![]() |
SMOKING HOT : VRT PEILING, N-VA & VLD grootste winnaars,VB BIG LOSER
Sp.a is op dit moment de derde grootste partij van Vlaanderen, met 15,9 procent. Dat is wel maar een heel bescheiden groei van 0,5 procentpunt ten opzichte van juni vorig jaar. De N-VA kent dan weer een vrij stevige groei , met een 1,5 procent hogere score van 14,8 procent. Andere sterke stijger is Groen!, dat een klim maakt van 1,3 procentpunt tot 8,1 procent.
![]() Het Vlaams Belang behoort dan weer tot de grootste verliezers, met 1,4 procentpunt lagere score van 14 procent. Ook Lijst Dedecker verliest terrein. De rechts-liberale partijd gaat 0,4 procentpunt achteruit tot 7,4 procent. http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...899860-438.art negatief is de opmars van VLD.... :x |
smijt die peiling maar in de vuilbak.
die van la libre (jawel) is realistischer! |
Peilingen zijn als reten. Iedereen heeft er een.
|
Populariteit De Wever blijft stijgen
Guy Verhofstadt moet inbinden :lol: Met Kris is het perfect http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100402_084 |
Citaat:
hij doet niets behalve ja-knikken tegen di corrupto, meeloopster miss luik en mr gesjoemel reynders! |
|
Peilingen, peilingen. Grafiek gezien online, ja. Bekijk die eens goed en zie wat voor LDD voorspeld werd en wat ze haalden. Compleet waardeloos.
|
De grootste partij in Vlaanderen is een contradictie. Statistisch zijn er geen veranderingen wat misschien niet zo vreemd is aangezien er ook niets is veranderd. Vreemd dat zowel LDD en Groen! nog altijd zo goed scoren aangezien de problemen binnen de eerste en totale afwezigheid binnen het politiek debat van de laatste.
En dat SP.A een probleem heeft met Gennez is meer duidelijk dan ooit. Na jaren van partijvoorzitterschap staat ze qua populariteit nog nergens. As such hoeft dat geen probleem te zijn (a la CD&V) mocht de populairste partijgenoot niet de man zijn die je hebt gedumt en quasi van de aardbodem is verdwenen. |
Citaat:
Is er enige wetenschappelijke manier om te bepalen welke peiling de meest correcte is? Ik ken daar dus echt niets van... Verder: Ik geloof niet dat Groen! nu al 8.1% zou halen (met dezelfde uitslag als bij vorige verkiezingen ben ik al tevreden...) |
Citaat:
|
Naast het feit dat groen geen boegbeelden heeft hebben ze ook geen deftige standpunten. Ze leven volledig naast de realiteit.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is waar, ze leggen wel de vinger op de wonde en zeker over het ecologische. Hun oproep tot een andere samenleving is ook mooi, daar niet van. Maar voor mij bieden ze geen realitische oplossingen. Misschien moeten ze met tussenstappen werken en dan zou het wel logischer kunnen zijn. Dat is mijn mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik kritiek moet geven op Groen! is dat we te gematigd zijn op mileuvlak ipv te radicaal |
Citaat:
Peilingen zijn zoals plaatselijke weersomstandigheden. Zeer veranderlijk en beïnvloedbaar door het klimaat (= media). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be