting van een Lijst Jürgen Verstrepen, waarschijnlijk een maand of zes voor de volgende Vlaamse verkiezingen8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be