Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Het onbegrensde wrede sadisme van een moslim (https://forum.politics.be/showthread.php?t=13704)

pope 12 mei 2004 07:52

Als het stapelen van of in gekke (vernederende) posities plaatsen van krijgsgevangenen MARTELEN genoemd wordt, hoe noem je dan het onthoofden van een amerikaan die zelfs niet eens soldaat was? Of een karnavalstoet opzetten met als hoofdattractie 4 verminkte lijken?
En hoe noem je het als dit dan nog eens gefilmd en over internet verspreid wordt?

Wreed sadisme van een volk die nauwelijks tot het menselijk ras kan gerekend worden, zo noem ik het.

Maar ik ben dan ook al lang mijn hippieperiode met de nodige vredesbetogingen voorbij en ben intussen REALIST geworden, nu jullie nog, links gepeupel ! ! !

Mitgard 12 mei 2004 08:15

inderdaad.
haaft amnesty f*cking international al haar afkeuring laten blijken?
of is die afkeuring enkel weggelegd voor het westen.

X_MAN 12 mei 2004 08:19

Ik heb net de video bekeken. Pure horror.... in Al Qaeda stijl.. en wat de Amerikanen deden is niks in vergelijking met dit. Trouwens de video zou al dateren van 9/4, voor het gevangenschandaal in de media kwam.
De lafaards hebben niet eens "the balls" om hun gezicht te tonen... At least the Americans had the balls to show their faces when they mistreated Iraqi prisoners :evil:

straddle 12 mei 2004 08:32

Inderdaad pope, idem dito.

Je zou eens een thread moeten opstarten "Het ware gezicht van een moslim" en die video met de onthoofding erbij moeten plaatsen... Er is immers een thread "het ware gezicht van Amerika... " ..... wat een reacties zou je dan krijgen ...

VlaamseBelg 12 mei 2004 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
wat de Amerikanen deden is niks in vergelijking met dit.

Er zijn daar in die gevangenissen ook mensen gewurgd hoor (Dat lijkt misschien minder gruwelijk, maar 't is even erg hoor). Waarin is dit dan erger? Iemand het recht op leven ontnemen is walgelijk, of het nu om een amerikaan of een irakees gaat.

Bevelhebbers en andere machtshebbers realiseren zich niet dat je met een wapen iemand ook een zware verantwoordelijkheid geeft, en dat jonge domme kereltjes van 18 die nauwelijks tot 10 kunnen tellen die verantwoordelijkheid niet aankunnen. En daarom krijg je daar nu die speeltuin voor debielen.

pope 12 mei 2004 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Citaat:

Er zijn daar in die gevangenissen ook mensen gewurgd hoor (Dat lijkt misschien minder gruwelijk, maar 't is even erg hoor). Waarin is dit dan erger? Iemand het recht op leven ontnemen is walgelijk, of het nu om een amerikaan of een irakees gaat.

Bevelhebbers en andere machtshebbers realiseren zich niet dat je met een wapen iemand ook een zware verantwoordelijkheid geeft, en dat jonge domme kereltjes van 18 die nauwelijks tot 10 kunnen tellen die verantwoordelijkheid niet aankunnen. En daarom krijg je daar nu die speeltuin voor debielen.

Ziekelijk links gezeik!!!

pope 12 mei 2004 09:11

Citaat:

Citaat:

Ziekelijk links gezeik!!! Ooit al eens gelezen hoe de nerginnekens van 12 jaar als opleiding iemand de keel moeten oversnijden, vervolgens het lijk in stukken snijden en begraven? Het zijn géén onschuldige kinderzieltjes zoals wij deze kennen. Ik raad u aan eens meer van achter uw muf bureau te komen, wereldvreemde kwal!

parcifal 12 mei 2004 09:12

Beste vriend Pope etc.

De amerikanen hebben dingen gedaan als dit :

Wees niet selectief blind maar bekijk het hele plaatje en
dan kom je hopelijk tot dezelfde conclusie als ik :

DAT ZE GODVERDOMME BETER THUIS GEBLEVEN WAREN
DIE STOMME COWBOYS.

Mitgard 12 mei 2004 09:17

deze video is een islamvideo.
tussen de doodskreten van het slachtoffer hoorde je enkel het repetitieve 'allahoe akbar' van de monsters.
deze video zegt in feite: dit zijn wij, dit is de islam.
en geen enkele gelovige die zich publiek verontschuldigt heeft.

mijn vraag: zouden we deze godsdienst niet beter verbieden?

boer_bavo 12 mei 2004 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:

Ziekelijk links gezeik!!! Ooit al eens gelezen hoe de nerginnekens van 12 jaar als opleiding iemand de keel moeten oversnijden, vervolgens het lijk in stukken snijden en begraven? Het zijn géén onschuldige kinderzieltjes zoals wij deze kennen. Ik raad u aan eens meer van achter uw muf bureau te komen, wereldvreemde kwal!

Zeg mij maar naar welk land ik moet gaan om "negerinnekens" van 12 jaar in opleiding mensen te zien versnijden. En leg meteen ook uit wat dat met dit topic te maken heeft.

boer_bavo 12 mei 2004 09:21

Citaat:

Als het stapelen van of in gekke (vernederende) posities plaatsen van krijgsgevangenen MARTELEN genoemd wordt, hoe noem je dan het onthoofden van een amerikaan die zelfs niet eens soldaat was?

Als ik me niet vergis is ook 70% van de Irakezen in de gevangenissen nu ook onschuldig.
Ik keur het niet goed, maar als er in de toekomst zo meer dingen gebeuren zal het mij niet verbazen.

Mitgard 12 mei 2004 09:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Beste vriend Pope etc.

collateral damage.
nu zijn ze tenminste bevrijd van dat varken saddam hussein.
in belgie zijn er in WOII door de gealliëerde bombardementen ook veel burgerslachtoffers gevallen maar je bent toch blij dat we van hitler bevrijd zijn hé.
dus moet je nu ook niet zeiken.

Antoon 12 mei 2004 09:22

Citaat:

Wees niet selectief blind maar bekijk het hele plaatje en
dan kom je hopelijk tot dezelfde conclusie als ik :

DAT ZE GODVERDOMME BETER THUIS GEBLEVEN WAREN
DIE STOMME COWBOYS.

Vreselijke beelden en foto's zijn natuurlijk altijd veelzeggend. Heeft iemand ooit gezegd dat oorlog een spel was? Neen, oorlog op zich is vreselijk.

Maar wat stel jij als alternatief voor? Het tollereren van aanslagen als 11 september 2001 en 11 maart 2004 ? Het toelaten dat Saddam Hussein en consoorten volledige Koerdische populaties vergassen ? De moslim-extremisten hun gang blijvend laten gaan , zoals decennia lang het geval was?

Het Westen (en vooral dan de Europeanen) moet ophouden met zich te gedragen als zwakke zieltjes. De moslims vormen een bedreiging en we moeten onze Westerse beschaving, onze vrijheid en onze democratische maatschappij gewoon verdedigen tegen deze plaag. Het is decennia lang niet gelukt door diplomatie, het moet dan maar met oorlog. En ja, in oorlogen vallen doden en gewonden, dat is nu eenmaal zo.

VlaamseBelg 12 mei 2004 09:36

Citaat:

Ha, hij begint te schelden, hij zal het dus wel beter weten. Sorry hoor, ik zal in een hoekje kruipen en alleen nog maar ja knikken. :roll: :roll: :roll:

Pope, je hebt meer gemeen met die laffe moordenaars (van gelijk welke afkomst of godsdienst) dan je denkt.

Flippend Rund 12 mei 2004 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
Citaat:

Beste vriend Pope etc.

collateral damage.
nu zijn ze tenminste bevrijd van dat varken saddam hussein.
in belgie zijn er in WOII door de gealliëerde bombardementen ook veel burgerslachtoffers gevallen maar je bent toch blij dat we van hitler bevrijd zijn hé.
dus moet je nu ook niet zeiken.

Met zulke simplistische parallellen kom je er niet. Hitler was Belgie binnengevallen. Saddam is nooit Irak niet binnengevallen, Saddam was hun EIGEN tiran. En de enige die een volk kan bevrijden van een tiran is dat volk zelf. En zolang ze dat niet doen, zijn ze er gewoon niet klaar voor.

Flippend Rund 12 mei 2004 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
inderdaad.
haaft amnesty f*cking international al haar afkeuring laten blijken?
of is die afkeuring enkel weggelegd voor het westen.

En heeft AI al zijn afkeuring laten blijken over de zaak Dutroux?

Blair heeft tijdens de "opbouw" naar de oorlog gretig geciteerd uit de Amnesty rapporten over Irak. Wat vind je daar dan van? Als het kan dienen als excuus om een walgelijke oorlog los te laten op moslim-land, komt "amnesty f*cking international" blijkbaar wel van ineens goed van pas.

illwill 12 mei 2004 11:29

Al is je hele onschuldige familei uitgemoord é door amerikanen in een oorlog, dan nog kun je zo kwaad zijn op alle amerikanen dat je ze zou willen vermoorden maar je moet echt een geschift en ziekelijk persoon zijn dat je in staat bent om met een mes iemand zijn hoofd er op een halve minuut te kunnen afsnijden hoor.

De meeste eten na het zien van deze soort beelden een halve dag al niet meer laat staan dat ze het zelf effe gaan doen.

Moslims hebben wel iets met het onthoofden van mensen en het filmen ervan é. Kijk maar naar de tchechenen en nu deze irakezen, al denk ik dat het al qaida sukkels zijn. De eerste dergelijke beelden van een niet moslim moeten nog komen. Of niet?

illwill 12 mei 2004 12:11

Die al qaida leden hebben een christen vermoord en dus 1 van onze broeders. Zij willen oorlog? Awel indien wij nu zo primitief en dom waren als hen zouden wij allemaal nu oproepen tot het vermoorden van moslims en al degene die hen steunt.

Fonske 12 mei 2004 12:21

Illwill, ik zie je regelmatig negatief over de moslims praten. Het is alsof je geen verschil kan maken tussen de mainstream Islam en de extremistische minderheden.

By the way, Wu-Tang halen veel van de inspiratie voor hun lyrics uit de Five Percent Nation doctrine, een afscheuring van de Nation of Islam. Het gaat om een soort sekte die een zwarte suprematie onder Alllah nastreeft.

http://www.ibiblio.org/nge/

Luister gewoon al naar het eerste liedje van Wu Forever.

Peace 12 mei 2004 12:26

Het onthoofden van deze Amerikaanse burger toont weer eens te meer aan dat veel moslims toch een aparte categorie van creaturen blijken te zijn.

Welk soort daden moeten deze mensen nog plegen voordat wij onwederoepelijk tot het inzicht moeten komen dat het gelijkheidsbeginsel niet langer houdbaar blijft. Zijn moslims of althans grote delen ervan mensen gelijk andere mensen?

Teveel moslims geven blijk van een ingesteldheid die niet overeen komt met de menselijke waarden.

Zou het niet voor iedereen in de wereld beter zijn wanneer alle moslims onder hun soortgenoten gaan leven in een strict afgebakend gebied dat onder opzicht van de UNO gaat vallen.

Overal ter wereld waar ze zitten zorgen ze voor problemen en ellende. Het is beter om deze mensen onder curatele te stellen, totdat hun ontwikkelingsgraad het toelaat om ze contact te laten hebben met niet moslims.

Hetgeen ik hierboven schrijf klinkt misschien straf. Echter voordat je hetgeen ik daar schreef afkeurt, kom dan eerst eens met een andere oplossing.
Zo kan het in elk geval niet verder gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be