![]() |
De loodgieter is toch klaar met de klus voor pasen?
Dehaene zou voor pasen met een rapport komen ,met een voorstel voor BHV.
Dat is morgen dus! Wordt het een goede vrijdag of een dag van de kruisiging? |
dat is pas een 1 aprilvis.
|
Stijn Devolder zal zondag de ronde winnen.
|
Dehaene zal een vijg blijken.
vraag is of hij de hele CVP zover zal krijgen om ook deze rol te spelen. edit : en vergis u niet, daarvoor heeft hij tijd tot juni. |
Citaat:
|
Citaat:
In Belgie regereert de standvastige rust en dat kan nog jaren zo door gaan. |
Citaat:
Loodgieters hebben hun tijd gehad in dit digitale tijdperk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo simpel is dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maw, hij zal compensaties moeten verzinnen. ben gewoon benieuwd dewelke. voor mij hoeven er geen compensaties te komen hé ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Voor elke mens met een beetje gezond verstand wel ja. Voor de politiek lijkt dat echter anders te liggen. Daar vindt men het blijkbaar evident dat er compensaties gevraagd worden als je de wet wil naleven. Misschien moeten we die lijn doortrekken naar het echte leven. Bijvoorbeeld door aan 160 per uur over de autostrade te scheuren en compensaties te eisen van de mensen die aan 120 per uur voor vertragingen zorgen op het derde rijvak. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zou met het eenmalig benoemen van die burgemeesters als enige toegeving ook wel kunnen leven, gewoon omdat ik weet dat ze van de CVP veel meer gedaan gaan krijgen ... |
Citaat:
As such zie ik absoluut niet in welke schade Vlaanderen zou hebben aan een soepeler interpretatie van de taalwetgeving. Meer rechten voor anderen hoeft toch niet te betekenen dat jezelf minder recht krijgt. Eventueel kan men het zelfs koppelen aan een verbetering van de positie van de Vlamingen in Brussel. |
Citaat:
in Brussel worden nu al geen taalwetten gerespecteerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be