![]() |
Één auto-per-gezin-beleid??
De één-kind-politiek in China moeten we best hier in mobiliteit toepassen, of niet? Ik bedoel één auto per gezin is toch meestal voldoende?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gedeelde vrijheid is niet zo tof. |
Citaat:
Mogelijke uitzonderingen (een voorbeeld) Je woont bij u ouders. Als jouw werkplaats bijvoorbeeld niet bereikbaar is met openbaar vervoer dan kan dit een uitzondering zijn, zeker als jouw vader ook werkt ergens waar het niet bereikbaar is met andere mogelijkheden. |
Citaat:
Het milieu kan niet beslissen wie wel of niet recht heeft op een auto. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al een geluk natuurlijk dat wij als Vlamingen wel een manier zullen vinden om te foefelen met dit systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat zal naast het beperken van aantal auto's ook zeer goed zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn drie mogelijkheden ;-) Ik weet het niet voor zeker of de meerderheid een auto heeft, maar wat ik zeker weet is dat de meeste (misschien alle) gezinnen die ik ken, hebben +1 auto's. Ik weet het niet voor zeker of de meerderheid een auto heeft, maar wat ik zeker weet is dat de meeste (misschien alle) gezinnen die ik ken, hebben +1 auto's. Ik weet het niet voor zeker of de meerderheid een auto heeft, maar wat ik zeker weet is dat de meeste (misschien alle) gezinnen die ik ken, hebben +1 auto's. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be