![]() |
Thesis
Beste vrienden,
Voor mijn thesis zou ik een survey moeten laten invullen, en ik heb helaas nog heel wat respondenten nodig. Het survey bestaat uit twaalf vragen: één open vraag, en elf meerkeuzevragen. Het is van kapitaal belang dat alle vragen (ook en vooral de eerste) ingevuld worden, anders zijn alle resultaten onbruikbaar vrees ik... De enquête duurt ongeveer twintig minuutjes. Ik zou u er eeuwig dankbaar voor zijn!! Link: http://www.thesistools.com/?id=126062 of Link: http://www.thesistools.com/?id=126061 |
Waarover?
|
Er is een toenemende publieke belangstelling voor wat “farmacologische enhancement” genoemd wordt – het gebruik van geneesmiddelen ter verbetering van het functioneren van de hersenen van gewone individuen. Normale, gezonde mensen zullen hierdoor in staat zijn om specifieke aspecten van zichzelf kunnen verbeteren, zonder bijwerkingen. Wij willen graag jouw mening over enkele van de verbeteringen waarvan we verwachten dat ze in de nabije toekomst haalbaar zullen zijn. Veronderstel bij elk kenmerk dat er een nieuw soort chemische formule ontwikkeld is voor farmaceutische middelen die op een veilige manier bepaalde delen van de hersenen kunnen veranderen. Je kan deze middelen zien als een soort magische pil. Ze moeten slechts één keer ingenomen worden en het effect is blijvend. Beeld je in dat de pillen volkomen veilig zijn en dat er geen bijkomende effecten op lange of korte termijn zijn. Ze veranderen alleen het specifieke deel van de hersenen waarop ze gericht zijn.
We benadrukken dat het van het grootste belang is dat alle vragen van het survey volledig ingevuld worden, anders worden al je resultaten onbruikbaar. Alvast bedankt voor je tijd. |
Miljaar da's een lange lijst.
|
Citaat:
|
'k Weet dat ie lang is, maar de traits zijn steeds dezelfde, dus na twee of drie vragen heb je een automatisme. Spijtig, in ieder geval. Ik heb nog zo veel volk nodig. :)
|
En ik kan er ook geen vragen of traits uit knippen, want we repliceren een Amerikaans onderzoek (Riis, et. al). :(
|
Citaat:
|
Godverdoeme, en vraag 13 is dan: Wat studeer je?
Steek ik 10 minuten in een test da eigenlijk enkel voor studenten is? :? |
Citaat:
edit: dat zou ik idd beter vermelden! edit 2: Heel erg bedankt dat je die moeite doet!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be