![]() |
Enquête gsm- en internetgebruik
Gegroet allen,
graag even jullie aandacht voor onderstaand bericht: In het kader van mijn masterproef in de Communicatiewetenschappen aan de Katholieke Universiteit Leuven, doe ik onderzoek naar internet- en GSM-gebruik in België. Zonder gegevens geen onderzoek, vandaar dat ik jullie zou willen vragen om deze online survey in te vullen (http://soc.kuleuven.be/limesurveytes...=16614&lang=nl). Het duurt slechts 5 �* 10 minuten (en dat is niet gelogen!) en je maakt kans op twee bioscooptickets! Belangrijk is dat iedereen kan deelnemen aan deze enquête, hoeveel (of hoe weinig) ervaring je ook hebt met internet en gsms. Alvast bedankt voor je medewerking! |
Sorry, ik sta op mijn privacy.
|
al die enquetes hier de laatste tijd :?
|
Ingevuld. Het duurt nog geen tien minuten. ;-)
ps: aangezien je onderzoek wil doen in België, heb je dan ook dezelfde vragenlijst in het Frans en Duits? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Mijn deel van het onderzoek gaat over Vlaanderen, maar het kadert in een grotere studie. Vandaar enkel de Nederlandstalige link :-) |
'k heb hier al slechtere enquetes zien passeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
btw: ingevuld |
Citaat:
En zonder onze hulp kunnen zij die niet uitvoeren. Niet alle studenten wachten tot het laatste ogenblik om hier aan te beginnen. Na Pasen gaan we er nog meer krijgen. Maar daarvan kunnen de meeste fluiten naar mijn hulp, ze hadden maar vroeger moeten beginnen. |
volgens mij is het een nep studie
maar eerder een manier om aan info te komen van internetgebruik en vooral actieve e-mail adressen. snel wat geld aan het verdienen Niels ? |
Aan de bias gedacht in de studie, door mensen te rekruteren die op fora aanwezig zijn ?
Bijvoorbeeld, op de vraag "gebruikt U vaak internet ?" zal wel het antwoord "nooit" niet gegeven worden, he ;-) |
Ik zie het al voor me: 7 % van de respondenten die online de vragenlijst beantwoord hebben, gebruikt nooit internet. :rofl:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch twee opmerkingen: - een "nep" studie om aan info te komen van internetgebruik? Ik zoek inderdaad informatie ivm internetgebruik, dat is het onderwerp van mijn thesis namelijk... 8O wat is daar nep aan? - Als ik werkelijk op zoek was naar actieve emailadressen, denk je dan niet dat ik die laatste vraag _verplicht_ had gemaakt, ipv vrijblijvend? Toch bedankt! Citaat:
De bias daar wordt rekening mee gehouden, de links die van fora komen mogen maar een bepaald % voorstellen van mijn totale gebruikersgroep. Dit is natuurlijk niet het enige medium dat ik gebruik om mijn links te verspreiden. Toch bedankt voor jullie bezorgdheid ;-) |
ingevuld.
|
Citaat:
en ik hoop echt dat ge mijn e mail adres niet verkoopt, ik kan aannemen dat dat een interessant emailadressenbestand zou zijn voor operatoren ... |
Ik zal er ook eens aan beginnen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be