![]() |
Anjem Choudary wenst Sharia4belgium geluk over youtube
http://www.youtube.com/watch?v=0AimT4g1_yk
Ge moet maar es naar da filmke kijken eh mannen, vooral die muttes die denken dat islam geen bedreiging is voor de Westerse wereld & intelligent leven in't algemeen |
Religie opzich is een bedreiging voor de mensheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://sharia4belgium.webs.com/ |
Citaat:
Verschillende klachten tegen Sharia4belgium |
Citaat:
Hoe los je zoiets op? |
Citaat:
U weet best dat gematigde moslims het niet op hebben met de extremen. Net zoals democraten bv extremisten willen tegenhouden. |
Citaat:
|
Ik ben gestopt met kijken toen die man opriep om de machtige koning der belgen, Albert II, van zijn troon te verwijderen.
Moeten we dit echt serieus nemen? Hij zal het allemaal zelf wel menen wat hij zegt, maar of hij echt een bedreiging is? |
Citaat:
|
Citaat:
Hebben die 'gematigden' dan al ooit openlijk afstand genomen van islaam/koraan, want daarin staan de 'wetten = sharia' van hun allah, die boven mensgemaakte wetten staan, daarin staat de oproep tot jihaad meermaals beschreven, daarin staat de oorlogsverklaring van islaam aan de rest vd wereld sinds de 7de eeuw. When push comes to shove zullen ze mi niet ingaan tegen de hun opgelegde sharia-wetgeving, zelfs al worden ze er zelf slachtoffer van! Integendeel, in vele Europese landen is zelfs al 'gedeeltelijke' sharia goedgekeurd (ivm familierecht) en in andere landen voeren ze hun sharia stiekem uit. Geen islamitische kat die er om maalt of tegen in opstand komt - integendeel! Stap voor stap, langzaamaan... |
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben eigelijk een erg grote fan van het invoeren van de Sharia. Hoe sneller hoe beter.
maar dan wel op eigen keuze en als supplement. Bijvoorbeeld: een islamiet steelt een brood. De belgische wet zegt dat hem dat op een boete komt te staan van bijvoorbeeld 100 euro. Sharia zegt: "handen afkappen". Dan hoeft hij voor mij geen boete te betalen. Sharia zal het wel oplossen. Dus geef die islamieten zo snel mogelijk hun zin. Liever gisteren dan vandaag. En ze hoeven niet allemaal onder het juk van de sharia te leven. Ze mogen zelf kiezen. Als ze een hoofddoek willen dragen of ik een soepjurk willen rondlopen, dan moeten ze wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be