![]() |
Rechts maar niet Vlaams-Nationalistisch? Te weinig rechtse partijen.
Hoe komt het dat als je rechts bent, je altijd wordt ingedeeld bij het VB of bij de NVA?
Kan men wel rechts zijn, zonder voor een onafhankelijk Vlaanderen te zijn? Ik ben conservatief, en verlang een terugkeer naar de Oostenrijkse Nederlanden. Maar bij geen enkele partij of groep lijk ik te passen. :| Ik denk dat er de rechtse partijen hier in België veel te eenzijdig zijn. |
Je verlangt een terugkeer naar de Oostenrijkse Nederlanden en geen enkele partij die bij je lijkt te passen? Waarom verbaast me dat niet? ;)
|
:lol:
Ach, ik ben buiten dat redelijk Belgicistisch. |
Citaat:
|
Een rare vogel.:lol:
|
Misschien ben je een aantal eeuwen te vroeg geboren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt verder LDD, VLD, CD&V, SP.a. Wil je de belgicistische kaart nog meer benadrukken, dan kan je de BUB, de BA en sinds recent ook de PP aanspreken. |
Citaat:
|
Het klopt dat er inderdaad te weinig rechtse splinterpartijtjes zijn die voor verdeeldheid zorgen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er links aan sp.a?
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: ...... de Oostenrijke Nederlanden.... Wat voor dwaasheden gaan we hier nog lezen, straks ene die pleit voor een terugkeer naar het Frankische rijk. |
Hoe kan iemand rechts zijn (rechtvaardigheid, democratie, waarden, normen) en niet tegen het België dat symbool staat voor de antithese van deze nobele begrippen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt me veel nuttiger het huidige België te hervormen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be