![]() |
Heisa rond filmpje knullige inbreker
Dewinter plaatste een filmpje van een knullige inbreker op het internet en dreigt nu een klacht aan zijn been te krijgen van de privacycommissie.
Een crimineel waarvan de feiten niet te ontkennen vallen wordt nogmaals beter beschermd dan het slachtoffer. :twisted: Voor mij heeft een crimineel waarvan de feiten duidelijk bewezen zijn geen recht meer op privacy, daar zorgde hij zélf voor. Hier het filmpje. http://www.criminaliteit.org/1/520 |
wat voor idioot is me dat? :-D
|
Citaat:
|
de voornaam weten we al :p
|
Citaat:
|
Eens kijken hoe lang het zal duren vooraleer iemand met het belerend vingertje ons komt melden dat we niet zomaar mogen aannemen dat het een allochtoon is, want "uit de beelden kunnen we dat immers niet opmaken".
|
Citaat:
Een struisvogel met zijn kop in het zand zal dat inderdaad niet zien. |
Je zou toch mogen veronderstellen dat, zodra je BEWUST een misdrijf pleegt, je je privacy opgeeft?
Not in Belgium ...:Angry5: |
Ik heb er nog eens naar gekeken, dat blijft grappig.
Hij krijgt met een breekijzer de deur niet eens open.... |
Dus als ik het goed begrijp komt de Privacy Commissaris bij Filip aan de deur om verhaal te halen.
Ik denk dat op dit moment de politie zijn uiterst stinkende best doet om de dader te pakken want het is toch vreselijk lullig om Filip te gaan veroordelen wegens schending van de privacy van een onbekende. |
Citaat:
|
Ik heb het filmpje uitgekeken, maar ik heb geen inbreker gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het blijkt alsof ze nu meer moeite steken om FDW te grazen te nemen dan de criminaliteit aan te pakken
VB bashing zeker + dan moeten de flikken geen moeite doen e... FDW weten ze wonen :lol: |
Citaat:
|
Wat een LOSER!!
En indien de privacycommissie het werkelijk nodig acht Dewinter te vervolgen wegens het schenden van de privacy van een onbekende inbreker, dan mag dat boeltje meteen opgedoekt worden voor mijn part. In elk geval zullen ze dan toch niet meer geloofwaardig zijn.:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be