![]() |
Vul deze korte enquête in en win een waardebon van 25 euro voor Standaard Boekhandel
Beste,
Ik ben Carole Eippers, studente Toegepaste Economische Wetenschappen, afstudeerrichting Marketing aan de Universiteit Gent. In het kader van mijn masterproef voer ik een onderzoek in verband met consumentengedrag waarvoor ik een 250-tal respondenten nodig heb. Het invullen van de enquête neemt ongeveer 5 minuutjes van uw tijd in beslag. U zou mij een zeer groot plezier doen door enkele minuten van uw tijd te willen besteden aan deze enquête. Door deel te nemen aan dit onderzoek, maakt u bovendien kans op een waardebon van 25 Euro voor Standaard Boekhandel. Hiervoor dient u op het einde van de vragenlijst een wedstrijdvraag te beantwoorden alsook uw e-mailadres in te vullen. Dit e-mailadres zal uiteraard niet voor andere doeleinden gebruikt worden. Uw identiteit en uw deelname aan deze studie worden strikt vertrouwelijk behandeld. De vragenlijst zal anoniem verwerkt worden (er is geen terugkoppeling naar de deelnemer mogelijk). Heeft u vragen of wenst u meer informatie, dan kan u me steeds contacteren door te mailen naar [email protected] Hartelijk dank voor uw tijd en medewerking! Carole Eippers Gelieve op onderstaande link te klikken om van start te gaan met de vragenlijst. Als deze niet automatisch opent, kan u de onderstaande link ook kopiëren naar uw browser. http://bit.ly/ugent |
Ziezo, duurde maar 2 minuten. Je bent ook welkom om mijn vragenlijst in te vullen, e
|
Citaat:
|
Enquete ingevuld.
Maar nu vraag ik me af waarom er in elke enquete uw (hoogst "genoten") opleiding wordt gevraagt... moet dat nu echt, iedereen in hokjes steken qua opleiding? |
Waarom wordt die postcode gevraagd?
|
natuurlijk verdien ik meer dan alle anderen, wat is dat nu voor een dwaze vraag :-D
|
Eén van de doelen van het onderzoek is om te achterhalen hoe ethisch mensen zijn, meer bepaald om te onderzoeken waarvan je mate van 'ethisch zijn' afhangt. Zo zou het vb. kunnen dat vrouwen ethischer zijn dan mannen enzoverder, hoger opgeleiden ethischer dan lager opgeleiden, mensen die op het platteland wonen ethischer zijn dan mensen uit de stad, enzoverder.
Alvast bedankt om mijn vragenlijst in te vullen. Jullie zouden me enorm helpen door deze link te sturen naar zoveel mogelijk mensen. Hoe meer respondenten ik vind, hoe correcter de resultaten van mijn onderzoek. Vriendelijke groeten |
Marketing en ethiek... Wow, de woorden vloeken al in deze context.
Mare, er zijn vragen die gewoon raar opgesteld zijn, en waardoor deze niet te beantwoorden zijn. Citaat:
|
Ingevuld. Maar ik vrees dat persoonlijke ethiek hier verward wordt met maatschappelijk aanvaarde misstapjes. Ik kan het persoonlijk met iets eens zijn terwijl het door de maatschappij wordt afgekeurd en andersom. Ik ken het intellectueel met iets oneens zijn maar door omstandigheden gedwongen worden om het tegendeel te doen. Daar wordt niet dieper op ingegaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast is het irrelevant om te vragen of een groot dan wel een klein bedrijf een product mag terugbrengen naar de leverancier gezien er nergens wordt gesteld dat het bedrijf in kwestie zich bewust is van het feit dat de schade door eigen gebruik is veroorzaakt. Maar goed... korte enquête en ingevuld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu hebt ge't gevonden eh :-D |
Citaat:
|
Die kreet naar je moeder deed het 'm. Ik kwam niet meer bij.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be