![]() |
Mijn dochter leest dit waardeloze blaadje CosmoGirl:
Hoog tijd voor een Nederlandse versie van het Taal Aktie Kommitee.
![]() |
Aiaia blij dat ik geen dochter heb maar een zoon. Maar hij is nog te jong om te lezen en hopelijk zal hij nooit cosmo girl lezen :-)
Geef haar eens de kwaliteitskrant de tijd, dat zal haar wel opfleuren. |
Prijs jezelf gelukkig dat je dochter blijkbaar verschilt van jezelf. We moeten een minimum van afwijkend gedrag bevorderen !
|
Lees vooral het artikel over 216 coole kadootjes om te krijgen... je dochter sluit aan bij de aloude traditie van de bataafse krijgers...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
scan ook es de pagina waarop die "versiertrucs die altijd werken" staan.
|
Waarom begint mijn 13-jarigen zintuig te kriebelen?
(Ik heb een soort spider-sense, maar dan beter, ik maak onderscheid tussen enkele duizenden verschillende gevaren.) |
Citaat:
|
toch niets mis mee?
Das toch zo'n typisch meidenblad ? |
Citaat:
![]() |
en de papa wrs ook e? ;)
|
Citaat:
Vrugher had je het tienerblad 'De Tina', daar werd tenminste nog fatsoenlijk Nederlands geschreven. Dat blad met Nederlands doorspekt met weerzinwekkende Engels is een schande voor de Natie. |
Citaat:
bij mijn weten is Engels toch de tweede taal van Nederland, maw, zo leren ze hun vreemde talen een beetje.. Het zal ook nooit niet goed zijn he:| |
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig gebruiken ze hier grotendeels nog ondertiteling. Ik prefereer zelfs een serie in een bestaande tongval met ondertiteling, dan ene in dat steriel gekuist schijtvlaams. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet over een dronkenmansaccent ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be