Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Heisa rond filmpje knullige inbreker (https://forum.politics.be/showthread.php?t=137129)

daiwa 6 april 2010 18:41

Heisa rond filmpje knullige inbreker

Dewinter plaatste een filmpje van een knullige inbreker op het internet en dreigt nu een klacht aan zijn been te krijgen van de privacycommissie.

Een crimineel waarvan de feiten niet te ontkennen vallen wordt nogmaals beter beschermd dan het slachtoffer. :twisted:
Voor mij heeft een crimineel waarvan de feiten duidelijk bewezen zijn geen recht meer op privacy, daar zorgde hij zélf voor.
Hier het filmpje.

http://www.criminaliteit.org/1/520

Nynorsk 6 april 2010 18:46

wat voor idioot is me dat? :-D

Xenophon 6 april 2010 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4679010)

Pas maar op, de kans is groot dat dit de slimste van de familie was.

Anna List 6 april 2010 18:53

de voornaam weten we al :p

daiwa 6 april 2010 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4679029)

:lol::lol:

kiko 6 april 2010 19:13

Eens kijken hoe lang het zal duren vooraleer iemand met het belerend vingertje ons komt melden dat we niet zomaar mogen aannemen dat het een allochtoon is, want "uit de beelden kunnen we dat immers niet opmaken".

daiwa 6 april 2010 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4679081)
Eens kijken hoe lang het zal duren vooraleer iemand met het belerend vingertje ons komt melden dat we niet zomaar mogen aannemen dat het een allochtoon is, want "uit de beelden kunnen we dat immers niet opmaken".

Een struisvogel met zijn kop in het zand zal dat inderdaad niet zien.

Cdude 6 april 2010 20:15

Je zou toch mogen veronderstellen dat, zodra je BEWUST een misdrijf pleegt, je je privacy opgeeft?
Not in Belgium ...:Angry5:

Xenophon 6 april 2010 20:32

Ik heb er nog eens naar gekeken, dat blijft grappig.

Hij krijgt met een breekijzer de deur niet eens open....

Mahalingam 6 april 2010 21:27

Dus als ik het goed begrijp komt de Privacy Commissaris bij Filip aan de deur om verhaal te halen.
Ik denk dat op dit moment de politie zijn uiterst stinkende best doet om de dader te pakken want het is toch vreselijk lullig om Filip te gaan veroordelen wegens schending van de privacy van een onbekende.

Bobke 6 april 2010 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4679344)
Dus als ik het goed begrijp komt de Privacy Commissaris bij Filip aan de deur om verhaal te halen.
Ik denk dat op dit moment de politie zijn uiterst stinkende best doet om de dader te pakken want het is toch vreselijk lullig om Filip te gaan veroordelen wegens schending van de privacy van een onbekende.

Hij gaat toch vrijuit wegens gebrek aan bewijs ?

Zapatista 6 april 2010 21:43

Ik heb het filmpje uitgekeken, maar ik heb geen inbreker gezien.

Nynorsk 6 april 2010 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 4679029)

:rofl:

Jaani_Dushman 6 april 2010 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 4679010)

Alle begin is moeilijk. ;-)

lollysticky 6 april 2010 22:11

het blijkt alsof ze nu meer moeite steken om FDW te grazen te nemen dan de criminaliteit aan te pakken

VB bashing zeker + dan moeten de flikken geen moeite doen e... FDW weten ze wonen :lol:

daiwa 6 april 2010 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 4679370)

Nee, het was de paashaas die wat eieren kwam brengen. :roll:

MaGNiFiCaT 6 april 2010 22:21

Wat een LOSER!!

En indien de privacycommissie het werkelijk nodig acht Dewinter te vervolgen wegens het schenden van de privacy van een onbekende inbreker, dan mag dat boeltje meteen opgedoekt worden voor mijn part. In elk geval zullen ze dan toch niet meer geloofwaardig zijn.:?

MaGNiFiCaT 6 april 2010 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zapatista (Bericht 4679370)

Indien je de vermogens en de intelligentie had om werkelijk objectief-efficiënt te interpreteren en te redeneren dan zou je je toch tenminste moeten kunnen realiseren dat die man -de enige die in dit filmpje voorkwam- een poging deed om in te breken, wat van hem een potentiële inbreker maakt.

Zapatista 6 april 2010 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 4679492)
Indien je de vermogens en de intelligentie had om werkelijk objectief-efficiënt te interpreteren en te redeneren dan zou je je toch tenminste moeten kunnen realiseren dat die man -de enige die in dit filmpje voorkwam- een poging deed om in te breken, wat van hem een potentiële inbreker maakt.

Als u gevoel voor humor had zou u moeten ingezien hebben dat dat niet serieus was.

Maximus Aurelius 6 april 2010 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam (Bericht 4679344)

:mrgreen:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be