![]() |
Waarom werd de tante van Frans Bauer gepopt?
Maandagavond werd de tante van de volkszanger dood gevonden in een woonwagen in het Noord-Brabantse dorp Fijnaart. De oom van Bauer werd zwaargewond bij haar aangetroffen. De oom ligt kritiek maar leeft nog.
In Fijnaart zelf is geschokt gereageerd op het nieuws dat Doortje dood is aangetroffen. Er wordt inmiddels gefluisterd over een koele afrekening. |
who cares
|
Illuminati!
Ik zeg het u! Het is een complot! |
Er staat een vraag in de topictitel, waarom dan geen enquete?
|
Als Jack het maar niet gedaan heeft...8O
|
Ik kan fout zijn maar las ergens dat de oom veratnwoordelijk voor de moord en poging tot zelfmoord was.
|
Vast door een tuigtante.
|
Als die tante nu gepopt werd, gaat die binnenkort dan ook ontpoppen?
|
Ik stel voor dat idiote woordgebruik niet over te nemen, Zwartengeel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Miss Scarlett
revolver in de eetkamer |
Citaat:
|
Citaat:
|
komkom dit verhaal heeft enige potentie
de sympathieke volkse doch zeer hoogbegaafde charmezanger Frans Bauer gaat zakelijk failliet, komt in onguur maffiawater, en nu wordt zijn familie gepopt en onder druk gezet omdat Frans niet meer met geld over de brug kan komen een vette kluif voor Story me dunkt (voor t geval dat Story niet meer bestaat : ik bedoel zo'n flutvrouwenweekblad) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je moet maar eens naar Van Ostaijen kijken en dat in zijn tijd proberen te plaatsen ... dat zijn revolutionaire dingen (en dan bedoel ik niet vlaams revolutionair maar revolutionair in de wereldliteratuur)... aan zulke zaken raken we nooit meer als we niet durven extreem vernieuwen en elk taalkundig 'anders' zijn met liefde en enthousiasme verwelkomen ... :-D en nee dat is niet als grap bedoeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be