![]() |
Sabam gaat donderdag huis-aan-huis controleren:
Steekproefsgewijs zal men met speciale apparatuur zal men zelfgebrande CD's en DVD's opsporen, via een speciale code kan men nagaan of die CD's illegaal gedownload zijn.
Pirate Bay heeft bv zo zijn eigen code. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik heb alvast mijn illegale CD's op een veilige plek gelegd. Dit gaat veel mensen heel veel geld kosten. :-( |
En ze gaan dat dus echt doen?
Bij iedereen? :lol::lol::lol: Amaai amaai de loonkosten alleen al zijn niet mis. ;-) |
Er is toch niemand die zegt dat je die binnen moet laten? Zelfs agenten edm mogen niet zomaar bij je naar binnen, laat staan de bende van Sabam.
|
Citaat:
Als er mensen zijn die zoiets daadwerkelijk geloven is hun opzet weer geslaagd. |
:rofl:
Is het al een april donderdag? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdedigen? Wat valt er te verdedigen? Op een normale post krijg je een normale reactie, toch?
|
Citaat:
Het is overgens echt waar. De actie wordt door geheel europa gehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en donderdag is het inderdaad 1 april, dus dat doet mij wel een belletje rinkelen. Misschien zou ik een grote vis moeten kopen om die inspecteurs te slaan :twisted: |
De beste 1 april grap met DVD's komt van het Duitse tijdschrift C't.
Een heel verhaal met foto's over een vreselijke bacterie die leeft van de lijmlaag die tussen reflectie en plastic drager zit. Bakterien zerstören DVDs Voor en na gebruik van de CD-lade dient men deze met alcohol te ontsmetten en de disks met steriele handschoenen aan te pakken om verspreiding van de bug te voorkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel probeer jij ons in het ootje te nemen, ofwel werd je zelf in het ootje genomen. Ik gok op het tweede... |
Ze hebben Derk goed liggen. :D
|
Citaat:
Vrijdag is het pas 1 april. |
Citaat:
In Nederland is dat Buma-Stemra, bekend van de harde acties in bejaardentehuizen waar oude van dagen gezamelijk zonder daarvoor te dokken naar 78-toeren platen zitten te luisteren. http://www.bumastemra.nl/nl-NL/ |
Citaat:
Kalenders moet je jaarlijks vervangen he Derk. |
Man, wat hoop ik dat dit echt waar is. Dan steek ik toch lekker mijn broek af en zeg ik: kus ze.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be