Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Gewapend treffen marines Noord- en Zuid-Korea: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=136712)

Derk de Tweede 26 maart 2010 17:21

Gewapend treffen marines Noord- en Zuid-Korea:

Zuid-Koreaans schip getorpodeerd.
Kabinet van Zuid-Korea in spoedzitting bijeen.
http://nos.nl/artikel/146537-zuidkor...et-zinken.html

Na de bedreiging van Noord-Korea met atoombommen wordt het tijd voor actie.

Mossad Agent 26 maart 2010 17:36

Welke actie? Die bommen gaat die droppen bij actie.

Pelgrim 26 maart 2010 17:51

Het is een marineschip. Geen verlies dus. Die zijn gemaakt om getorpedeerd te worden. Ik hoop alleen dat ze nog de tijd hebben gehad een ander schip ook te torpederen. :)

den dinges 26 maart 2010 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661051)
Het is een marineschip. Geen verlies dus. Die zijn gemaakt om getorpedeerd te worden. Ik hoop alleen dat ze nog de tijd hebben gehad een ander schip ook te torpederen. :)

Er waren mensen op dat schip aanwezig. Jij maakt je vrolijk over het sterven van die mensen. Communist zeker ? Of fascist ? Wat is't ?

grievous 26 maart 2010 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661051)

Aanstootgevende commentaar.:boo:

Johnny Blaze 26 maart 2010 18:27

Citaat:

De oorzaak van de explosie is niet bekend. Berichten dat de oorlogsbodem is getroffen door een Noord-Koreaanse torpedo kunnen door het Zuid-Koreaanse ministerie van Defensie niet worden bevestigd.
even afwachten nog dus...

Mossad Agent 26 maart 2010 18:27

Wij waren het allessinds NIET!

roodhaar 26 maart 2010 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 4661000)

gaan venteken ! JIJ in eerste linie.

:roll:

Pelgrim 26 maart 2010 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4661084)
Er waren mensen op dat schip aanwezig. Jij maakt je vrolijk over het sterven van die mensen. Communist zeker ? Of fascist ? Wat is't ?

:lol:

antimilitarist, dat is voldoende voor u.

En dat er mensen sterven op een oorlogsschip, tja, hey, het is een oorlogsschip. Het zijn geen onschuldige burgers, tenzij ze gedwongen werden in het leger te gaan. In dat geval is dit een goed gegeven voor de Koreaanse burgers om aan te grijpen om die dienstplicht af te schaffen.

Derk de Tweede 26 maart 2010 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mossad Agent (Bericht 4661025)
Welke actie? Die bommen gaat die droppen bij actie.

Bedoel je ouwe seniele gek van een Kim ?

den dinges 26 maart 2010 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661151)

En dat er mensen sterven op een oorlogsschip, tja, hey, het is een oorlogsschip. Het zijn geen onschuldige burgers, tenzij ze gedwongen werden in het leger te gaan. In dat geval is dit een goed gegeven voor de Koreaanse burgers om aan te grijpen om die dienstplicht af te schaffen.

Antimilitarist , én sadist precies. Want het is en blijft een feit dat je je vrolijk maakt over het sterven van mensen.
Of die gedwongen op dat oorlogsschip zitten of niet doet niet terzake. In elk geval, een Zuid-Koreaan heeft een goede reden om de wapens te dragen, met een gebuur als die paranoïde mafketel van een Kim. Iets waar je blijkbaar met je " verstand " niet bijkan. Of het zou moeten zijn dat je Kim wel nen toffe vind ?

Pelgrim 27 maart 2010 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 4661478)
Antimilitarist , én sadist precies. Want het is en blijft een feit dat je je vrolijk maakt over het sterven van mensen.

Ik maak me helemaal niet vrolijk aan het sterven van mensen. ALs het aan mij lag verdween alle wapentuig op slag uit de wereld. Maar er zijn nu eenmaal masters of war, dus ik wens die masters veel eigen bloedvergieten toe.

Citaat:

Of die gedwongen op dat oorlogsschip zitten of niet doet niet terzake. In elk geval, een Zuid-Koreaan heeft een goede reden om de wapens te dragen, met een gebuur als die paranoïde mafketel van een Kim. Iets waar je blijkbaar met je " verstand " niet bijkan. Of het zou moeten zijn dat je Kim wel nen toffe vind ?
Die Kim is even goed een van die masters of war. Ik hoop van ganser harte dat hij ook ooit op een zinkend oorlogsschip belandt. Zolang dat schip maar zinkt, en de hele oorlogsindustrie mee.

N-SA 27 maart 2010 02:14

Citaat:

:lol: Zeveraar.
Is het weer niet nodig om uit te klaren wat de oorzaak is? Is de drang naar oorlogje stoken weer te groot?

Welke bedreiging door Noord-Korea met atoombommen? Ben je bang? Er bestaat medicatie tegen je angsten.

grievous 27 maart 2010 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661151)

Voor antimilitaristen is minachting op zijn plaats.:boo:

grievous 27 maart 2010 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-SA (Bericht 4661726)
:lol: Zeveraar.
Is het weer niet nodig om uit te klaren wat de oorzaak is? Is de drang naar oorlogje stoken weer te groot?

Welke bedreiging door Noord-Korea met atoombommen? Ben je bang? Er bestaat medicatie tegen je angsten.

Is het weer nodig bewust tegendraads te gaan doen?

grievous 27 maart 2010 07:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661711)
Ik maak me helemaal niet vrolijk aan het sterven van mensen. ALs het aan mij lag verdween alle wapentuig op slag uit de wereld. Maar er zijn nu eenmaal masters of war, dus ik wens die masters veel eigen bloedvergieten toe.

Die Kim is even goed een van die masters of war. Ik hoop van ganser harte dat hij ook ooit op een zinkend oorlogsschip belandt. Zolang dat schip maar zinkt, en de hele oorlogsindustrie mee.

Een rare antimilitarist.:lol:

Jantje 27 maart 2010 08:27

Citaat:

Dat er slachtoffers vallen bij een oorlog is nu eenmaal heel normaal.
Vaak word vergeten dat Noord en Zuid Korea nog steeds in oorlog zijn en er nooit een vredesverdrag of wapenstilstand is getekend tussen die twee landen.

Het feit dat er tussen twee oorlogvoerende landen zo weinig gevechten worden geleverd en dat die gevechten dan ook nog eens geen burgers treffen, mag gezien worden als een grote prestatie van de oorlogvoerende bevelhebbers.

Pelgrim 27 maart 2010 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grievous (Bericht 4661757)
Een rare antimilitarist.:lol:

Je verwart antimilitarisme met pacifisme. Ik ben hoegenaamd géén pacifist. Van mij mag er gerust geweld gebruikt worden tegen dictators, oorlogsindustrie en hun aanhangers als daarmee problemen worden opgelost. 8-)

den dinges 27 maart 2010 15:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661832)
Je verwart antimilitarisme met pacifisme. Ik ben hoegenaamd géén pacifist. Van mij mag er gerust geweld gebruikt worden tegen dictators, oorlogsindustrie en hun aanhangers als daarmee problemen worden opgelost. 8-)

Maar degenen die dat geweld gaat gebruiken ? Zijn dat dan ook niet eigenlijk een soort van...soldaten ?
Militairen die voor de vrede vechten, waar hebben we dat nog gehoord ?

grievous 27 maart 2010 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 4661832)

Nu maakt ge u nog meer belachelijk.:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be