Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Vlaamse Scholieren sluit aan! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13697)

N.J.S.V. Antwerpen 11 mei 2004 22:37

Beste Scholier-Nationalist(e),

Vind je ook dat er al veel te veel vreemdelingen in Vlaanderen profiteren van onze zelf verworven welstand?

Heb je ook genoeg van al die leugens over de multicultuur die je op school ingelepeld krijgt tijdens lessen godsdienst of maatschappelijke "vorming"?

Denk je ook dat de enorme geldtransfers van Vlaanderen naar Wallonië (miljoenen euro’s) maar eens moeten ophouden?

Ben je ook voor een onafhankelijk Vlaanderen met Brussel als hoofdstad?

Meld je dan aan bij het N.J.S.V.!!!

Het NJSV is de Antwerpse scholieren vereniging die je misschien al lang aan het zoeken was!!

We zijn een studentikoze vereniging : cantussen,gratis vaten, bbq’s en fuiven ontbreken er zeker niet aan!!

Ook de nodige actie en vorming wordt je op een leuke niet schoolse (bij pot en pint) manier voorgeschoteld.

Vlaams Rechtse Scholieren sluit aan ! ! !

Zwarte Spion 11 mei 2004 22:39

Mijn steun krijg je zeker en vast!
Doe zo voort!

numarx 11 mei 2004 22:43

Ik luister nog liever drie weken non-stop naar Q-music. Toch bedankt voor het voorstel.

Dies 11 mei 2004 22:56

Studenten die het gaan aanklagen dat er bepaalde mensen of groepen mensen profiteren van 'onze zelf verworven welstand', dat mogen we toch wel eventjes hilarisch vinden?! :lol:

neruda 11 mei 2004 22:58

Amai, het Binnenland forum gaat achteruit...waar blijft de policy ?

Tömmchen 30 mei 2004 17:03

Seba 30 mei 2004 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Studenten die het gaan aanklagen dat er bepaalde mensen of groepen mensen profiteren van 'onze zelf verworven welstand', dat mogen we toch wel eventjes hilarisch vinden?! :lol:

touché

Mieke 79 30 mei 2004 17:10

Beste vreemdeling (ideale naam onder zijn nickname) NJSV Antwerpen,

U bent een koe en kalf! Mja, wat zeg ik: zelfs daar hoor je eigenlijk niet thuis.

VL Nationalist 30 mei 2004 17:15

Een half jaar geleden wou ik mij nog aansluiten bij jullie. Toen heb ik jullie beter leren kennen en is mijn mening toch wel drastisch veranderd.

Guderian 30 mei 2004 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies

touché

Wat hilarisch is, is dat jullie beiden blijkbaar niet weten dat kennis (en dus studenten :wink: ) onze belangrijkste grondstof is en dus een zeer belangrijke bijdrage levert tot onze welvaart. 8)

Mieke 79 30 mei 2004 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VL Nationalist
Een half jaar geleden wou ik mij nog aansluiten bij jullie. Toen heb ik jullie beter leren kennen en is mijn mening toch wel drastisch veranderd.

Vertel es... ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.

Vlaanderen Boven 30 mei 2004 17:38

Ze waren waarschijnlijk te soft :wink:

Chucky 30 mei 2004 17:41

Ik heb geen combat-shoes, geen boksijzers, geen verboden wapens.....................kan daar dus niks gaan doen 8)

dejohan 30 mei 2004 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba

touché

Wat hilarisch is, is dat jullie beiden blijkbaar niet weten dat kennis (en dus studenten :wink: ) onze belangrijkste grondstof is en dus een zeer belangrijke bijdrage levert tot onze welvaart. 8)

Bovendien zijn scholieren nog makkelijk te indoctrineren, kan men ze makkelijker aansporen tot geweld en als ze minderjarig zijn moeten ze niet lang zitten. :twisted:

Spolpoel 30 mei 2004 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Ik heb geen combat-shoes, geen boksijzers, geen verboden wapens.....................kan daar dus niks gaan doen 8)

Probeer dan eens een trendy islamitische bommengordel. Deze tool is volledig geaccepteerd door de politiek correcte goegemeente. Bovendien zal je door het gebruik van deze tool de culturele-religieuse eigenheid ervan respecteren en benadrukken, zowaar een plicht die in onze multculterele samenleving van jou verwacht wordt 8)
Fijner nog is dat het gebruik ervan buiten schot blijft van elke vorm van fasco-bashing :P

VL Nationalist 30 mei 2004 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:

Omdat ik niet met hen geassocieerd wil worden, punt.

solidarnosc 30 mei 2004 18:32

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79

Omdat je niet achter hun ideeën staat of omdat het slecht staat op je CV?

Amsterdammer 30 mei 2004 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen

We zijn een studentikoze vereniging : cantussen,gratis vaten, bbq’s en fuiven ontbreken er zeker niet aan!!

studentikoze? dat woord ken ik nie, bedoel je studentenloze?

VL Nationalist 30 mei 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:

Omdat je niet achter hun ideeën staat of omdat het slecht staat op je CV?

Omdat ik niet achter de manier sta waarop ze hun ideeën 'vertolken' en 'beleven'.

iPod 30 mei 2004 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N.J.S.V. Antwerpen

Vind je ook dat er al veel te veel vreemdelingen in Vlaanderen profiteren van onze zelf verworven welstand?

Heb je ook genoeg van al die leugens over de multicultuur die je op school ingelepeld krijgt tijdens lessen godsdienst of maatschappelijke "vorming"?

Denk je ook dat de enorme geldtransfers van Vlaanderen naar Wallonië (miljoenen euro’s) maar eens moeten ophouden?

Ben je ook voor een onafhankelijk Vlaanderen met Brussel als hoofdstad?

Meld je dan aan bij het N.J.S.V.!!!

Het NJSV is de Antwerpse scholieren vereniging die je misschien al lang aan het zoeken was!!

Ook de nodige actie en vorming wordt je op een leuke niet schoolse (bij pot en pint) manier voorgeschoteld.

Vlaams Rechtse Scholieren sluit aan ! ! !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be